reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!

« RIP JORN AKA LIMPIE

Dit topic is gesloten…

FIRST-D
FIRST-D
RIP...

Helaas is Limp gisteren overleden in de leeftijd van 23 jaar aan de gevolgen van kanker :(

Alle nabestaanden en dierbaren van Limpi in omg EHV (Macro, Che, 2Hype enz) veel sterkte toegewenst!

Limpi je was de man! Ik bomb er een neer voor je!

http://januz.ath.cx/~biki90/biki90/weblog/

30 Jan ’07 – 08:41
Christov
Christov
kut man, ik weet nog dat we een paar jaar terug ergens op een feestje waren met een paar man die die gast wel beetje kende, ik kende hem verder niet, was een feestje ter gelegenheid dat ie weer genezen was of iets in Area 51. Gast kwam erg relaxt over. Fucked up dat de ziekte dan toch weer de kop op is gestoken...

RIP

30 Jan ’07 – 08:44
Yid
Yid
RIP

30 Jan ’07 – 08:47
Rauf
Rauf
rust in vrede en sterkte aan de nabestaanden

30 Jan ’07 – 08:49
FIRST-D
FIRST-D
kut man, ik weet nog dat we een paar jaar terug ergens op een feestje waren met een paar man die die gast wel beetje kende, ik kende hem verder niet, was een feestje ter gelegenheid dat ie weer genezen was of iets in Area 51. Gast kwam erg relaxt over. Fucked up dat de ziekte dan toch weer de kop op is gestoken...

RIP

Klopt ja.....het is echt een $%&*(@ ziekte... Maar hij leek altijd onsterfbaar in de zin dat ie er altijd bovenop kwam en dan hoor je zoiets...

30 Jan ’07 – 08:51
Overgewicht
Overgewicht
rust in vrede

30 Jan ’07 – 09:15
MC Che
MC Che
Rust in vrede Limpie

30 Jan ’07 – 11:13
Borriegineel
Borriegineel
Limpie, rust in vrede en sterkte aan de nabestaanden.

30 Jan ’07 – 11:56
Bora
Bora
god damn.... RIP :(

30 Jan ’07 – 12:01
MIKE (DVD)
MIKE (DVD)
deze broeder leefde HipHop en is veel te vroeg gegaan............

R.I.P :cry:

vrienden & nabestaanden : sterkte

30 Jan ’07 – 12:54
shiryu
shiryu
23 :void: :fail:

R.I.P.

30 Jan ’07 – 12:57
jones
jones
ga je goed limpy, ouwe baas

30 Jan ’07 – 13:36
geniuz
geniuz
damn, zo jong..

rust in vrede en sterkte aan de nabestaanden.

30 Jan ’07 – 13:54
Paco
Paco
ik hoop dat ie een mooie tweede leven gaat leiden.Ik wens de nabestaanden veel sterkte en moed.

30 Jan ’07 – 14:01
Jurian
Jurian

R.I.P.

Ook mijn eerste reactie inderdaad, veels te te jong. Sterkte aan alle nabestaanden..

30 Jan ’07 – 14:57
Futurama
Futurama

R.I.P.

Ook mijn eerste reactie inderdaad, veels te te jong. Sterkte aan alle nabestaanden..

30 Jan ’07 – 14:59
Paars
Paars

R.I.P.

30 Jan ’07 – 15:27
Restless
Restless
damn...

RIP, son

off-topic:
wat voor kanker had ie dan?
Ik ken ook een jongen die op diezelfde leeftijd kanker kreeg, maar er wel weer bovenop is gekomen.

30 Jan ’07 – 15:53
Mypoz
Mypoz
damn dat is idd veel te vroeg!

R.I.P.

30 Jan ’07 – 16:46
mafkees
mafkees

R.I.P.

30 Jan ’07 – 18:13
JPK
JPK
Toen ik Limp een paar jaar geleden voor het eerst ontmoette vertelde hij dat 'ie kanker had en liet me achteloos de littekens zien die de operatie had achter gelaten. Hij was heel positief en zei dat 'ie druk bezig was met het organiseren van een sneaker-expo. Dat was op z'n verjaardagsfeestje in Area 51.

Op parties kwam je 'm regelmatig tegen. Altijd relaxed en met een smile op z'n gezicht. Dat moment op de foto die Mike postte kan ik me ook nog goed herinneren. Damn, wat was 'ie trots dat 'ie bij KRS op het podium had staan rocken! Die smile van 'm was zo breed als z'n gezicht en z'n ogen spraken boekdelen. Die sneaker-expo is er ook gekomen. Die heeft 'ie toch maar mooi waar gemaakt. Die gast had echt 'love for the sneaker'.

Limpie, rust in vrede, man. Hiphop gaat je missen.
Je hebt er veel te kort van kunnen genieten.

One love. :love:

:cry:

30 Jan ’07 – 20:30
Loki
Loki
Damn...
Zo jong nog.
RIP

30 Jan ’07 – 21:37
FIRST-D
FIRST-D
Toen ik Limp een paar jaar geleden voor het eerst ontmoette vertelde hij dat 'ie kanker had en liet me achteloos de littekens zien die de operatie had achter gelaten. Hij was heel positief en zei dat 'ie druk bezig was met het organiseren van een sneaker-expo. Dat was op z'n verjaardagsfeestje in Area 51.

Op parties kwam je 'm regelmatig tegen. Altijd relaxed en met een smile op z'n gezicht. Dat moment op de foto die Mike postte kan ik me ook nog goed herinneren. Damn, wat was 'ie trots dat 'ie bij KRS op het podium had staan rocken! Die smile van 'm was zo breed als z'n gezicht en z'n ogen spraken boekdelen. Die sneaker-expo is er ook gekomen. Die heeft 'ie toch maar mooi waar gemaakt. Die gast had echt 'love for the sneaker'.

Limpie, rust in vrede, man. Hiphop gaat je missen.
Je hebt er veel te kort van kunnen genieten.

One love. :love:

:cry:

Mooi verwoord JPK..... :cry:

30 Jan ’07 – 23:33
paulpeters
Paul Peters
gecondoleerd.

30 Jan ’07 – 23:57
Yid
Yid
http://hiphopinjesmoel.com/partyreviews/963

31 Jan ’07 – 00:16