reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!

« CAAAARNAVAL

Dit topic is gesloten…

Christov
Christov
over paar weken ist weer zover, onder de rivieren gaat iedereen weer totaal mongool doen en boven de rivieren voelt iedereen zich superieur, kortom lekker zuipen en schreeuwen. ik heb dr zin in.

Weten mensen al hoe ze gaan?
m'n arafat pak was vorigjaar toch wel een succes te noemen, maar ik ga toch maar anders dees jaar. ik ben nog aan t denken, maar heb laatst ergens chefkok pak gezien wat wel oke was. dusjeh. anders wifebeater aan en kokosmat eronder ofzo. en goed hard zuipen, schreeuwen, vreten en mensen lastigvallen

om alvast in de stemming te komen: Fred van Boeschoten - Zwart Lirre Shagetui
http://www.brabantsdagblad.nl/bdtv/

3 Feb ’07 – 15:03
Rikers
Rikers
pakje moet nog geregeld worden, als niks meer op tijd geregeld wordt ga ik maar weer als kip. eventueel weer met een besmet met vogelgriepbordje, maar dat was vorig jaar wel leuker dan dit jaar, dus ws. ga ik maar weer zonder besmet met vogelgriep bordje. misschien maak ik wel een ander leuk bordje.

om nog meer in de stemming te komen(als je limburgs verstaat)
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=batch_download&batch_id=VGlmV0oxaTFrWTk1VEE9PQ
een verzameling maastrichtse carnaval klassiekers, van vroeger en nu.

3 Feb ’07 – 15:23
Futurama
Futurama
snowboarden, we vieren hier elke week carnaval maar toch vind ik het wel jammer dat ik er niet bij ben.

3 Feb ’07 – 16:00
Jurian
Jurian
Toch zonde dat ik daar in me hele leven echt nog nooit wat van heb meegekregen, ja vroeger met batman pak door school lopen hehe.

3 Feb ’07 – 16:58
Mypoz
Mypoz
over paar weken ist weer zover, onder de rivieren gaat iedereen weer totaal mongool doen en boven de rivieren voelt iedereen zich superieur, kortom lekker zuipen en schreeuwen. ik heb dr zin in.

haha dit is precies goed verwoord haha
heb alweer zin in het gezeik van alle noorderlijke nederlanders :lol:

3 Feb ’07 – 18:06
Piwi
Piwi
in boskoop heb je het grootste carnavals feest boven de rivieren :|

3 Feb ’07 – 18:09
Yeroen
Yeroen
Ik heb niks tegen carnaval, maar k snap totaal niet wat de mensen d'r aan vinden, als een stel mongolen verkleed lopen in een pak en drinken. Waar zijn die pakken voor nodig?! :???:

Maargoed, tzal wel leuk zijn als je dr mee bent opgegroeid ofzo..

3 Feb ’07 – 18:42
nox
nox
*insert hier willekeurig gezeik van een randstadbewoner*

3 Feb ’07 – 18:55
Loki
Loki
Maargoed, tzal wel leuk zijn als je dr mee bent opgegroeid ofzo..

Nee...

3 Feb ’07 – 18:56
paulpeters
Paul Peters
*insert hier willekeurig gebral van een brabander*

3 Feb ’07 – 18:57
Arie_Ribbens007
alpaca
krijg allemaal aids ik kom van boven de rivieren en daal 1 keer per jaar af deep down south om een feessie te bouwen.

3 Feb ’07 – 19:07
MIKE (DVD)
MIKE (DVD)

er zijn ook nog mensen die een tering hekel hebben aan dat blij gedoe en zeker aan de bij behorende muziek :sick:

3 Feb ’07 – 19:08
Arie_Ribbens007
alpaca
Je kunt ook beter maar naar feestjes gaan waar iedereen elkaar aankijkt met een blik van, 1 woord en ik maak je dood tozz.

3 Feb ’07 – 19:21
Neoray
Neoray
zoals mijn broer altijd zegt: "Carnaval is een leuk feest, alleen jammer van dat verkleden en die kut muziek"

ik woon zelf ook in Brabant, maar ben nooit echt weg geweest van carnaval, ga ieder jaar wel een avondje of paar avondjes zuipen, maar niet als gekke ofzo heel de week doorhalen. De muziek vind ik echt afgrijselijk, wat wel minder klinkt als je veel zuipt, maar het blijft kut. En verkleden is opzich wel grappig maarja...

ik zie nog wel wat ik dit jaar ga doen, heb altijd nog wel een back up kostuum liggen ofzo!

3 Feb ’07 – 19:32
Rikers
Rikers
toen ik met koninginnnedag in amsterdam was deed het me heel erg denken aan carnaval. niet alleen omdat mensen verkleed(met koningedag int oranje) gaan zuipen, maar ook qua sfeer deed het mij eraan denken. dus mensen die fervent koningedag vieder zijn, zullen carnaval ook best leuk vinden.

3 Feb ’07 – 19:58
Dun
Dun
Ik krijg echt aids van carnaval, wat een kut feest.

Mike weet what's up, HUMAN DEMISE!!!

