Meneer van den Broek, Brigadier, DTNR67, Inf, Larixk, Lepricon, listig, El Matador, lostsun, Mypoz, RIOT, Overgewicht, Paars, Proche, Rik, Rikers, sonar, Stone A Pig, UrbanSound, Yid, ZiekeSais, Zorgvlied-Zuid
Het heeft allemaal wat meer tijd gekost dan gepland, maar daar zijn we dan met een nieuwe kickass versie die de komende tijd nog veel verder uitgebreid gaat worden. Een nieuw uiterlijk voor site en forum! Bij een nieuwe site horen veranderingen zo zijn er een aantal forum onderdelen verdwenen o.a. om het overzichtelijk te houden.
shit is bananen dus stay tuned!
whoo ik vind t wel super onoverzichtelijk nu ,maar zal wellicht even wennen zijn. ik hoop iig dat t forum nog wel under constuction is
Sorry hoor maar… ik vindt het nogal lelijk. Op de site zelf valt het nog mee, maar het forum… jongens toch. Daar had ik me bijna de ogen uitgestoken.
jammer vind ik dit, het forum is idd onoverzichtelijk, wel leuk dat er met ajax is geexperimenteerd, indien er daar ooit is wat hulp nodig is is shiryu van de partij, mn job bestaat uit ajax en php coden, heeeel de dag =p
Opzich wel nette look, voor de site zelf. Maar voor ‘t forum is andere stijl misschien beter, of ietwat aangepast. Vind verder alles in zwart-wit etc. wel dope eruit zien.
We zijn ook nog lang niet klaar trouwens. Dat het onoverzichtelijk is daar snap ik persoonlijk weinig van is wennen denk ik
Is inderdaad zoals eerdergenoemde al zeiden ff wennen… Ik dig die freshe zwarte editie wel. Past goed bij mijn Ipod
damn inderdaad heel erg wennen, ik kan trouwens bij het begin van het forum nergens op klikken, ik ben hier gekomen via mijn berichtgeschiedenis:S
en waar zijn alle graff-topics??
Wow! Das ff iets heel anders… Ziet er op zich wel gelikt uit allemaal, erg apple allemaal, newschool, met allemaal ableton live-avators… ff wennen nog… zal wel goedkomen… ![]()
Active topics en dat soort dingen worden de komende dagen ingebouwd. De komende tijd wordt er van alles toegevoegd/verbeterd. Jullie zijn allemaal tot beta-testers gebombardeerd! ![]()
argh, fok die web2.0 hype!!
naja, werd mss wel eens tijd voor een herdesign, is weer ff wennen ![]()
bij mij is de layout trouwens wel fokt, maar zal nog wel work in progress zijn
iig glad to have u back!
mmm lijkt net of mn lekkere vriendin een makeover heeft gekregen en opzich ziet ze er sexy uit,maar mis toch dat gezichtje waar ik verliefd op was geworden..
uhm nice .. maar waarom kan ik het forum niet op ( die links , just spit… whare the party at , etc etc .. , werken niet )
Haha ja het is denk ik even wennen deze Lay-out, maar denk dat dat wel te doen moet zijn.
Leuk initatief HIJS ![]()
met firefox werkt het gewoon hierzo hoor, alleen zie je niet dat het een knop is als je bv op just spit wil klikken maar als ik druk werkt het, vind het forum (nog) wel een beetje gaar maar de site zelf is wel beter zo, stukken beter ![]()
Hmmm…misschien wel wennen ja… Persoonlijk vind ik het niet zo mooi en behoorlijk onoverzichtelijk. Zwart is niet chill en ik scroll me een ongeluk door de ruimte die gebruikt is.
Dit ga ik niet meer trekken, veel te onoverzichtelijk deze shit.
Plus de knopjes op de main-index doen het niet. Moet ik zelfstandig die extensie categories/2 intikken.