reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!

« Windows Vista

Dit topic is gesloten…

ViciousOne
Vicious One
Iemand 'm al uitgeprobeerd? 31 januari uit toch?

29 Jan ’07 – 22:12
010Bomber
010Bomber
jaman,nog niet geprobeerd nee.

29 Jan ’07 – 22:21
Christov
Christov
haha ik heb ergens gelezen dat die shit zo privacy inbrekend is dat ik t never ga installeren.
als ik vind hoe t zit zal ik t wel es posten, maar ik ga t niet gebruiken...XP werkt goed hier

30 Jan ’07 – 08:33
Yeroen
Yeroen
Wat ik gelezen heb is dat 80% van de spyware makkelijk binnenkomt op Vista. Maaaaarrr, het is een stuk veiliger al als XP dus waarschijnlijk zal je toch overstappen. Je wilt niet weten op hoeveel procent xp zit dan. t Ligt dus puur aan de software dat jij gebruikt naast windows ter beveiliging.

30 Jan ’07 – 08:55
Christov
Christov
daar gaat het niet over, het gaat om wat microsoft me zelf naait...

30 Jan ’07 – 08:57
Pemmock
Pemmock
dit interesseerd me dus geen ene drol he dat hele vista niet. me PC gaat er geheid langzamer van worden, en dan zeker weer een euro of 150 neertellen zeker. Windows Xp doet het prima (nouja.)

30 Jan ’07 – 10:38
Larixk
Larixk
Nooit een nieuw windows OS binnen de eerste 2 maanden na uitbrengen kopen.

Ik wacht wel af tot het zin heeft; bijna alle spellen dX10 zijn, mn andere software er speciaal voor wordt ontwikkeld.

Dikke lul dat ik tussen de honderd en de 400 dollar ga neerleggen voor lelijke 'glass'-effectjes en een lelijke nieuw theme terwijl ik een compleet gestripte windows XP draai. Niet omdat mn pc het niet aankan maar omdat ik het bullshit vind om daar processorkracht en geheugen aan t besteden.
Het nieuwe startmenu lijkt dan wel weer aardig, met die CLI-achtige shit erin. Maar hetzelfde bereik ik al tijden in XP met http://www.launchy.net/

30 Jan ’07 – 11:50
Yeroen
Yeroen
Wat een reacties hier, alsof dr ook maar 1 iemand in dit topic XP origineel heeft...

30 Jan ’07 – 13:16
Overgewicht
Overgewicht
Wat een reacties hier, alsof dr ook maar 1 iemand in dit topic XP origineel heeft...

ikke ikke ikke ikke!

30 Jan ’07 – 13:18
rara
RaRa

nu wel
ik heb meerdere officiele windows versies. 95 xp ok ik gebruik ook een illegale maar wel in dezelfde kast als ik een licentie voor heb. heb zelfs al een legale versie van vista... (geldig tot mei ofzo)

en dat niemand het wil. das even wachten en iedereen heeft het, zelfde als windows 95 wou niemzand xp. totdat alle software gebruik ging maken van xp.

30 Jan ’07 – 13:21
Larixk
Larixk

ik ook

30 Jan ’07 – 13:30
nox
nox
2X zelfs

dat vista zal wel flink wat CPU gaan gebruiken als ik al die features zo zie

verder werkt xp prima, vrijwel nooit gezeik mee

30 Jan ’07 – 14:18
rara
RaRa
2X zelfs

dat vista zal wel flink wat CPU gaan gebruiken als ik al die features zo zie

valt wel mee. de meeste gelikte features zijn uit te schakelen. het is vooral om dual proccesors beter te laten werken. dus als je nu een oude xp hebt op een nieuwe pc zal hij sneller gaan door ao het gebruik van 64 bit(moet je software hier ook voor zijn ontworpen)

30 Jan ’07 – 14:49
Cyclus
Cyclus
Ik heb XP pas 3 maanden geleden ofzo origineel gekocht bij mn nieuwe PC, beetje klote om dan nu meteen Vista te kopen. Ik denk trouwens dat er eerst nog wel wat updates over Vista heen gegooid worden totdat je echt een goede hebt.
150 euries kost ie volgens mij
Ik heb wel gehoord dat je Vista MOET hebben om ultiem gebruik te maken van je dual core processor? In dat geval zou ik beter Vista kunnen aanschaffen, jammer genoeg. XP draait lekker, en ik heb geen zin om 150 euries uit te geven hehe
Maar weet iemand of dat met dat dual core gebeuren en Vista klopt?