3 Feb ’07 – 20:12
captain retard
captain retard
ik ga dit jaar als zwerver, want ik zuuk het niet om echt een pak te gaan maken of iets te bedenken

3 Feb ’07 – 20:17
Overgewicht
Overgewicht
was een paar jaar terug wel leuk ja maar nu vin ik er echt geen reet maar aan
iederen zijn ding, wat is dat precies bij de hall of fame?

3 Feb ’07 – 20:18
Larixk
Larixk
ik heb het maar een paar keer gevierd, terwijl ik geboren en opgegroeid ben in maastricht.
Was altijd een goede excuus om te veel te drinken in de tijden dat ik nog bij mn ouders woonde.
Nu heb ik daar geen excuus meer voor nodig. Dus ook geen carnaval meer.

De muziek heeft me altijd al geïrriteerd en het verkleden is ook erg kut. En de hele traditie met prinsen, optochten, mooswiever en heringe bieten hoeft van mij dus ook niet.

Ga dit jaar ook niks doen dus, of ja vrijdag ervoor naar Kohfie Konnect in Heerlen. Ik ben dus zelfs in Maastricht op de eerste dag maar blijf gewoon thuis of ga hangen met vrienden die ook niks gaan doen en de ochtend erna weer naar Utreg.

Ik kan me trouwens ook nog een definitie van dopeheid herinneren waarbij de afterparty echt goed naar de klote geholpen werd door carnavalsvolk, dat was irritante shit.

3 Feb ’07 – 21:15
Christov
Christov

er zijn ook nog mensen die een tering hekel hebben aan dat blij gedoe en zeker aan de bij behorende muziek :sick:

gij komt dan ook uit schiedam hehehe ;) of zoiets

ja ik doe t ook niet voor de muziek, maar dat zal niemand verbazen. maartoch traditie enzo, hoort erbij als bierdrinken en kebab ofzo. BRABAAAAAAAAAANT

beter dat ik weer om 4 uur totaal lamzat ergens eindig war ze nog een keertje "moeder waar is mn string" draaien en "ik ben een pritstift"

3 Feb ’07 – 21:27
paulpeters
Paul Peters
hehehe, ik kan 't me moeilijk voorstellen, Feestneus-christoV...

3 Feb ’07 – 21:56
Christov
Christov
hahaha p2 man tis zo mooi, heel t jaar erger je je aan kutmuziek, en 5 dagen kun je het - omdat je zo lam als een aap bent en met alles wegkomt - het wel aan.

plus wij carnavalniggaz doen het tenminste op eigen grondgebied, niet als laffe apresski nsb'ers in oostenrijk, zuipen op kutmuziek

3 Feb ’07 – 21:58
Christov
Christov
toen ik met koninginnnedag in amsterdam was deed het me heel erg denken aan carnaval. niet alleen omdat mensen verkleed(met koningedag int oranje) gaan zuipen, maar ook qua sfeer deed het mij eraan denken. dus mensen die fervent koningedag vieder zijn, zullen carnaval ook best leuk vinden.

daar lopen mensen uit Amsterdam rond
onder de rivieren niet

dus niet vergelijkbaar, per definitie

3 Feb ’07 – 22:00
NeMoN
NeMoN
ik ga dit jaar als zwerver, want ik zuuk het niet om echt een pak te gaan maken of iets te bedenken

ik hoor retard al de hele avond roepen:
"Heeft u een Euro voor een biertje?"

4 Feb ’07 – 05:28
Christov
Christov

ik hoor retard al de hele avond roepen:
"Heeft u een Euro voor een biertje?"

das wel een beleefde zwerver met een dure smaak voor bier, in tilburg hebben we jan de halven euro man "Halveneuro? hedde gij een halveneuro voor men?"

op een moment lagen dr 50 cent vs. halveneuro flyers in tilburg hehehe

4 Feb ’07 – 11:45
Stickman
Stickman
Ik heb niks tegen carnaval, maar k snap totaal niet wat de mensen d'r aan vinden, als een stel mongolen verkleed lopen in een pak en drinken. Waar zijn die pakken voor nodig?! :???:

Om het zuipen leuker te maken, natuurlijk.

4 Feb ’07 – 15:03
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid
Ik ga gin caranavl vieren denk, alleen ekkes optocht kijken mee rood-wit-blauwe straatfist.

Maar als ik ga dan ga ik denk ik als verrekten hoerige zultkop.

4 Feb ’07 – 18:45
Shelter
Shelter
ik heb een hekel aan carnaval :|

4 Feb ’07 – 18:47
livio
livio
hehe, moest gelijk denken aan dat ding van Hans Teeuwen.

carnaval 2005

Overigens ben ik amateur, dit was mijn 2e keer carnaval ooit, en na 1 dagje heb ik het ook wel weer gehad.

4 Feb ’07 – 20:53
Axe
Axe
kga dit jaar ook een keer mee.

5 Feb ’07 – 12:27

« CAAAARNAVAL

Dit topic is gesloten…