reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!

« The Pitch

Dit topic is gesloten…

Paco
Paco
ik begrijp eigenlijk echt niet waarom er niet zoiets is als Yo MTV raps..of in ieder geval iets als de pitch,met een dopere presentator...en niet brainpower en tlm..

http://www.youtube.com/watch?v=UzW5q1PKEFA

http://www.youtube.com/watch?v=KnSV_cnNVm8

16 Oct ’06 – 21:44
Christov
Christov
misschien dat ik en Glenn zoiets voor elkaar kunnen krijgen als we connecties in hilversum hadden

maar die hebben we niet

dusja
danniet he

overigens, zie je op de box zat dope hiphop tegenwoordig

16 Oct ’06 – 21:45
Paco
Paco
misschien dat ik en Glenn zoiets voor elkaar kunnen krijgen als we connecties in hilversum hadden

maar die hebben we niet

dusja
danniet he

overigens, zie je op de box zat dope hiphop tegenwoordig

klopt..maar zou leuker zijn met een presentator drbij..live optredens in de studio,freestyles,interviews...dat zou dope zijn... maar idd all about the connexionz..

16 Oct ’06 – 21:48
Christov
Christov
Teveder10 daarentegen moet geen probleem zijn hahahaha

16 Oct ’06 – 21:49
Paco
Paco
Teveder10 daarentegen moet geen probleem zijn hahahaha

teveder10?

16 Oct ’06 – 21:50
Christov
Christov
lokale omroep regio 013 hehe

16 Oct ’06 – 21:52
Paco
Paco
lokale omroep regio 013 hehe

ahha ik dacht al nieuwe programma of zo..haha.

16 Oct ’06 – 21:54
16 Oct ’06 – 21:57
SpoorlooZ
SpoorlooZ
the pitch werd pas echt wack toen murth het ging presenteren.... Ik weet nog wel dat toen Glaze het nog deed, was Das EFX daar en die dj ( Dice ofzo) is zijn neef begonnen ze een beetje over 2pac te lullen dat ie nog wel eens zou kunnen leven, en wat helemaal dope was een intervieuw met Redman, zaten ze in de metro in Amsterdam het enige wat Redman de hele tijd zei was: You got some good weed overhere man.

die tijd zat ik op de middelbare school en was vaak te laat op maandag omdat ik tot 1 uur the pitch aan het kijken was.... Everybody is talking about the good old days

Beste Pitch was toch wel het Wu-tang concert in de melkweg in 97 ofzo en het intervieuw met RZA over de 1e Bobby Digital cd heb die 2 nog ergens op tape binnenkort maar weer eens checken

17 Oct ’06 – 22:29
JPK
JPK
Vroeger moesten wij het doen met Formel Eins bij de ARD. Gepresenteerd door Peter Illmann. Die shitz was ill, man. Op waardeloze manier gekopieerd door Eric de Zwart later.

18 Oct ’06 – 01:58
renoraines
Reno Raines
Toppop stelletje negers.

18 Oct ’06 – 12:48
THICE
THICE
dat zou erg dope zijn ja, wel cool om die aflevering terug te zien van ODB ,dat ie die tattoo's laat zetten.. en zit te janken :)

19 Oct ’06 – 22:16
SOEKI70
SOEKIakaDRC
GLAZEKOEK!!!

weer zo'n IEMAND die weigert om NEDERLANDS te praten!!!

20 Oct ’06 – 05:41
Christov
Christov
k wil een rap programma gepresenteerd door Fred van Boeschoten

en een clip van Tilburg is Grijs, Tilburg is GRAAAAUW

20 Oct ’06 – 10:34

« The Pitch

Dit topic is gesloten…