30 Jan ’07 – 14:52
Jurian
Jurian
Ik heb ook dual core geloof ik, draait ie dan op Vista beter? Mijn pc draait ook gewoon een legale versie van XP, ik wacht hier denk ik wel een half jaar/jaartje mee tot alle foutjes e.d eruit zijn.

30 Jan ’07 – 15:03
renoraines
Reno Raines
Ik heb ook dual core- maar blijf lekker bij XP voorlopig

30 Jan ’07 – 15:04
geniuz
geniuz
dont believe the hype..

je kan nog prima uit de voeten met je xp systeempje. Zal wel minstens een half jaar tot een jaar duren voordat vista 100% werkt met al je hard/software. Tot die tijd zou ik lekker sparen voor een nieuw systeempje, inclusief een volledig geupdate versie van vista

30 Jan ’07 – 15:14
ricktorious
rtorious
gvd als ik hier vista opzet gaat alles achteruit ofzo, brandt ie door.

eerst maaris een flink beest van een pc kopen daarna een laptop en daarna 2x22'' tft's

maarja moet ik godverdomme wel ff wat tournooitjes winnen want de manier waarop ik nu poker komt t ook niet echt vooruit.

30 Jan ’07 – 15:27
shiryu
shiryu
Enkele dingen die ik hier nog niet heb voorbij zien komen, indien vista niet de
nodige certificaten aantreft ivm auteursrechten van allerhande media files, zou
die automatisch de performance van je multimedia drivers aantasten. Er is inmiddels
veel oproer geweest rond dit, en terecht, en microsoft heeft aangekondigt hier mischien
van af te zien, ik hoop het maar.

Verder brengt windows vista ook de volgende generatie wannaba programmeerders met
zich mee, met een speciaal ontworpen layer, soort xml mar dan voor events en opmaak
van programmas enzo

Al het grafische is vector based in plaats van pixel coded, dit brengt als gevolg mee dat nieuwe
drivers echt te gekke visuele toestanen kan toepassen op die dingen zoals eindeloos inzoomen

ik ben een pak dingen vergeten, maar mn officiele vista semminari is dan ook bijna een jaar
geleden, mijn eerste bedenkingen: ik zit er niet op te wachten

30 Jan ’07 – 15:28
boswottels
boswottels
GVD

iemand die ik ken werkt bij microsoft die zei eerst dat hij vista voor 42 eu kon kopen
maar nu kan het nie meer omdat hij dan bang is dat ie ontslage word

30 Jan ’07 – 15:57
ricktorious
rtorious
Nooit een nieuw windows OS binnen de eerste 2 maanden na uitbrengen kopen.

Ik wacht wel af tot het zin heeft; bijna alle spellen dX10 zijn, mn andere software er speciaal voor wordt ontwikkeld.

Dikke lul dat ik tussen de honderd en de 400 dollar ga neerleggen voor lelijke 'glass'-effectjes en een lelijke nieuw theme terwijl ik een compleet gestripte windows XP draai. Niet omdat mn pc het niet aankan maar omdat ik het bullshit vind om daar processorkracht en geheugen aan t besteden.
Het nieuwe startmenu lijkt dan wel weer aardig, met die CLI-achtige shit erin. Maar hetzelfde bereik ik al tijden in XP met http://www.launchy.net/

tnx voor de link is best relax dingetje

30 Jan ’07 – 16:01
Xwisit
Xwisit
Fuck microsoft

30 Jan ’07 – 17:43
ViciousOne
Vicious One
Aardige reacties hiero.

Ik wacht zelf nog even tot ik een nieuwe pc bij elkaar gespaard heb. Zal wel einde dit jaar worden dat ik ga kijken voor een nieuwe. Vista komt er dan sowieso standaard op.

30 Jan ’07 – 17:58
Mip
Mip
voorlopig wacht ik tot de bugs eruit zijn

30 Jan ’07 – 18:00
Paars
Paars
ik rock nog steeds rustig mn windows 98 :)

30 Jan ’07 – 18:10
mafkees
mafkees

:lol:

30 Jan ’07 – 18:12
rara
RaRa
voorlopig wacht ik tot de bugs eruit zijn

je krijgt wekelijkse updates. dus maakt niet uit. die bugs blijven gewoon op je instalatie cd of dvd staan. de meeste bugs zijn er al uit

30 Jan ’07 – 18:19
Larixk
Larixk
http://www.youtube.com/watch?v=M4suTsIIBWo

30 Jan ’07 – 18:47
paulpeters
Paul Peters

:lol:

hehehe, ik heb net WindowME vervangen...

30 Jan ’07 – 19:13
alablaah
alablaah

same here. Overigens staat er op me andere PC nog 95...

30 Jan ’07 – 19:19

« Windows Vista

Dit topic is gesloten…