D-vide, Goudvis, StezoOnTheOne, livio, El Matador, Nappie, nox, Reeezy, Rikers, Roodbloed, Stone A Pig, warhead, ZiekeSais, Zorgvlied-Zuid
Ik zie ook nog nergens pm, denk dat ‘t binnenkort wel wordt toegevoegd, zoals andere zaken…
‘t zal allemaal best in orde komen, vind ‘t alleen jammer dat de nieuwe site niet eerst volledig offline werd gemaakt en getest alvorens ‘m online te gooien, zo had een hoop van dit soort “ongemakken” ons als user bespaard gebleven…
word, i need to talk to you about tomorrow…
and yeah, although the effort is respected, the new hijs is just garbage and thats the reality…
word @ shameless, was verstandiger geweest om het nieuwe board nog ff te testen met een klein groepje voordat het het ouwe board helemaal zou vervangen.
Ik wil ook de oude HIJS terug !!! Deze versie suckt…
Ik merk dat ik door de layout gewoon veel minder deze site bezoek…
pleeeeeezzeee
ik begin er al beetje aan te wennen (tho vind de oude hij nog steeds overzichtelijker), maar goed wat karelax al zegt het is pas twee dagen. Vind de nieuwe hijs er wel een stuk gelikter er uit zien, ikz eg geef het nog even de tijd
ik bewonder de inzet en creatieve tendens, maar vind het ook geen succes. Natuurlijk ook weer een persoonlijke mening, maar het lijkt allemaal minder overzichtelijk….? En iedereen heeft dezelfde avatar…whatsup with that? 8P har har
@ derico…...same here ik merk dat het een negatief effect op mijn “langsdrop” factor heeft.
kracht van “oude” HIJS was juist het forum…..wat nnu ontkracht is…dus HIJS is haar stokpaardje kwijt.
Meestal is het degene die de eerste post doet in een topic…
Ja, maar een beetje jammer dat dat bovenin met wittel letters op witte achtergrond staat
die aparte balkjes en verspringend zwart de hele tijd maken het onoverzichtelijk.. ik denk als je dat stript het al een stuk beter is, want het is wel mooi met wat meer kleur.
tis denk ik nog even afwachten aangezien er nog onwijs veel werk te doen is als ik t zo zie.. hopelijk wordt het beter idd
Ach ja, boeie… de mensen die om een mening gevraagd zouden moeten worden worden finaal overgeslagen. Gewoon slikken die handel is het devies. Feedback wordt nauwelijks op gereageerd in de vorm van: “Ja we doen er wat mee” of “Nee, we doen er niks mee”
De volgende reply zal wel zijn: “Als het je niet zint, pleur je maar op”
Wat zijn Extince ook alweer? Doorgaan, vooral doorgaan…
Onzin Vicious, al het commentaar wordt gewoon meegenomen. We hebben alleen niet de tijd om op ieder bericht te reageren ![]()
Tuurlijk was het ideaal geweest om een stem aan de bezoekers te geven maar aangezien er maar een klein percentage van onze bezoekers op het forum zit geeft dit geen goed beeld. Het is wel een beetje jammer dat ik hier mensen zie reageren met vragen waar in het FEEDBACK forum al 10x op gereageerd is dus mijn advies is dan ook lees eerst het FEEDBACK forum voordat je commentaar levert.
Ik word ook door mensen aangesproken en gemaild en de meeste vinden de site gruwelijk dus ik denk dat het in totaal 50 om 50 is qua mening en dat lijkt me heel normaal aangezien iedereen een eigen mening heeft.
Voor mij de 2e keer dat HIJS verandert, de eerste keer was het prima, overzichtelijk duidelijk. Nu moet ik eerst maar wennen voordat ik kan zeggen wat ik er van vind. Moet echter wel zeggen dat ik de voorpagina erg onoverzichtelijk vind. Vond dat bij de vorige versie toch een stuk beter. Maar goed de tijd zal het leren
quote derico:
Ik wil ook de oude HIJS terug !!! Deze versie suckt…
Ik merk dat ik door de layout gewoon veel minder deze site bezoek…
pleeeeeezzeee
zelfde commentaar die ik zie bij iedere keer dat we ons design opfrissen, over n tijdje allemaal weer vergeten! tot we weer veranderen hehe.
zelfde commentaar die ik zie bij iedere keer dat we ons design opfrissen, over n tijdje allemaal weer vergeten! tot we weer veranderen hehe.
jah idd hehe
Feedback is natuurlijk gewoon welkom ![]()
Hmm….voel ik een “laat maar waaien”-houding? Hoop het toch niet voor het altijd zo open-minded HIJS bestuur. Het zou jullie wellicht sieren kritiek voor wat het is te accepteren en er gewoon iets mee te doen. In plaats van weer een tegenantwoord te hebben en het af te doen als de reply van Rauf etc
enne…”gruwelijk”?? Overdrijven is ook een vak, of je bent gewoon niet zoveel gewend.
vond de vorige fijner en overzichtelijker , het letter type vind ik ook matig. en die avater shit wil maar niet werken heb em al upgeload bij die site maar er verschijnt niks op de hijs site
Het heeft inderdaad veel weg van de state site en ik kan er ook nog niet zo aan wennen, vind het allemaal wat onoverzichtelijk. Ik merk ook dat ik wat minder vaak langskom maarja…Ik wacht nog wel op de aanpassingen die Yid beloofd bv, maarja… Toch blijft HIJS wel dope, maar eerst was t beter en overzichtelijker vind ik Edit: heb nu dat houten wandje erin hehe, wel verbetering al vind ik qua overzichtelijkheid
wat zijn jullie een stel mongolen zeg, lees nou eens die fokking posts van sores en yid: ze gaan niet op ieder bericht met kritiek reageren maar het wordt wel meegenomen. die pmfunctie komt terug, de gravatar shit gaat eruit en zo wordt er nog meer veranderd.
Ik moet zeggen na weer enkele keren hier te zijn geweest stoort het niet meer… De kleuren zijn slick en zo maar nog niet alle opties zijn uitgebalanceerd Ach de tijd leert dat het niet in een keer perfect is Toch heb ik wel enigszins heimwee naar de bordeaux/zwart/wit combi
“Hmm….voel ik een “laat maar waaien”-houding? Hoop het toch niet voor het altijd zo open-minded HIJS bestuur. Het zou jullie wellicht sieren kritiek voor wat het is te accepteren en er gewoon iets mee te doen. In plaats van weer een tegenantwoord te hebben en het af te doen als de reply van Rauf etc.”
nee je voelt verkeerd restless,
dit zijn gewoon dingen waar je bij iedere verandering mee te maken krijgt, als je de feedback topic checkt zoals yid al aangaf, zie je dat de feedback verwerkt wordt (dus even verder kijken of lezen dan je neus lang is toch), tis gewoon ff een kwestie van tijd, het is niet allemaal in een dag perfect. dus maak je geen zorgen ik doe het niet af niet eens sierlijk af. idd we zijn open minded dat heb je goed gezien.
1