reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!

« Smeerlappen BUSTED!!!

Dit topic is gesloten…

Logical
Logical
http://www.spikedhumor.com/articles/29275/The_Best_Way_To_Bust_A_Pedophile.html

http://www.spikedhumor.com/articles/28272/Biggest_Scum.html

:gasp: :gasp: Die mensen krijgen ECHT hun verdiende loon!

22 May ’06 – 14:52
Johnny01
JOHNNY SUPREME
Damn zieke shit... zie ze meteen ook zo'n slachtofferrol spelen alsof ze niet konden voorkomen wat ze wouden gaan doen.. :fail:

22 May ’06 – 18:17
KaRelax
Carlos
Wat een gast een 14 jarig meisje sex zien hebben met een kat, tering. Haha :lol: Soory moet er gewoon om lachen dat er zulke mensen bestaan. Jammer dat je nooit wie in je omgeving zo is om hem ff wat klappen te geven

22 May ’06 – 18:24
Mesijs
Mesijs
Watte is dit? geen zin om te kijken.

22 May ’06 – 19:59
SmrildA
Smrilda
geen zin om te kijken.

ik ook niet meer als ik de woorden, kat met en sex in één zin hoor. :shock:

22 May ’06 – 20:35
Margi
Mc Margi
een kat met seks is toch niet zo abnormaal? :duck:

22 May ’06 – 20:53
Dvide
D-vide
nekschot voor de vader die zijn zoontje meeneemt, wtf

22 May ’06 – 20:58
Pemmock
Pemmock
Ik blijf het KANKERhypocriet vinden dat pedofielen worden gestraft ipv geholpen, wees dan consequent en doe het zelfde met homos GODVERDOMME KANKERBENDE

22 May ’06 – 21:52
Opperjager
Opperjager
Ik blijf het KANKERhypocriet vinden dat pedofielen worden gestraft ipv geholpen, wees dan consequent en doe het zelfde met homos GODVERDOMME KANKERBENDE

Dus homo's moeten gestraft worden?

22 May ’06 – 22:25
Pemmock
Pemmock

wel goed lezen he

22 May ’06 – 22:29
Christov
Christov
homos geholpen maakt t niet veel frisser jong.

22 May ’06 – 22:31
Opperjager
Opperjager

wel goed lezen he

haha damn ik kan er alleen uit op maken dat als ze consequent zijn homo's volgens jou ook moeten straffen.

22 May ’06 – 22:36
Hunt
Hunt'R
zulke mensen kun je niet helpen, pedo's zijn ervoor in de wieg gelegd

22 May ’06 – 22:54
Mesijs
Mesijs

wel goed lezen he

haha damn ik kan er alleen uit op maken dat als ze consequent zijn homo's volgens jou ook moeten straffen.

Als je het gelezen had, bedoelde hij dat je pedo's ook moet helpen, net als homo's (rare vergelijking maar goed).

22 May ’06 – 23:16
Logical
Logical
Pedo's moet je helpen, maar pedo's die strafbare feiten plegen moet je straffen. Als deze niet op deze ploeg hadden gehapt, waren ze wel op iemand anders af gegaan.

22 May ’06 – 23:29
Dvide
D-vide
Pedo's vind ik echt de meest grove klootzakken die er zijn, en das nog zacht uitgedrukt

en dan heb ik het over actieve pedo's hè, voordat ik een of andere psychologische BULLshit krijg. dan kun je zeiken over dat die mensen een psychologisch probleem hebben waar ze niks aan kunnen doen. dat praat geen ene fucking moer goed over wat zo'n kind toegedaan word... ik kan daar echt niet bij. wie kan er nou zo misselijk zijn om het leven van een mens te verzieken in zijn meest kwetsbare staat. als kind... arggg, daar word ik echt agressief van, nekschot! allemaal, gore klootzakken

22 May ’06 – 23:33
Paars
Paars
dikke vadsige word.

godverdomme zeg die tweede gast ook. wtf. en dan nog gaan zielig doen ook dat ie zn handjes niet meer voelt door wat bandjes. de tering. :puke:

23 May ’06 – 00:09
Pemmock
Pemmock
zulke mensen kun je niet helpen, pedo's zijn ervoor in de wieg gelegd

Nou, des te lulliger, word je zo geboren... Je probeerd je in te houden zeg maar je hele leven, en dan heb je die kankerlijers die je gewoon uit de tent proberen te lokken, vooral de verleding maken vind ik echt een gore kankerstreek

23 May ’06 – 07:22
Pemmock
Pemmock
Pedo's moet je helpen, maar pedo's die strafbare feiten plegen moet je straffen. Als deze niet op deze ploeg hadden gehapt, waren ze wel op iemand anders af gegaan.

met je 1e regel ben ik het eens ja

2 regel: Dat vraag ik me af hoor, hoeveel 14 jarige meisjes er zijn die zich zo aanbieden op het net... Stel dat deze pedofielen hun hele leven al fantaseren over sex met kinderen, en dan word je zo verleid ik vind dat echt zon kankeractie he

Zelfde als met die programmas dan laten ze een man heel erg versieren door een donders lekker wijf, en dan kijken of ie vreemd gaat of niet. Ja als je in zon situatie komt dan gaat het miss wel fout ja, geef dan de verleiding niet dat snap ik nou niet...

gaan ze homo's ook verleiden dan, om aan een reet van een heteroman te zitten ofzo??

