366 bezoekers en 24 leden online.
Brigadier, Cyrus, Derico, D-vide, EProductionz, Godsson, Heaps, JPK, JST, Kutjong, Larixk, Lepricon, listig, Loki, MGM, NovaChe, Overgewicht, Rik, Samplekit, Scraffitio, Stone A Pig, Tystar, warhead, Zorgvlied-Zuid
Brigadier, Cyrus, Derico, D-vide, EProductionz, Godsson, Heaps, JPK, JST, Kutjong, Larixk, Lepricon, listig, Loki, MGM, NovaChe, Overgewicht, Rik, Samplekit, Scraffitio, Stone A Pig, Tystar, warhead, Zorgvlied-Zuid
Uitgegeven: 25 januari 2007 19:13
ANTWERPEN - De leguaan Mozart uit de Antwerpse onderwaterwereld Aquatopia, die sinds een kleine week met een permanente erectie kampt, wordt operatief van zijn probleem verlost. Dat besliste de Aquatopia-dierenarts donderdag.
Amputatie van het geslachtsdeel blijkt de beste behandeling voor het dier, dat vrijdag onder het mes moet.
De leguaan liep zijn probleem op nadat zijn penis ontstoken was geraakt na het paren. De amputatie zal Mozarts paringsdrang niet dwarsbomen, want leguanen hebben twee penissen.
25 Jan ’07 – 19:34
ik vind dat greenpeace dat soort kerels keihard moet castreren, gore klootzakken
verder ben ik geen dierenvriend maar iemand zn geslachtsdelen onbruikbaar maken om hem te "helpen" is gelul
als je dat als Duitse kampdokter doet ben je ineens oorlogsmisdadiger
25 Jan ’07 – 19:36
want je helpt er alleen jezelf mee, als je iets trillends wat herrie maakt en zacht is kun je ook een vibrator en een bontjas kopen
25 Jan ’07 – 19:41
25 Jan ’07 – 19:43
25 Jan ’07 – 19:43
25 Jan ’07 – 19:45
25 Jan ’07 – 19:46
die dokter is waarschijnlijk ook het type kankerlijer die onder het motto "we helpen de hond" de ballen van zn beest onschadelijk maakt
ik vind dat greenpeace dat soort kerels keihard moet castreren, gore klootzakken
verder ben ik geen dierenvriend maar iemand zn geslachtsdelen onbruikbaar maken om hem te "helpen" is gelul
Ajoh een permanente erectie lijkt me best lastig, plus hij heeft nog een pik over toch. Dat beest zelf akkoord laten gaan met zoiets is ook beetje te ingewikkeld.
25 Jan ’07 – 19:52
die dokter is waarschijnlijk ook het type kankerlijer die onder het motto "we helpen de hond" de ballen van zn beest onschadelijk maakt
Ajoh een permanente erectie lijkt me best lastig, plus hij heeft nog een pik over toch. Dat beest zelf akkoord laten gaan met zoiets is ook beetje te ingewikkeld.
maar hoe voel je zo iets aan bij een leguaan,
zegt de arts dan, welke laten we staan?
welke heb je 't meeste aan?
of is het gewoon,
Gaan met die banaan...
leguaan.
25 Jan ’07 – 19:57
25 Jan ’07 – 21:34
En niet zeiken over 'de natuur zijn gang laten gaan blablabla...'. Dat beest zit om te beginnen niet in de natuur en is daar waarschijnlijk zelfs niet geboren. Dus als wederdienst mogen ze hem dan toch op zijn minst helpen dan 'gewoon de natuur zijn gang te laten gaan'. In héél Antwerpen is geen natuur te vinden. Start de flame maar.
25 Jan ’07 – 22:23
25 Jan ’07 – 23:30
Damn gasten, tegendraads doen is wel jullie specialiteit heb ik zo de indruk. Dat beest z'n lul was ontstoken en ze hebben hem een dienst bewezen door dat ding af te snijden. Beter geen lul dan een ontstoken lul denk ik maar. Je neukt met beiden geen deuk in een pakje boter maar in het eerste geval heb je tenminste geen pijn. En besides, hij heeft er nog ééntje op reserve dus ik zie echt niet wat het probleem hier is hoor.
En niet zeiken over 'de natuur zijn gang laten gaan blablabla...'. Dat beest zit om te beginnen niet in de natuur en is daar waarschijnlijk zelfs niet geboren. Dus als wederdienst mogen ze hem dan toch op zijn minst helpen dan 'gewoon de natuur zijn gang te laten gaan'. In héél Antwerpen is geen natuur te vinden. Start de flame maar.
homo!
26 Jan ’07 – 01:03
26 Jan ’07 – 09:48
26 Jan ’07 – 09:56
woooooooooooooooooooooooooorrrrrd
26 Jan ’07 – 10:03
27 Jan ’07 – 16:42
27 Jan ’07 – 17:53
27 Jan ’07 – 20:53
misschien groeitie wel weer aan :duck:
dat zou wel een vette vaardigheid zijn
haha soa hoer geneukt tjakka lul eraf nieuwe eraan in een weekie :lol:
27 Jan ’07 – 21:01
28 Jan ’07 – 01:13
Het kwam gewoon in het fucking radiojournaal..
is dat ergens online of op de kabel te beluisteren?
28 Jan ’07 – 03:26
Het kwam gewoon in het fucking radiojournaal..
is dat ergens online of op de kabel te beluisteren?
Ik zou het niet weten..misschien op anp.nl?
28 Jan ’07 – 03:39
De amputatie zal Mozarts paringsdrang niet dwarsbomen, want leguanen hebben twee penissen.
:gasp:
28 Jan ’07 – 16:49