546 bezoekers en 16 leden online.
alexmarvel, Derico, Jurian, livio, lostsun, MistaSweet, RIOT, psychose, Raynor, Rik, Rikers, Roodbloed, Scraffitio, Stone A Pig, Yid, ZiekeSais
alexmarvel, Derico, Jurian, livio, lostsun, MistaSweet, RIOT, psychose, Raynor, Rik, Rikers, Roodbloed, Scraffitio, Stone A Pig, Yid, ZiekeSais
29 Jan ’07 – 22:12
29 Jan ’07 – 22:21
als ik vind hoe t zit zal ik t wel es posten, maar ik ga t niet gebruiken...XP werkt goed hier
30 Jan ’07 – 08:33
30 Jan ’07 – 08:55
30 Jan ’07 – 08:57
30 Jan ’07 – 10:38
Ik wacht wel af tot het zin heeft; bijna alle spellen dX10 zijn, mn andere software er speciaal voor wordt ontwikkeld.
Dikke lul dat ik tussen de honderd en de 400 dollar ga neerleggen voor lelijke 'glass'-effectjes en een lelijke nieuw theme terwijl ik een compleet gestripte windows XP draai. Niet omdat mn pc het niet aankan maar omdat ik het bullshit vind om daar processorkracht en geheugen aan t besteden.
Het nieuwe startmenu lijkt dan wel weer aardig, met die CLI-achtige shit erin. Maar hetzelfde bereik ik al tijden in XP met http://www.launchy.net/
30 Jan ’07 – 11:50
30 Jan ’07 – 13:16
Wat een reacties hier, alsof dr ook maar 1 iemand in dit topic XP origineel heeft...
ikke ikke ikke ikke!
30 Jan ’07 – 13:18
Wat een reacties hier, alsof dr ook maar 1 iemand in dit topic XP origineel heeft...
nu wel
ik heb meerdere officiele windows versies. 95 xp ok ik gebruik ook een illegale maar wel in dezelfde kast als ik een licentie voor heb. heb zelfs al een legale versie van vista... (geldig tot mei ofzo)
en dat niemand het wil. das even wachten en iedereen heeft het, zelfde als windows 95 wou niemzand xp. totdat alle software gebruik ging maken van xp.
30 Jan ’07 – 13:21
30 Jan ’07 – 13:30
dat vista zal wel flink wat CPU gaan gebruiken als ik al die features zo zie
verder werkt xp prima, vrijwel nooit gezeik mee
30 Jan ’07 – 14:18
2X zelfs
dat vista zal wel flink wat CPU gaan gebruiken als ik al die features zo zie
valt wel mee. de meeste gelikte features zijn uit te schakelen. het is vooral om dual proccesors beter te laten werken. dus als je nu een oude xp hebt op een nieuwe pc zal hij sneller gaan door ao het gebruik van 64 bit(moet je software hier ook voor zijn ontworpen)
30 Jan ’07 – 14:49
150 euries kost ie volgens mij
Ik heb wel gehoord dat je Vista MOET hebben om ultiem gebruik te maken van je dual core processor? In dat geval zou ik beter Vista kunnen aanschaffen, jammer genoeg. XP draait lekker, en ik heb geen zin om 150 euries uit te geven hehe
Maar weet iemand of dat met dat dual core gebeuren en Vista klopt?
30 Jan ’07 – 14:52
30 Jan ’07 – 15:03
30 Jan ’07 – 15:04
je kan nog prima uit de voeten met je xp systeempje. Zal wel minstens een half jaar tot een jaar duren voordat vista 100% werkt met al je hard/software. Tot die tijd zou ik lekker sparen voor een nieuw systeempje, inclusief een volledig geupdate versie van vista
30 Jan ’07 – 15:14
eerst maaris een flink beest van een pc kopen daarna een laptop en daarna 2x22'' tft's
maarja moet ik godverdomme wel ff wat tournooitjes winnen want de manier waarop ik nu poker komt t ook niet echt vooruit.
30 Jan ’07 – 15:27
nodige certificaten aantreft ivm auteursrechten van allerhande media files, zou
die automatisch de performance van je multimedia drivers aantasten. Er is inmiddels
veel oproer geweest rond dit, en terecht, en microsoft heeft aangekondigt hier mischien
van af te zien, ik hoop het maar.
Verder brengt windows vista ook de volgende generatie wannaba programmeerders met
zich mee, met een speciaal ontworpen layer, soort xml mar dan voor events en opmaak
van programmas enzo
Al het grafische is vector based in plaats van pixel coded, dit brengt als gevolg mee dat nieuwe
drivers echt te gekke visuele toestanen kan toepassen op die dingen zoals eindeloos inzoomen
ik ben een pak dingen vergeten, maar mn officiele vista semminari is dan ook bijna een jaar
geleden, mijn eerste bedenkingen: ik zit er niet op te wachten
30 Jan ’07 – 15:28
iemand die ik ken werkt bij microsoft die zei eerst dat hij vista voor 42 eu kon kopen
maar nu kan het nie meer omdat hij dan bang is dat ie ontslage word
30 Jan ’07 – 15:57
Nooit een nieuw windows OS binnen de eerste 2 maanden na uitbrengen kopen.
Ik wacht wel af tot het zin heeft; bijna alle spellen dX10 zijn, mn andere software er speciaal voor wordt ontwikkeld.
Dikke lul dat ik tussen de honderd en de 400 dollar ga neerleggen voor lelijke 'glass'-effectjes en een lelijke nieuw theme terwijl ik een compleet gestripte windows XP draai. Niet omdat mn pc het niet aankan maar omdat ik het bullshit vind om daar processorkracht en geheugen aan t besteden.
Het nieuwe startmenu lijkt dan wel weer aardig, met die CLI-achtige shit erin. Maar hetzelfde bereik ik al tijden in XP met http://www.launchy.net/
tnx voor de link is best relax dingetje
30 Jan ’07 – 16:01
30 Jan ’07 – 17:43
Ik wacht zelf nog even tot ik een nieuwe pc bij elkaar gespaard heb. Zal wel einde dit jaar worden dat ik ga kijken voor een nieuwe. Vista komt er dan sowieso standaard op.
30 Jan ’07 – 17:58
30 Jan ’07 – 18:00
30 Jan ’07 – 18:10
30 Jan ’07 – 18:12
voorlopig wacht ik tot de bugs eruit zijn
je krijgt wekelijkse updates. dus maakt niet uit. die bugs blijven gewoon op je instalatie cd of dvd staan. de meeste bugs zijn er al uit
30 Jan ’07 – 18:19
30 Jan ’07 – 18:47
ik rock nog steeds rustig mn windows 98 :)
:lol:
hehehe, ik heb net WindowME vervangen...
30 Jan ’07 – 19:13
same here. Overigens staat er op me andere PC nog 95...
30 Jan ’07 – 19:19