alexmarvel, Derico, Jurian, livio, lostsun, MistaSweet, RIOT, psychose, Raynor, Rik, Rikers, Roodbloed, Scraffitio, Stone A Pig, Yid, ZiekeSais
Ik vind het ook niet echt bijzonder allemaal, idd weer die typische klaagzang, jezelf bewust in een hoek plaatsen terwijl niemand vraagt of je dat wil…ga dan ook niet janken dat iedereen je anders behandelt omdat je jezelf in een hoek zet
ja daar ben ik het dus niet mee eens sores hij heeft JUIST wel wat te melden dat jij je niet kan vinden in wat hij zegt is een andere verhaal/ ik zie dat hier op hijs vaker word er gehaat bijv op straat rap omdat er geen straat leven zou zijn in nl dit word dan gezegt door mensen die z n leven niet kennen en ook niet die bepaalde situaties herkennen. dus de muziek is dan ook niet interessant dat snap ik wel. jij weet niet hoe het is om als allochtoon te leven in nederland. wel?? ik ook niet ik ben nederlander ik vind het wel een goede track. hij verteld het vanuit zijn visie dit is realiteit rap dit is de kern waar hiphop om zou moeten draaien het vertellen van jou verhaal. je noemt het geklaag vind je public enemy en ice cube ook geklaag?
peace
kan je geen nederlands pemmock ?? :} moet je zn intergratie cursus volgen misschien kan je samen met bora gaan. lol
Ik had nog nooit wat gehoord van die vent en verwachtte er veel van omdat iedereen altijd zo positief is, maar ik vind het echt drie keer niks. Trapt alleen maar open deuren in… en gooit alleen maar olie op het vuur
Word vent! Word!
Hmm ik hoor liever een keer zijn arabische shit ookal versta ik daar geen kut van. Ik heb hem ook pas zien optreden was ook niet echt bijzonder
jij weet niet hoe het is om als allochtoon te leven in nederland. wel??
hij verteld het vanuit zijn visie dit is realiteit rap dit is de kern waar hiphop om zou moeten draaien
Wat weet jij nou van mij?
ik vind dat altijd zo’n slecht argument van “jij weet niet hoe het is om dit en dat”.. alles is altijd vanuit iemand z’n ogen. ik weet inderdaad niet hoe het is om als allochtoon in nederland te wonen. maar hij weet niet hoe het is om als autochtoon hier te wonen en door bepaalde allochtonen van racisme beticht te worden, puur gebaseerd op het feit dat ik geen allochtoon ben. fuck dat. ik zie niet in waarom het wél racistisch is wanneer een autochtoon alle allochtonen over één kam scheert maar als het andersom gebeurt mag het wel? ik baseer mijn mening over een persoon niet op zijn afkomst, en ik wens daar zelf ook niet op beoordeeld te worden.
vind t ook wel dope hoor
lekker agressief; beetje hezbollah steunen enzo
respecteer al die rebelse shit wel
Wat een kutnummer, slechte flow, matige beat.
En die teksten zijn echt doorgeschoten, dit is alles behalve realiteit rap!
Nederland is één van de beste landen waar je kunt wonen. Kritiek mag iedereen uit, maar sommige dingen slaan gewoon nergens op die hij zegt.
ik vind de vergelijking met ice cube eigenlijk wel aardig ja
een oplossing geven hoef toch niet, hij laat toch gewoon een ander beeld zien dan lange Frans enzo? beetje klets vind ik
en die olie op t vuur shit zal best, maar dat is bij zat hiphopnummers en klassiekers door de jaren heen zo geweest
ik draai em nog es, ik blijf em king vinden
ik vind de track kankersaai, wat een suffe teringflow. fok een message als die shit gewoon bout klinkt.
Hmmm… In dit nummer janken dat vrouwen achter het raam zitten, maar ondertussen in een andere track net zo respectloos over vrouwen rappen. Rijmt niet met elkaar. Verder vind ik het wel een ok nummer, niet bijzonder ofzo. En als artiest mag je best olie op het vuur gooien. Daar ben je artiest voor. Kunst mag confronterend te zijn om zo discussies op gang te brengen. Kan me in sommige dingen wel vinden trouwens die hij zegt, andere weer niet.
track is oke.. maar de clip is damn mooi..
mensen die nog steeds denken dat alles hier pais en vree is en de overheid een stel heilige boontjes moeten echt es voor de grap een journaaltje kijken.
In dit nummer janken dat vrouwen achter het raam zitten, maar ondertussen in een andere track net zo respectloos over vrouwen rappen. Rijmt niet met elkaar.[/quote]
Stoorde ik me ook aan. Wat is er nou mis met hoereee dan. Net of de vrouwen in andere landen beter hebben. Ik vind hem gewoon een beetje een nerdje
hmm kan me er niet zo in vinden, helaas… dat hele Mohammed Bouyeri ding erin al helemaal niet… kan niet zo heel goed tegen dit soort “zielige” gedoe, alsof je ‘t hier in NL zo slecht hebt als allochtoon… dit soort mensen maken ‘t alleen maar erger dat ‘t is…
In dit nummer janken dat vrouwen achter het raam zitten, maar ondertussen in een andere track net zo respectloos over vrouwen rappen. Rijmt niet met elkaar.[/quote]
Stoorde ik me ook aan. Wat is er nou mis met hoereee dan. Net of de vrouwen in andere landen beter hebben. Ik vind hem gewoon een beetje een nerdje.[/quote]
in het nummer constanteerd ie het (volgens mij) alleen maar hij zegt toch niet of het goed of slecht is… miss wel in intervieuws of iets dergelijks, maar in dit nummer geeft ie niet echt zn mening erover…