reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Piwi
Piwi

Een meerderheid in de Tweede Kamer wil de verkoop van hallucinerende paddestoelen, zogenoemde paddo’s, verbieden. Dit is naar aanleiding van het feit dat een 17 jarige francaise zelfmoord heeft gepleegd onder invloed van paddo’s.

Wat een fucking bullshit. Het christentuig zit in de regering en wilt gelijk alle regeltjes aanscherpen met hun autoritaire conservatieve gezijk. Wat vinden jullie hiervan.

28 Mar ’07 – 09:24
shiryu
shiryu
zielig, beter alcohol verbieden

28 Mar ’07 – 09:26
mafkees
mafkees
Je doet zoiets op eigen risico,of je doet 't niet..

28 Mar ’07 – 09:59
Bora
Bora
Je doet zoiets op eigen risico,of je doet 't niet..

ik vrij veilig, of ik vrij niet....

(toch, karelax :lol: )

28 Mar ’07 – 10:01
deluqz
deluqz
woei... zullen we depressie ook verbieden... dat leidt nog tot veel meer zelfmoorden dan die paddos yo..

28 Mar ’07 – 10:42
rara
RaRa
woei... zullen we depressie ook verbieden... dat leidt nog tot veel meer zelfmoorden dan die paddos yo..

nee depressies moet je aanpakken bij de oorzaak. dat is jp balkenende. dag kabinet

28 Mar ’07 – 11:18
warhead
warhead
Treinen verbieden. Daar springen elk jaar toch wel een stuk of 100 personen voor.

28 Mar ’07 – 11:25
qub
qup-of-T
Als ze paddo's verbieden verlies ik mn laatste beetje vertrouwen in dit kabinet.

28 Mar ’07 – 11:33
deluqz
deluqz
nee hoor... de oorzaak van depressies ligt bij jezelf...
maar verder... WEG MET BALKENENDE!!!!!!!!!!

28 Mar ’07 – 11:36
YoRiz
Yo-Riz
Ze moeten Nemo afbreken, dan was t ook niet gebeurd...

28 Mar ’07 – 12:07
Paco
Paco
woei... zullen we depressie ook verbieden... ..

huh?

28 Mar ’07 – 12:12
KO piloot
KO piloot
word genoeg voorlichting gegeven in de smartshops zelf en er zitten standaard bijsluiters bij.
als je dan nog zo dom bent om dat alles in de wind te slaan mag je van mij denken dat je kan vliegen en de ij-tunnel in springen. dom wicht.

straks gaan ze nog cola blikjes verbieden en kamervragen stellen als een suicidaal figuur ze keel open snijd met het nippeltje.

echt een sterk staaltje politiek weer.

28 Mar ’07 – 12:23
Pjotr Mechalovich
Pjotr Mechal...
Schrok toen ik het nieuws vannochtend hoorde, Eerst de gedroogde in het illigale circuit, nu dan hetzelfde voor de verse paddo's. En volgens mij gaat dat betekenen dat de weilanden worden afgestruind naar kaalkopjes, met het risico dat mensen de verkeerde paddos plukken, daarnaast geeft het natuurlijk ook nog veel overlast voor de boeren :D

ik heb echt het vertrouwen in dit verloren

28 Mar ’07 – 15:58
Madd#C
Madd#C
Hatseflats weg met die troep :cop:

28 Mar ’07 – 16:09
Lepricon
Lepricon

:duck:

28 Mar ’07 – 16:57
deluqz
deluqz

right back atcha..

28 Mar ’07 – 17:30
Christov
Christov

WAT ZEG JIJ DAAR?!

28 Mar ’07 – 18:37
Cyrus
Cyrus
Wat een klootviolen zijn het ook... JEZUS. Kankerkabinet...

28 Mar ’07 – 18:52
rara
RaRa
pssssst lsd kopen?!?

28 Mar ’07 – 18:59
ODB
ODB
maar je bent nog een veel grotere klootviool als je die shit vreet en van ee viaduct afspringt! :lmao:

28 Mar ’07 – 19:26
qub
qup-of-T
http://www.petitiononline.com/paddovb/petition.html

28 Mar ’07 – 19:41
Yeroen
Yeroen
Dit was de aanleiding toch:

http://frontpage.fok.nl/nieuws/74840

Tzijn vaak geen Nederlanders die t overkomt. Ik moet zeggen dat ik paddo's heftiger en gevaarlijker vind dan xtc, al is dat slechter voor je gezondheid.

Smartshops mogen volgens de wet geen drugs verkopen aan minderjarigen als Gaelle. Een rondgang door De Pers langs de uitbaters van smartshops leert echter dat niemand naar de leeftijd van de koper vraagt. De eigenaar van de shop waar het meisje in Amsterdam haar hallucinerende drugs kocht, erkent dit ook.

Dit snap ik niet, zegt die vent nou dat er nooit naar de leeftijd wordt gevaagd?! Dan kan hij zelf ook verantwoordelijk worden gesteld. Hier in mijn stad word er altijd bij twijfel gevraagd naar de leeftijd, vaker wel dan niet iig.

28 Mar ’07 – 19:52
nox
nox
waait wel weer over, laat ze zelf maar eens paddo's vreten

28 Mar ’07 – 21:31
Lepricon
Lepricon

right back atcha..
Leg maar eens uit dan; ben erg benieuwd!

28 Mar ’07 – 21:43
nox
nox
it's all about relativity

28 Mar ’07 – 21:58
deluqz
deluqz
nou, without the dirty details. Ik ben 4 jaar steeds zwaarder depressief geweest... alles geprobeerd, drank, drugs, dokters, spigiaters, anti-depressiva, nothing works...
Uiteindelijk lag het aan stomme keuzes die ik had gemaakt en dat ik liever dingen wegstopte dan ermee dealde..

Radicale andere keuzes gemaakt en nu ben ik wel gelukkig. :|
Conclusie, je bent de enige die je eigen depressie kan wegnemen dus ligt de oorzaak ook bij jezelf.

29 Mar ’07 – 10:18
mafkees
mafkees

WAT ZEG JIJ DAAR?!

:beer: + :butt: = :thup:

29 Mar ’07 – 10:45
Lepricon
Lepricon
@ deluqz: check je PM

29 Mar ’07 – 14:56
Futurama
Futurama
nou, without the dirty details. Ik ben 4 jaar steeds zwaarder depressief geweest... alles geprobeerd, drank, drugs, dokters, spigiaters, anti-depressiva, nothing works...
Uiteindelijk lag het aan stomme keuzes die ik had gemaakt en dat ik liever dingen wegstopte dan ermee dealde..

Radicale andere keuzes gemaakt en nu ben ik wel gelukkig. :|
Conclusie, je bent de enige die je eigen depressie kan wegnemen dus ligt de oorzaak ook bij jezelf.

Omdat dat bij jou zo heeft gewerkt betekent niet dat het voor iedereen geldt...

29 Mar ’07 – 21:32
Dvide
D-vide
wat een lompe reactie in dit topic btw.

stelletje junks hier ofzo.

29 Mar ’07 – 21:48