Ok das een kutvoorbeeld maar je snapt wat ik bedoel toch

23 May ’06 – 07:28
Tobi
Tobi
Tja, wat heet een pedo? Er zijn zat meisjes van 14 die fysiek volwassen zijn en die ook sex hebben met andere minderjarigen. Dus ik zie het probleem wat dat betreft niet zo. Als er gras op groeit mag je d'rop sporten toch?

Dat neemt niet weg dat dit gewoon een rare vent is, maar die show waar 'ie in zit is minstens zo raar. Loopt 'ie daar in z'n blote lul door dat huis, stapt er inene één of andere showmaster uit de bezemkast met de vraag 'Gast, wat doe je?'. Nee, wat doen júllie? Candid Camera met sexueel gefrustreerden, het kan ook alleen in Amerika zoiets... Als ze echt gevoel voor humor hadden gehad, hadden ze dat dikke wijf die die aan de telefoon had naakt in dat huis neergezet. Dan had 'ie z'n lesje wel geleerd...

23 May ’06 – 07:58
Pemmock
Pemmock
Sowieso lijkt het me dat de filmpjes nep zijn, vooral die gecamoufleerde officer hahahaha kom op. En in Amerika heb je toch ook een pertret wet ofzo...

23 May ’06 – 08:05
Potlood
Potlood
Sowieso lijkt het me dat de filmpjes nep zijn, vooral die gecamoufleerde officer hahahaha kom op. En in Amerika heb je toch ook een pertret wet ofzo...

Het ziet er idd wat gespeeld uit, neem aan dat als een echte pedo betrapt zou worden die niet zo rustig reageerd....
Smerig wat ze plan waren ja, maar vindt zoiets uitlokken ook niet helemaal correct!!!

Ze moeten pedos gewoon een weekje om laten gaan met Bassie, geheid dat ze dan genezen zijn en net als Bassie gewoon gezonde kinderhaters worden.

23 May ’06 – 09:22
DaRebel
DaRebel

Jij snapt er dus echt helemaal niks van he... Homo's zoeken elkaar op maar pedo's kleine kinderen. En verder word @ Logical

23 May ’06 – 09:27
Larixk
Larixk

hmm ja, dan is het juist weer vreemd dat er mensen die geen pedofiel zijn het zo uitgebreid gaan spelen en er ongecensureerd mee op tv willen komen.

23 May ’06 – 09:30
Ruys
Ruys
dat praat geen ene fucking moer goed over wat zo'n kind toegedaan word... ik kan daar echt niet bij. wie kan er nou zo misselijk zijn om het leven van een mens te verzieken in zijn meest kwetsbare staat. als kind... arggg, daar word ik echt agressief van, nekschot! allemaal, gore klootzakken

@ D-vide: Er worden ook op andere manieren kinderen misbruikt, vermoord of uitgehongerd, door heel andere redenen die misschien niet zo duidelijk zijn en meer algemeen aanvaard. Kijk bijvoorbeeld naar de hongerende kinderen in Derde Wereld landen, die zijn ook het slachtoffer van iets. En dat iets valt samen te vatten onder de noemer 'de onwil van het Westen om die mensen te helpen omdat het niet ten koste mag gaan van hun welvaart'. Moet iedere westerling dan ook een nekschot krijgen? Want hoe wij als rijke westerlingen omgaan met arme landen is ook willens en wetens. Een ander voorbeeld: kinderarbeid in azie. Die sloebers werken daar onder erbarmelijke omstandigheden, alleen maar om bij wijze van spreken dat Nike logo op jouw T-shirt te borduren. Moeten alle nike dragers dan afgeschoten worden? :idea:

Verder dikke word naar Pemmock. Ik heb dit een tijd terug ook al aangekaard, of pedo's ziek waren of niet. Pedo's zijn niet doelbewust erop uit om kinderen te misbruiken. Ze leiden aan een afwijkende sexuele voorkeur en worden door de maatschappij gedwongen die te onderdrukken. Net zoals bij homo's lukt dat dus niet. Jammer voor hun is sex met hun object van lust niet vanzelfsprekend, er zijn immers weinig kinderen die vrijwillig sex willen hebben met een volwassene. Daarom worden ze gedwongen om ofwel hun lusten te onderdrukken en zich achter gesloten deuren voor de rest van hun leven af te trekken op de kinderondergoedpagina's uit het HEMA-krantje of om in het geniep toe te geven aan hun lusten en kinderen te misbruiken.
Nu zal het best zo zijn dat bij veel pedo's een trauma of iets dergelijks heeft geleid tot hun sexuele voorkeur (en dan is het dus wel iets psychisch), maar ik kan me ook voorstellen dat je gewoon als pedo wordt geboren en dat voor altijd blijft (dat het dus iets genetisch is, net zoals homofilie).

