reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!

« permanente erectie

Dit topic is gesloten…

Futurama
Futurama
Amputatie voor leguaan met permanente erectie

Uitgegeven: 25 januari 2007 19:13

ANTWERPEN - De leguaan Mozart uit de Antwerpse onderwaterwereld Aquatopia, die sinds een kleine week met een permanente erectie kampt, wordt operatief van zijn probleem verlost. Dat besliste de Aquatopia-dierenarts donderdag.

Amputatie van het geslachtsdeel blijkt de beste behandeling voor het dier, dat vrijdag onder het mes moet.

De leguaan liep zijn probleem op nadat zijn penis ontstoken was geraakt na het paren. De amputatie zal Mozarts paringsdrang niet dwarsbomen, want leguanen hebben twee penissen.

25 Jan ’07 – 19:34
Christov
Christov
die dokter is waarschijnlijk ook het type kankerlijer die onder het motto "we helpen de hond" de ballen van zn beest onschadelijk maakt

ik vind dat greenpeace dat soort kerels keihard moet castreren, gore klootzakken
verder ben ik geen dierenvriend maar iemand zn geslachtsdelen onbruikbaar maken om hem te "helpen" is gelul

als je dat als Duitse kampdokter doet ben je ineens oorlogsmisdadiger

25 Jan ’07 – 19:36
Christov
Christov
dit is overigens een doodserieuze reactie, ik vind dieren ''helpen'' echt dierenmishandeling
want je helpt er alleen jezelf mee, als je iets trillends wat herrie maakt en zacht is kun je ook een vibrator en een bontjas kopen

25 Jan ’07 – 19:41
paulpeters
Paul Peters
ik zie 't probleem niet zo

25 Jan ’07 – 19:43
Christov
Christov
voor die leguaan ik ook niet

25 Jan ’07 – 19:43
paulpeters
Paul Peters
dat bedoel ik.

25 Jan ’07 – 19:45
Christov
Christov
overigens snap ik evt wel dan die leguaan, maar alle dierenhelpers mogen van mij tegen de muur worden gezet

25 Jan ’07 – 19:46
ja`
ja`
die dokter is waarschijnlijk ook het type kankerlijer die onder het motto "we helpen de hond" de ballen van zn beest onschadelijk maakt

ik vind dat greenpeace dat soort kerels keihard moet castreren, gore klootzakken
verder ben ik geen dierenvriend maar iemand zn geslachtsdelen onbruikbaar maken om hem te "helpen" is gelul

Ajoh een permanente erectie lijkt me best lastig, plus hij heeft nog een pik over toch. Dat beest zelf akkoord laten gaan met zoiets is ook beetje te ingewikkeld.

25 Jan ’07 – 19:52
paulpeters
Paul Peters

Ajoh een permanente erectie lijkt me best lastig, plus hij heeft nog een pik over toch. Dat beest zelf akkoord laten gaan met zoiets is ook beetje te ingewikkeld.

maar hoe voel je zo iets aan bij een leguaan,
zegt de arts dan, welke laten we staan?
welke heb je 't meeste aan?
of is het gewoon,
Gaan met die banaan...

leguaan.

25 Jan ’07 – 19:57
Trab
Trab
volgens mij kan die leguaan daar dood aan gaan, ivm bloed stroming ofzo, kan me iets dergelijks vaag herinneren bij een mens

25 Jan ’07 – 21:34
Vince Feet
Vince Feet
Damn gasten, tegendraads doen is wel jullie specialiteit heb ik zo de indruk. Dat beest z'n lul was ontstoken en ze hebben hem een dienst bewezen door dat ding af te snijden. Beter geen lul dan een ontstoken lul denk ik maar. Je neukt met beiden geen deuk in een pakje boter maar in het eerste geval heb je tenminste geen pijn. En besides, hij heeft er nog ééntje op reserve dus ik zie echt niet wat het probleem hier is hoor.

En niet zeiken over 'de natuur zijn gang laten gaan blablabla...'. Dat beest zit om te beginnen niet in de natuur en is daar waarschijnlijk zelfs niet geboren. Dus als wederdienst mogen ze hem dan toch op zijn minst helpen dan 'gewoon de natuur zijn gang te laten gaan'. In héél Antwerpen is geen natuur te vinden. Start de flame maar.

25 Jan ’07 – 22:23
captain retard
captain retard
ze hadden beter gewoon een foto van nina in dat hok kunnen hangen, kan geen erectie tegenop

25 Jan ’07 – 23:30
paulpeters
Paul Peters
Damn gasten, tegendraads doen is wel jullie specialiteit heb ik zo de indruk. Dat beest z'n lul was ontstoken en ze hebben hem een dienst bewezen door dat ding af te snijden. Beter geen lul dan een ontstoken lul denk ik maar. Je neukt met beiden geen deuk in een pakje boter maar in het eerste geval heb je tenminste geen pijn. En besides, hij heeft er nog ééntje op reserve dus ik zie echt niet wat het probleem hier is hoor.

En niet zeiken over 'de natuur zijn gang laten gaan blablabla...'. Dat beest zit om te beginnen niet in de natuur en is daar waarschijnlijk zelfs niet geboren. Dus als wederdienst mogen ze hem dan toch op zijn minst helpen dan 'gewoon de natuur zijn gang te laten gaan'. In héél Antwerpen is geen natuur te vinden. Start de flame maar.

homo!

26 Jan ’07 – 01:03
Neoray
Neoray
dit is een beetje zo'n Showbiz / RTL Boulevard topic

26 Jan ’07 – 09:48
Scraffitio
Scraffitio
haha
wat een non-nieuws :(

26 Jan ’07 – 09:56
Paco
Paco

woooooooooooooooooooooooooorrrrrd

26 Jan ’07 – 10:03
Jurian
Jurian
haha
wat een non-nieuws :(

hehe idd zoiets had ik ook al

27 Jan ’07 – 16:42
untilted
Klaas Vaak
kijk hem stoer doen dan

27 Jan ’07 – 17:53
KO piloot
KO piloot
misschien groeitie wel weer aan :duck:

dat zou wel een vette vaardigheid zijn

27 Jan ’07 – 20:53
ricktorious
rtorious
misschien groeitie wel weer aan :duck:

dat zou wel een vette vaardigheid zijn

haha soa hoer geneukt tjakka lul eraf nieuwe eraan in een weekie :lol:

27 Jan ’07 – 21:01
perpetuumm
Perpet
Het kwam gewoon in het fucking radiojournaal..

28 Jan ’07 – 01:13
paulpeters
Paul Peters

is dat ergens online of op de kabel te beluisteren?

28 Jan ’07 – 03:26
perpetuumm
Perpet

is dat ergens online of op de kabel te beluisteren?

Ik zou het niet weten..misschien op anp.nl?

28 Jan ’07 – 03:39
YoRiz
Yo-Riz
De amputatie zal Mozarts paringsdrang niet dwarsbomen, want leguanen hebben twee penissen.

:gasp:

28 Jan ’07 – 16:49

« permanente erectie

Dit topic is gesloten…