320 bezoekers en 41 leden online.
Brasco, Brigadier, de koe is dik en wit, DaveHunter, Def Enter, Eppo, Fizzle, FL, Goudvis, Heaps, Monn-E, JPK, Jurian, Carlos, Krimi, Kutjong, LastDisciple, Lepricon, listig, livio, Loki, lostsun, Murph, Nielsonwheels, Nikkita, 013HIPHOP, Overgewicht, Perpet, RaRa, RebelNo1, Rik, Scraffitio, Shelter, SpoorlooZ, SunTzu, Tfoe, DJ Tkillah, Tystar, UrbanSound, warhead, zombified
Brasco, Brigadier, de koe is dik en wit, DaveHunter, Def Enter, Eppo, Fizzle, FL, Goudvis, Heaps, Monn-E, JPK, Jurian, Carlos, Krimi, Kutjong, LastDisciple, Lepricon, listig, livio, Loki, lostsun, Murph, Nielsonwheels, Nikkita, 013HIPHOP, Overgewicht, Perpet, RaRa, RebelNo1, Rik, Scraffitio, Shelter, SpoorlooZ, SunTzu, Tfoe, DJ Tkillah, Tystar, UrbanSound, warhead, zombified
In Belgie is er echt heel veel talent maar in NL kan ik maar een handjevol opnoemen of zie ik gewoon mensen over het hoofd.. drop die namen mensen :idea:
4 Jul ’06 – 11:41
4 Jul ’06 – 12:01
Psar
Gio van Ablaze
ben effe naam kwijt van Last Crewsaders member..
voor de rest :???:
4 Jul ’06 – 12:11
4 Jul ’06 – 12:19
4 Jul ’06 – 12:59
overigens Sir Sore is die beatboxer van de last crewsaders jongens
4 Jul ’06 – 13:19
ik zie ze alleen graag als ze breakers aflossen (ja ik ben een breakerhater)
ah je bent net zo hiphop als bora
4 Jul ’06 – 15:49
gelukkig ben jij zo hiphop als ehm..tja noem es iemand... mobbdeep?
4 Jul ’06 – 15:52
4 Jul ’06 – 15:55
fara uit rotterdam
ik zie ze alleen graag als ze breakers aflossen (ja ik ben een breakerhater)
ah je bent net zo hiphop als bora
:lmao: :lmao: :lmao:
Christov is niet hiphop, hij is rap.
4 Jul ’06 – 16:41
4 Jul ’06 – 16:42
dan een stel homos die binnenkomen met een mat, alleen maar props geven aan hun vriendjes, midden in een drukke zaal ineens een mat van 4 bij 4 neerleggen waardoor de rest van de zaal kamp Vught stylo tegen de muren gedrukt staat, amper ademt en biertje kan vatten moet kijken naar hun show die ze alleen zelf geweldig vinden en daarna met zn allen weggaan waardoor de zaal ineens redelijk leeg is
Overdrijven is ook een kunst.. :idea:
back on topic: what about BEATBOXERS??
4 Jul ’06 – 18:02
4 Jul ’06 – 18:43
4 Jul ’06 – 20:08
dan een stel homos die binnenkomen met een mat, alleen maar props geven aan hun vriendjes, midden in een drukke zaal ineens een mat van 4 bij 4 neerleggen waardoor de rest van de zaal kamp Vught stylo tegen de muren gedrukt staat, amper ademt en biertje kan vatten moet kijken naar hun show die ze alleen zelf geweldig vinden en daarna met zn allen weggaan waardoor de zaal ineens redelijk leeg is
Overdrijven is ook een kunst.. :idea:
back on topic: what about BEATBOXERS??
christoV maakt wel een herkenbaar en aanwijsbaar punt...
(Ik beatbox regelmatig onder de doesj, underground OS P2.)
4 Jul ’06 – 20:22
:lol:
“Ik kan heel goed een fietspomp nadoenâ€,
4 Jul ’06 – 21:36
4 Jul ’06 – 21:39
Gast is te ziek, kzal binnekort wel ff wat droppen :evil:
4 Jul ’06 – 22:51
Ubeat...damn die man is dangerous!!!!!
word 'em up!!
maar zn naam is UB als het goed is jo1 :P Unstopable Beats
hij is ook local, homie van ons!
5 Jul ’06 – 01:17
5 Jul ’06 – 01:25
alleen maar props geven aan hun vriendjes
hun show die ze alleen zelf geweldig vinden en daarna met zn allen weggaan waardoor de zaal ineens redelijk leeg is.
nu heb je het toch echt over rappers
ik weet niet hoe je erbij komt dat het allemaal homo's zijn maar ik ga ervan uit dat jij daar ervaring mee hebt dan
even back ontopic:
alee rock uit rotterdam kan ook niet onverdienstelijk beatboxen
5 Jul ’06 – 09:07