Hengel, StezoOnTheOne, Punchline, Nielsonwheels, Pablo2k1, Proche, Profound, Rik, Roodbloed, Rusp, Scraffitio, SpoorlooZ, Vinnie, warhead
De zomer komt eraan…de bananen groeien weer lekker dus wordt het tijd voor de HIJS bananuh shirts.
De pre-order is voorbij…shirts worden momenteel van de bananebomen geplukt en de volgende artikelen zijn nog beschikbaar:
- T-shirts geel met zwarte opdruk:
maten M, L en XL - T-shirts zwart met gele opdruk:
maten M, L en XL
LET OP! Er zijn nog maar enkele shirts over dus wees er snel bij!!!
Haha, zeker vette shit, nog even denken over de kleur, en wil ook wel de versie zien hoe zo er echt uit zien in stof etc Ik heb trouwens al een Geel HIJS shirt dus misschien dat een Zwarte leuker is
de girlies zitten bij heren waarschijnlijk wel redelijk strak…
het zijn normale shirts dus niet van die diesel metro wear ![]()
Hoe is de kwaliteit/op welke shirts zijn ze gedrukt? De vorige HIJS shirts liggen hier nauwelijks gedragen in de kast omdat ze gekrompen zijn.
nee het moet nit helemaal los hangen, ik wil er gewoon netjes bij lopen met de zomer, k vind de shirts zelfs zwaar dope daarom
De vorige HIJS shirts liggen hier nauwelijks gedragen in de kast omdat ze gekrompen zijn.
Dat vind ik heel knap ik heb hier 20 verschillende HIJS shirts liggen zelfs shirts van 6 jaar terug en niks is hier gekrompen.. dus ik weet niet hoe jij of je moeder of weet ik veel wie de was doet..
Met andere woorden de kwaliteit is gewoon goed en dat is deze keer ook zo
de shirts zijn netjes petter…en preshrunk dus als je ze niet op 200 graden wast blijven ze (misschien op een paar millimeter na) hetzelfde
de opdruk is natuurlijk gewoon zeefdruk
BESTELLEN DUS!
Niet haten op de wasskills van mn moeder, ik heb een kast vol t-shirts die allemaal perfect zijn gebleven, de HIJS shirts zijn de enige die zijn gekrompen. Maareh, wat is nou het basisshirt?
dat gele shirt, hoe felgeel is het? ik wil niet ook s avonds een zonnebril dragen weetje
de shirts zijn gewoon geel, noem het kanarie geel ofzo, iets minder fel als op het plaatje, niet fluoriscerend geel iig
hoe bedoel je basisshirt warhead?
ik heb een keer een hijs shirt van fresh cotton besteld die was gruwelijk gekrompen. die laatste echter (beige met lichtblauwe print) is al vaak gewassen en helemaal niet gekrompen…
vind deze shirts wel grappig en lekker cheap ook, ik ga d’r één bestellen ![]()