reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
JPK
JPK

Check dit uit. Een Joodse dude heeft z’n eigen YouTube-show ‘The Amazing Racist’, waarin hij racistisch is tegenover verschillende groeperingen. Check deze aflevering waarin hij in KKK outfit een zwarte wijk in gaat. “Wassup Fat Albert?” Andere afleveringen waarin hij Aziaten en Moslims bezoekt zijn uiteraard via YouTube te vinden. Ik ben er nog niet uit of dit nou echt grappig is of pure provocatie.

22 Apr ’07 – 14:22
Schultenbrau
Sven

wat een kut jood

ow wacht nu impliceer ik dat er ook gewone joden zijn
dus ik neem het terug

22 Apr ’07 – 14:29
Dekker
Dekker

whahahahhahaha, jezussssssssssssss beter krijgtie veeeeeeeeeeeeeeel klappen, te erg dit , whaha

22 Apr ’07 – 14:31
KaRelax
Carlos

Gast is echt niet grappig. Normaal kan ik wel lachen om provocerende of racistische dingen maar deze jood is echt niet grappig

22 Apr ’07 – 14:33
EizcO
Petter.

hahahhahahhaah

22 Apr ’07 – 15:05
Loki
Loki

Dude heeft een doodswens ofzo?

22 Apr ’07 – 15:27
AKK
AKK

Ik geloof sowieso niet dat dit “echt” is. Gast had anders allang klappen gekregen.

Kan d’r overigens niet om lachen.

22 Apr ’07 – 19:29
Tystar
Tystar

Tering wat een debiel, echt totaal niet grappig.

22 Apr ’07 – 21:15
Jurian
Jurian

Wat een debiel inderdaad, kan er ook niet om lachen, denk dat het wel in scene is gezet..

22 Apr ’07 – 21:20
elpee
elpee

Het laat in ieder geval weer het niveau’tje zien.Heb trouwes 9 van de 10 x t gevoel dat dit soor filmpjes/shows in scene worden gezet

22 Apr ’07 – 23:40
23 Apr ’07 – 00:00
JPK
JPK

Het laat in ieder geval weer het niveau’tje zien.Heb trouwes 9 van de 10 x t gevoel dat dit soor filmpjes/shows in scene worden gezet

Ik vraag het me af. Ik vond de film van Borat bijvoorbeeld erg geloofwaardig dat de interviews niet in scene waren gezet. Sommige dingen zijn namelijk gewoonweg niet te acteren. Bepaalde reacties van mensen zijn zo overtuigend.

23 Apr ’07 – 03:26
noekie_b
noekie_b

Najah, dat zeiden sommigen van de Blairwitch project ook…

23 Apr ’07 – 14:52
rara
RaRa

Ik vraag het me af. Ik vond de film van Borat bijvoorbeeld erg geloofwaardig dat de interviews niet in scene waren gezet. Sommige dingen zijn namelijk gewoonweg niet te acteren. Bepaalde reacties van mensen zijn zo overtuigend.

als je goed kijkt naar de camera dan moeten er 3 cameraq’s in die winkel staan. en een buiten. of het is in meerdere takes opgenomen

23 Apr ’07 – 15:52
elpee
elpee

Nou die gaste die hij tegen komt met die camper zijn geen acteurs, die hebben nog een zaak tegen hem aangespannen.Maar meerendeel is gewoon in scene gezet denk ik, neemt niet weg dat best kicke film is.

Wat rara zegt klopt wel

23 Apr ’07 – 16:12