369 bezoekers en 24 leden online.
Brigadier, Cyrus, Derico, D-vide, EProductionz, Godsson, Heaps, JPK, JST, Kutjong, Larixk, Lepricon, listig, Loki, MGM, NovaChe, Overgewicht, Rik, Samplekit, Scraffitio, Stone A Pig, Tystar, warhead, Zorgvlied-Zuid
Brigadier, Cyrus, Derico, D-vide, EProductionz, Godsson, Heaps, JPK, JST, Kutjong, Larixk, Lepricon, listig, Loki, MGM, NovaChe, Overgewicht, Rik, Samplekit, Scraffitio, Stone A Pig, Tystar, warhead, Zorgvlied-Zuid
javascript:ftvlaunch(243199,2,'bnstempid')
Dinsdag 27 februari 2007 - LONDEN (ANP) - De 8-jarige Engelse jongen Connor McCreaddie, die lijdt aan extreem overgewicht, mag bij zijn alleenstaande moeder blijven.
De kinderbescherming boog zich dinsdag over de kwestie van de bijna 90 kilo zware jongen om te oordelen of er mogelijke sprake was van mishandeling, een reden voor uithuisplaatsing.
Volgens de BBC heeft de kinderbescherming na een gesprek met de moeder besloten om Connor niet weg te halen. De dienst zegt afspraken te hebben gemaakt over een gezondere levenstijl voor de knul.
De moeder verklaarde eerder tegen de media dat haar zoon gewoon weigert gezond voedsel te eten en daarom steevast vet eten krijgt.
De jongen weegt vier keer zoveel als de norm voor een kind van zijn leeftijd. De zaak wordt in Groot-Brittannië met belangstelling gevolgd, omdat een groot deel van de kinderen kampt met overgewicht.
28 Feb ’07 – 19:09
28 Feb ’07 – 19:10
28 Feb ’07 – 19:11
28 Feb ’07 – 19:18
28 Feb ’07 – 19:19
28 Feb ’07 – 19:21
zoon gewoon weigert gezond voedsel te eten en daarom steevast vet eten krijgt.
tering, moest ik vroegah proberen, kreeg je een paar klappen en je eten door je bakkes gedouwd.
belachelijke moeder.
28 Feb ’07 – 20:17
ik was/ben ook zo
28 Feb ’07 – 20:25
28 Feb ’07 – 20:27
vind ik belachelijk.
ook van die gasten die geen groentes lusten. kom op he.
mwa ik begrijp die gasten goed zat.
28 Feb ’07 – 20:27
28 Feb ’07 – 20:29
28 Feb ’07 – 20:32
28 Feb ’07 – 20:33
28 Feb ’07 – 20:41
Van die zeikhomo's met eten heb ik zo een schijthekel aan. Waardering kan geen kwaad.
waardering voor de non groentemannen
28 Feb ’07 – 20:42
Van die zeikhomo's met eten heb ik zo een schijthekel aan. Waardering kan geen kwaad.zeikende homo's scheiten tenminste niet
28 Feb ’07 – 20:47
28 Feb ’07 – 23:02
28 Feb ’07 – 23:19
28 Feb ’07 – 23:21
tering, moest ik vroegah proberen, kreeg je een paar klappen en je eten door je bakkes gedouwd.
1 Mar ’07 – 07:06
ik heb een schijthekel aan dikke mensen (die er iets aan kunnen doen dan), ze zijn vies om naar te kijken en stinken meestal
1 Mar ’07 – 13:30
haha idd of ik kreeg helemaal niks meer net zo lang ik het toch maar op atzoon gewoon weigert gezond voedsel te eten en daarom steevast vet eten krijgt.
1 Mar ’07 – 13:58
:lol: hij weegt net zovel als ik.
zoveel weeg ik ook!
Kut, ik dacht dat ik overgewichtig was. Ik weeg nog 13 kilo minder :cry:
1 Mar ’07 – 14:07
1 Mar ’07 – 14:10
1 Mar ’07 – 14:22
1 Mar ’07 – 17:20
De moeder verklaarde eerder tegen de media dat haar zoon gewoon weigert gezond voedsel te eten en daarom steevast vet eten krijgt.
maar ondertussen worden zulke mensen wel belast met de verantwoordelijkheid van de opvoeding van mogelijk toekomstig 'van de pot gerukt' gespuis. Als je hem nog niet eens zn groenten kan laten opeten hoe gaat ze dan andere facetten aanpakken vraag ik mij af? En ik moet met zulke mensen gaan samenleven? erger nog, na dat een of ander sociaal drama dat zich weer afspeelt krijg je steevast het excuus dat er niets aan te doen was ofzo, nee, ze maakt 1) haar eigen kind kapot, zowel fysisch als mentaal, 2) de draagt bij aan de afbraak van de maatschappij. Als het van mij afhangt mogen zulke mensen geen kinderen opvoeden.
1 Mar ’07 – 17:30
denk dat dat is aangeleerd, en dat vind ik stom. no offence verder :)
groente niet eten omdat het goor is is natuurlijk, groente wel eten omdat het gezond is is aangeleerd, haal het niet door elkaar.
1 Mar ’07 – 17:41
denk dat dat is aangeleerd, en dat vind ik stom. no offence verder :)
groente niet eten omdat het goor is is natuurlijk, groente wel eten omdat het gezond is is aangeleerd, haal het niet door elkaar.
ik zeg woord
1 Mar ’07 – 17:41
1 Mar ’07 – 18:32