Weten mensen al hoe ze gaan?
m'n arafat pak was vorigjaar toch wel een succes te noemen, maar ik ga toch maar anders dees jaar. ik ben nog aan t denken, maar heb laatst ergens chefkok pak gezien wat wel oke was. dusjeh. anders wifebeater aan en kokosmat eronder ofzo. en goed hard zuipen, schreeuwen, vreten en mensen lastigvallen
om alvast in de stemming te komen: Fred van Boeschoten - Zwart Lirre Shagetui
http://www.brabantsdagblad.nl/bdtv/
3 Feb ’07 – 15:03
om nog meer in de stemming te komen(als je limburgs verstaat)
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=batch_download&batch_id=VGlmV0oxaTFrWTk1VEE9PQ
een verzameling maastrichtse carnaval klassiekers, van vroeger en nu.
3 Feb ’07 – 15:23
3 Feb ’07 – 16:00
3 Feb ’07 – 16:58
over paar weken ist weer zover, onder de rivieren gaat iedereen weer totaal mongool doen en boven de rivieren voelt iedereen zich superieur, kortom lekker zuipen en schreeuwen. ik heb dr zin in.
haha dit is precies goed verwoord haha
heb alweer zin in het gezeik van alle noorderlijke nederlanders :lol:
3 Feb ’07 – 18:06
3 Feb ’07 – 18:09
Maargoed, tzal wel leuk zijn als je dr mee bent opgegroeid ofzo..
3 Feb ’07 – 18:42
3 Feb ’07 – 18:55
3 Feb ’07 – 18:56
3 Feb ’07 – 18:57
3 Feb ’07 – 19:07
er zijn ook nog mensen die een tering hekel hebben aan dat blij gedoe en zeker aan de bij behorende muziek :sick:
3 Feb ’07 – 19:08
3 Feb ’07 – 19:21
ik woon zelf ook in Brabant, maar ben nooit echt weg geweest van carnaval, ga ieder jaar wel een avondje of paar avondjes zuipen, maar niet als gekke ofzo heel de week doorhalen. De muziek vind ik echt afgrijselijk, wat wel minder klinkt als je veel zuipt, maar het blijft kut. En verkleden is opzich wel grappig maarja...
ik zie nog wel wat ik dit jaar ga doen, heb altijd nog wel een back up kostuum liggen ofzo!
3 Feb ’07 – 19:32
3 Feb ’07 – 19:58
3 Feb ’07 – 20:12
3 Feb ’07 – 20:17
iederen zijn ding, wat is dat precies bij de hall of fame?
3 Feb ’07 – 20:18
Was altijd een goede excuus om te veel te drinken in de tijden dat ik nog bij mn ouders woonde.
Nu heb ik daar geen excuus meer voor nodig. Dus ook geen carnaval meer.
De muziek heeft me altijd al geïrriteerd en het verkleden is ook erg kut. En de hele traditie met prinsen, optochten, mooswiever en heringe bieten hoeft van mij dus ook niet.
Ga dit jaar ook niks doen dus, of ja vrijdag ervoor naar Kohfie Konnect in Heerlen. Ik ben dus zelfs in Maastricht op de eerste dag maar blijf gewoon thuis of ga hangen met vrienden die ook niks gaan doen en de ochtend erna weer naar Utreg.
Ik kan me trouwens ook nog een definitie van dopeheid herinneren waarbij de afterparty echt goed naar de klote geholpen werd door carnavalsvolk, dat was irritante shit.
3 Feb ’07 – 21:15
![]()
er zijn ook nog mensen die een tering hekel hebben aan dat blij gedoe en zeker aan de bij behorende muziek :sick:
gij komt dan ook uit schiedam hehehe ;) of zoiets
ja ik doe t ook niet voor de muziek, maar dat zal niemand verbazen. maartoch traditie enzo, hoort erbij als bierdrinken en kebab ofzo. BRABAAAAAAAAAANT
beter dat ik weer om 4 uur totaal lamzat ergens eindig war ze nog een keertje "moeder waar is mn string" draaien en "ik ben een pritstift"
3 Feb ’07 – 21:27
3 Feb ’07 – 21:56
plus wij carnavalniggaz doen het tenminste op eigen grondgebied, niet als laffe apresski nsb'ers in oostenrijk, zuipen op kutmuziek
3 Feb ’07 – 21:58
toen ik met koninginnnedag in amsterdam was deed het me heel erg denken aan carnaval. niet alleen omdat mensen verkleed(met koningedag int oranje) gaan zuipen, maar ook qua sfeer deed het mij eraan denken. dus mensen die fervent koningedag vieder zijn, zullen carnaval ook best leuk vinden.
daar lopen mensen uit Amsterdam rond
onder de rivieren niet
dus niet vergelijkbaar, per definitie
3 Feb ’07 – 22:00
ik ga dit jaar als zwerver, want ik zuuk het niet om echt een pak te gaan maken of iets te bedenken
ik hoor retard al de hele avond roepen:
"Heeft u een Euro voor een biertje?"

4 Feb ’07 – 05:28
ik ga dit jaar als zwerver, want ik zuuk het niet om echt een pak te gaan maken of iets te bedenken
ik hoor retard al de hele avond roepen:
"Heeft u een Euro voor een biertje?"
das wel een beleefde zwerver met een dure smaak voor bier, in tilburg hebben we jan de halven euro man "Halveneuro? hedde gij een halveneuro voor men?"
op een moment lagen dr 50 cent vs. halveneuro flyers in tilburg hehehe
4 Feb ’07 – 11:45
Ik heb niks tegen carnaval, maar k snap totaal niet wat de mensen d'r aan vinden, als een stel mongolen verkleed lopen in een pak en drinken. Waar zijn die pakken voor nodig?! :???:
Om het zuipen leuker te maken, natuurlijk.
4 Feb ’07 – 15:03
Maar als ik ga dan ga ik denk ik als verrekten hoerige zultkop.
4 Feb ’07 – 18:45
4 Feb ’07 – 18:47
carnaval 2005
Overigens ben ik amateur, dit was mijn 2e keer carnaval ooit, en na 1 dagje heb ik het ook wel weer gehad.
4 Feb ’07 – 20:53
5 Feb ’07 – 12:27