reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
renoraines
Reno Raines
Ik moet me hier eigenlijk niet druk om maken. Maar wat een schijt progamma. Die negert met zijn, bangin in de clubs blabla, toy. This gonna be hot- zout op man. En dan die Yolanthe, nadat ik Just Ice bezig zag afgelopen Zaterdagavond weet ik andermaal dat deze urban trendy ponkies niets NIETS van rapperts weten.Die excuusnegert is echt gewwoon te erg met ze V hals truitje.

Die Diggy Dje- is dat nou de toekomst- wannabe Tupac met ontbloot bovenlijf een een klare in ze mond stoer doen. Als het niet zo zielig was zou ik hel hard lachen.

:smiler:

Ria Brieffies got nothing on me

19 Mar ’07 – 13:25
nise_one
nise_one
programma heeft weinig toe te voegen, maar vind die chick wel extreem heet.. damn

19 Mar ’07 – 13:27
warhead
warhead
Urban versie van RTL Boulevard, wat een kots.

19 Mar ’07 – 13:29
Paco
Paco
Ik moet me hier eigenlijk niet druk om maken. Maar wat een schijt progamma. Die negert met zijn, bangin in de clubs blabla, toy. This gonna be hot- zout op man. En dan die Yolanthe, nadat ik Just Ice bezig zag afgelopen Zaterdagavond weet ik andermaal dat deze urban trendy ponkies niets NIETS van rapperts weten.Die excuusnegert is echt gewwoon te erg met ze V hals truitje.

Die Diggy Dje- is dat nou de toekomst- wannabe Tupac met ontbloot bovenlijf een een klare in ze mond stoer doen. Als het niet zo zielig was zou ik hel hard lachen.

dikke word!

en die presentator die zo zwaar gay is als dat ie amateuristsich is..het lijkt wel alsof elke mallot nu iets presenteert nadat ie mee heeft gedaan aan de afvalrace of idols en shit...

twijfel elke dag om mn tv weg te gooien..

19 Mar ’07 – 13:33
perpetuumm
Perpet
Ik vond het ook echt een pauperprogramma, alleen dat stukje met Jiggy vond ik wel leuk om te zien; jammer voor BNN dat het dit is geworden...

19 Mar ’07 – 13:41
Paco
Paco
dit aan de andere kant was zwaaaaaaar interessant..veel nieuwe inzichten geopend..

BBC2 gisterenavond,ben nu op zoek naar of ik t ergens kan vinden of meer info iig.

The Trap: What Happened to Our Dreams......of Freedom. The Lonely Robot.

Adam Curtis continues his series of films explaining the origins of our contemporary, narrow and limited idea of freedom.

This episode tells the story of how, in the 1990s, politicians from both right and left tried to apply an idea of freedom modelled on the freedom of the market to all other areas of society.

Behind it was a scientific model of ourselves as simplified robots, rational calculating beings whose behaviour and even feelings could be predicted by numbers. Out of this came today's systems of management - from performance targets to the new categories of mental disorder, and reading the genetic codes buried inside us.

19 Mar ’07 – 13:43
Yid
Yid
Uitzendinggemist ofzo?

ben wel benieuwd what up voordat ik loze dingen ga roepen

19 Mar ’07 – 13:45
19 Mar ’07 – 14:06
bathmutz
Badmuts
Die gast met die Vhals is inderdaad aardig poeftie. :lol:

19 Mar ’07 – 14:19
livio
livio
Wat een poepprogramma.

Ik vond dat stukje met Jiggy wel aardig om te zien, maar niet echt vernieuwend of verhelderend.

19 Mar ’07 – 14:54
Dja
Dja
Ik heb een half minuutje gezien, maar het zwaar geforceerde gebruik van "urban-verantwoord" taalgebruik maakte dat ik zo snel mogelijk de tv heb uitgezet.

19 Mar ’07 – 15:12
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid
Yolanthe is echt beregeil.

19 Mar ’07 – 16:53
Neoray
Neoray
ik heb gekeken tot 2:22, toen viel de naam Kempi en had ik niet meer zo veel zin

dit is best slecht ja, die presentator heel de tijd lachen om die mislukte grappen (?) van die 'house caberatier'

en idd, dat urban-verantwoorde taalgebruik haha give me a break

19 Mar ’07 – 17:18
Yid
Yid
oke ik haak al af bij het zien van de presentator.. damn :shock:

19 Mar ’07 – 17:51
KaRelax
Carlos
Niet echt een hiphop programma zowieso he, helemaal niet de insteek van het programma

19 Mar ’07 – 21:24
Pemmock
Pemmock
wat doet yolante daar hahaha

19 Mar ’07 – 21:41
Nielsonwheels
Nielsonwheels
Yolanthe is echt beregeil.

Heeft Jantje Smit toch geneukt? :gasp:

19 Mar ’07 – 21:49
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid
Interesseert me niet of ze die geneukt heeft.

19 Mar ’07 – 21:57
Serpico
Serpico
nee een lapdance was het en ze had kleren aan en dat doet ze bij iedereen zegt ze. ik heb gezien bij boulevard. ze vindt jantje een lieve jongen maar meer ook niet :)

maar ik heb gekeken tot ze gingen vertellen wat ze dit weekend gedaan hebben, INTERESSEERT ME NIET!

19 Mar ’07 – 22:08
bleek
bleek
Daamn, voor alle SEINFELD fans.
Dat stukje van Kramer stand-up hakte er nogal in. :evil:
Moet ergens op You Tube staan volgens mij.

verder was het natuurlijk kut, heb wel zitten lachen om die Roger die de KnockOut party bezoekt.

19 Mar ’07 – 22:58
deluqz
deluqz
oh.. het is een echt programma :lol: :lol: ?? ik heb het op zo'n pilotzender gezien... dacht dat het een mislukte pilot was.

ik dacht dat urban weg was...ik bedoel t journaal heeft het alweer over jumpstyle, get with the program zou ik zegge.

21 Mar ’07 – 18:28
Christov
Christov
daar balen mijn vrienden in de jumpstyle scene ook van ja

21 Mar ’07 – 18:33
deluqz
deluqz
als heel nederland nu op die hype jumpt... stampen we em binnen 3 dagen dood

gaan we weer knikkeren..

21 Mar ’07 – 18:36
Christov
Christov
haha echt vet, bij om de hoek de enige kinderen die nog knikkeren zijn wat marokkaanse jochies

21 Mar ’07 – 18:37
deluqz
deluqz
yeah, hebben ze zeker op de inburgeringscursus geleerd...

"in de zomer spelen de nederlandse kinderen buiten met fietsjes en voerstoppertje en elk jaar is er de zogenaamde knikkertijd. Een eeuwenoude Nederlandse traditie waar de kinderen elkaar proberen te verslaan in het knikkerspel....."

"Say what??" denken die kids nou.... en zo kweek je dus terroristen. :|

21 Mar ’07 – 18:40
KaRelax
Carlos
daar balen mijn vrienden in de jumpstyle scene ook van ja

:lol:

21 Mar ’07 – 20:23
elpee
elpee

dikke word!

en die presentator die zo zwaar gay is als dat ie amateuristsich is..het lijkt wel alsof elke mallot nu iets presenteert nadat ie mee heeft gedaan aan de afvalrace of idols en shit...

twijfel elke dag om mn tv weg te gooien..

Ik heb niet eens een kabel aansluiting.kijk alleen films

21 Mar ’07 – 22:05
nox
nox
je hebt toch ook internet, of zit je achter een inbelmodem

22 Mar ’07 – 10:15