bennie-blanco, Brigadier, van hip naar hopeloos, EProductionz, Godsson, JST, Kutjong, Larixk, Lepricon, listig, NeMoN, NovaChe, Overgewicht, Paars, Psyco, RaRa, Rauf, Rik, Stone A Pig, studio02, Tystar, warhead, Yid, ZiekeSais, Zorgvlied-Zuid
Omdat het sport gedeelte is overleden hier maar een centraal topic over voetbal.
psv staat 2-0 achter bij rust tegen NEC jongens, als Ajax dan gewoon zijn punten pakt bij RKC staan ze geleik.. Gaat psv het nog weggeven dit seizoen? Zou wel ontíegelijk dope zijn voor het nederlandse voetbal.
misschien dus toch nog ajax, ik hoop het maar! zoiezo een leuk einde van het seizoen
damn, alle competities zijn open behalve italie. fokin dope, nederland, engeland, spanje, portugal en duitsland: allemaal fokin dope standen
damn psv gewoon verloren bizar hoor dit.. ben benieuwd of ajax het vanmiddag kan waarmaken dan wordt het echt bizar spannend
Ook al wordt psv nog kampioen, wat ik ten zeerste betwijfel, dan is het seizoen alsnog goed verneukt in de afgelopen paar weken
Frankrijk is ook al min of meer beslist denk ik. Props naar diegenen die Lyon nog weten in te halen, maar ik verwacht er niet te veel van.
AZ gaat em pakken, louis heeft het voorspeld ![]()
spanje is trouwens ook nog spannend, barca, sevilla en valencia laten punten liggen, madrid komt eraan!
Dit soort zaken zijn tekenend voor het Nederlands voetbal van tegenwoordig, dat gewoon dramatisch is… als ik heel eerlijk ben, kan ik als Feyenoord supporter, toch wel eerlijk toegeven dat de enige ploeg die echt leuk voetbal speelt op dit moment gewoon AZ is… die ploeg doet ‘t gewoon heel leuk en toont durf in z’n spel zonder “gevestigde namen”... dat is hoe ‘t Nederlands voetbal groot is geworden…
Echt bezopen die UEFA feyenoord wordt de cup gehaald wegens rellen en de Engelse clubs (Manchester, Tottenham etc.) beuken er maar op los. BIj Manchester nu al 3 wedstrijden achter elkaar en de UEFA doet niks 
De politie trad ook schandalig op maar toch.. dit is gewoon meten met 2 maten
Damn die goals van Carrick trouwens:Ferguson gelijk weer de homotje uithangen en zeggen dat het Engelse voetbal het beste is fok dat, vorig jaar was de Uefa Cup en CL door Spaans team gewonnen, toen gingen ze toch ook niet lullen van ja we zijn de beste. Zo’n achterhaalde discussie vind ik dat, wat de beste competitie is
De Spaanse competitie is kwalitatief de beste van de wereld: al jaren. Sorry hoor, De Premiership staat alleen overeind door de miljoenen die daarin gepompt zijn: stervoetballers komen uit het buitenland, zonder hen stelt het geen ruk meer voor. Daarnaast kent de Engelse competitie wellicht 4 a 5 teams die echt goed verzorgd voetbal spelen, de rest is nog steeds kick-and-rush.
Spaanse teams spelen allemaal goed technisch verzorgd voetbal, er spelen relatief veel Spanjaarden en men heeft daarmee succes.
Als Platini het voor het zeggen krijgt binnen de FIFA (nu nog UEFA) komt hier ooit hopenlijk verandering in: en dan met name het max. aantal buitenlanders en het minimale aantal spelers uit de eigen jeugd die een plaats moeten hebben in de basis 11 of totale selectie.
Dat is toch al zo. Min 6 spelers uit eigen land in de CL en 3 uit eigen opleiding?
Verder vind ik de Spaanse comp. ook beter maar ik vind die discussie gewoon gaar.