Vage shitz vandaag allemaal. Dat je een soort van afscheidsborrel hebt van een paar collega's in een kroeg in Amsterdam. En wat dan, voor je het in de gaten hebt, volledig uit de hand dreigt te lopem. Als je niet op past tenminste. Zo'n feesstje waarbij één van je collega's met een meiske aan z'n hand de kroeg binnen komt. En dat dat meiske, nadat ze samen richting wc gingen, helemaal gelukzalig-kijkend terug komt. Hahaha. :lol:
Ben net thuis. Volledig in vaagheid verkerend en shitz.
:shock: :woot: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :weed: :weed: :weed: :weed: :gun: :joker: :pig: :blink: :w00t: :whistling: :wizard: :ninja: :evil: :zzz: :joker: Vandiedingen undsoweiter.
19 Jan ’07 – 23:39
20 Jan ’07 – 04:21
20 Jan ’07 – 04:48
20 Jan ’07 – 07:50
:lol:
Vage shitz vandaag allemaal. Dat je een soort van afscheidsborrel hebt van een paar collega's in een kroeg in Amsterdam. En wat dan, voor je het in de gaten hebt, volledig uit de hand dreigt te lopem. Als je niet op past tenminste. Zo'n feesstje waarbij één van je collega's met een meiske aan z'n hand de kroeg binnen komt. En dat dat meiske, nadat ze samen richting wc gingen, helemaal gelukzalig-kijkend terug komt. Hahaha. :lol:
Ben net thuis. Volledig in vaagheid verkerend en shitz.
:shock: :woot: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :weed: :weed: :weed: :weed: :gun: :joker: :pig: :blink: :w00t: :whistling: :wizard: :ninja: :evil: :zzz: :joker: Vandiedingen undsoweiter.
ik snap geen ene fuck van dit hele verhaal :lol:
20 Jan ’07 – 12:17
Vaag.
De topic Vaag op Vrijdag is een classic HIJS-ding. En dit is de revival.
20 Jan ’07 – 13:08
20 Jan ’07 – 14:07
Eeen keertje het boek €7,99 gelezen, gaf ook een mooi beeld...
20 Jan ’07 – 14:50
Haha, dus de stereotypes over de reclamewereld kloppen allemaal?
Ja, man. Rock ' Roll. :lol:
Veel stereotypes uit dat boek kloppen wel.
20 Jan ’07 – 15:52
Zo'n feesstje waarbij één van je collega's met een meiske aan z'n hand de kroeg binnen komt. En dat dat meiske, nadat ze samen richting wc gingen, helemaal gelukzalig-kijkend terug komt.
Uhm...
Dit gebeurt in de tent waar ik normaal kom al gauw minimaal 1 keer in het weekend...
Verder is afgelopen vrijdag niet vaag geweest.
20 Jan ’07 – 19:49
20 Jan ’07 – 21:00
21 Jan ’07 – 01:02
Zo'n feesstje waarbij één van je collega's met een meiske aan z'n hand de kroeg binnen komt. En dat dat meiske, nadat ze samen richting wc gingen, helemaal gelukzalig-kijkend terug komt.
Uhm...
Dit gebeurt in de tent waar ik normaal kom al gauw minimaal 1 keer in het weekend...
Verder is afgelopen vrijdag niet vaag geweest.
mc donalds?
21 Jan ’07 – 01:09
21 Jan ’07 – 12:53
21 Jan ’07 – 12:55
21 Jan ’07 – 14:56
21 Jan ’07 – 15:36
22 Jan ’07 – 17:04
Haha, dus de stereotypes over de reclamewereld kloppen allemaal?
Hehe, mooi is dat ja. Ik wentel graag wat rond in wolken van vaagheid, het liefst niet alleen op vrijdag, misschien ook maar eens een carriere in de reclame wereld gaan overwegen..
22 Jan ’07 – 17:12