Al met al een delicate kwestie dus.

23 May ’06 – 10:05
r.a.a.
r.a.a.
@ Ruys, jouw vergelijking met 3e wereldlanden en kinderarbeid in Azie is hier echt volledig misplaatst en nutteloos.

23 May ’06 – 11:39
DoggyStyle
DoggyStyle
dat praat geen ene fucking moer goed over wat zo'n kind toegedaan word... ik kan daar echt niet bij. wie kan er nou zo misselijk zijn om het leven van een mens te verzieken in zijn meest kwetsbare staat. als kind... arggg, daar word ik echt agressief van, nekschot! allemaal, gore klootzakken

@ D-vide: Er worden ook op andere manieren kinderen misbruikt, vermoord of uitgehongerd, door heel andere redenen die misschien niet zo duidelijk zijn en meer algemeen aanvaard. Kijk bijvoorbeeld naar de hongerende kinderen in Derde Wereld landen, die zijn ook het slachtoffer van iets. En dat iets valt samen te vatten onder de noemer 'de onwil van het Westen om die mensen te helpen omdat het niet ten koste mag gaan van hun welvaart'. Moet iedere westerling dan ook een nekschot krijgen? Want hoe wij als rijke westerlingen omgaan met arme landen is ook willens en wetens. Een ander voorbeeld: kinderarbeid in azie. Die sloebers werken daar onder erbarmelijke omstandigheden, alleen maar om bij wijze van spreken dat Nike logo op jouw T-shirt te borduren. Moeten alle nike dragers dan afgeschoten worden? :idea:

Verder dikke word naar Pemmock. Ik heb dit een tijd terug ook al aangekaard, of pedo's ziek waren of niet. Pedo's zijn niet doelbewust erop uit om kinderen te misbruiken. Ze leiden aan een afwijkende sexuele voorkeur en worden door de maatschappij gedwongen die te onderdrukken. Net zoals bij homo's lukt dat dus niet. Jammer voor hun is sex met hun object van lust niet vanzelfsprekend, er zijn immers weinig kinderen die vrijwillig sex willen hebben met een volwassene. Daarom worden ze gedwongen om ofwel hun lusten te onderdrukken en zich achter gesloten deuren voor de rest van hun leven af te trekken op de kinderondergoedpagina's uit het HEMA-krantje of om in het geniep toe te geven aan hun lusten en kinderen te misbruiken.
Nu zal het best zo zijn dat bij veel pedo's een trauma of iets dergelijks heeft geleid tot hun sexuele voorkeur (en dan is het dus wel iets psychisch), maar ik kan me ook voorstellen dat je gewoon als pedo wordt geboren en dat voor altijd blijft (dat het dus iets genetisch is, net zoals homofilie).

Al met al een delicate kwestie dus.

Je hebt gelijk over het soort misbruik van heel de derde wereld maar dat is wel indirect en dus geen goede vergelijking. De meeste westerlingen kiezen er ook niet voor om die kinderen te laten werken voor een hongerloontje. Pedofielen maken direct de keuze om met een kind te neuken en zou waarschijnlijk het kinds leven te verpesten. Je hoort nooit wat van de pedofielen die nooit een kind hebben aangeraakt, zouden die dan niet bestaan? :idea: Als je pedofiel bent heb je inderdaad een afwijkende sexueele voorkeur maar die zal je maar moeten onderdrukken, het kan eenmaal niet anders. Dat zijn volwassen mannen en die zouden daar goed over moeten na kunnen denken. Kom op zeg, je zoontje naar een sexdate van een gastje van 14 brengen, levenslang TBS.

23 May ’06 – 11:47
Aight*
Aight*
Ok, laten we die mannetjes uit de 3e wereld eten geven zodat wij zonder komen te zitten

HUpsakeee jeee jeeee jeeee

fok hun geen medelijde mee

je geeft ze een stuk grond en het gaat goed totdat ze moeten oogsten, daarna vergeten ze opnieuw te zaaien die lamballen

23 May ’06 – 12:56
Madd#C
Madd#C
Ok, laten we die mannetjes uit de 3e wereld eten geven zodat wij zonder komen te zitten

HUpsakeee jeee jeeee jeeee

fok hun geen medelijde mee

je geeft ze een stuk grond en het gaat goed totdat ze moeten oogsten, daarna vergeten ze opnieuw te zaaien die lamballen

Ik denk dat de raderen daarboven weer is gesmeerd moeten worden want het is niet best wat je er allemaal uitkraamt in serieuze topics de laatste tijd.

23 May ’06 – 13:10
Aight*
Aight*
Edit: Beter zeg ik niks meer haha :lol:

23 May ’06 – 13:15

« Smeerlappen BUSTED!!!

Dit topic is gesloten…