reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!

« Hirsi Ali flikkert eindelijk op!!

Dit topic is gesloten…

Ruys
Ruys
DEN HAAG (ANP) - VVD'er Ayaan Hirsi Ali vertrekt per september uit de Tweede Kamer om in de Verenigde Staten te gaan werken. Ingewijden bevestigden maandag een bericht daarover op de website van de Volkskrant. Hirsi Ali zal dinsdag haar besluit officieel bekendmaken.
Het Kamerlid gaat werken bij het American Enterprise Institute (AEI) in Washington, een conservatieve denktank. Deze in 1943 opgerichte onafhankelijke non-profit organisatie wordt gefinancierd door stichtingen, instellingen en individuen. Het instituut wordt gezien als een van de belangrijkste adviseurs van de regering van de Amerikaanse president George Bush.
Hirsi Ali kwam de afgelopen week in opspraak, omdat zij mogelijk meer leugens heeft verteld bij haar asielaanvraag dan ze eerder al had toegegeven. Zij kreeg in 1992 een asielstatus en werd in 1997 genaturaliseerd. Mensen kunnen hun Nederlanderschap alsnog verliezen als later blijkt dat zij hebben gelogen over bepaalde kwesties.

Hahaha, echt te vette shit dit man!!
Moet die Verdonk een bitch uit haar eigen partij in wezen het land uitknikkeren, hahaha! Dit is echt hilarisch. Oprotten met die trut, bam hajje! Landelijk een feestje bouwen?
Is wel triest dat ze nu bij die AEI gaat werken, is ze over 10 jaar misschien verantwoordelijk voor een preventieve aanval op Nederland door de VS, hehe...

15 May ’06 – 20:15
010Bomber
010Bomber
Werd tijd ook zeg :god:

15 May ’06 – 20:17
Larixk
Larixk
wat ik me wel afvraag, krijg je als uitgezette asielzoeker zo makkelijk een greencard in de vs?

15 May ’06 – 20:21
captain retard
captain retard
Ach dat vrouwke bedenkt wel een Amerikaans verleden en bijbehorende naam (Sydney Brown ofzo) om zo USA in te sneaken

15 May ’06 – 20:22
Ruys
Ruys
Schijnt dat de echte naam van Condoleeza Rice eigenlijk Congo Hirshi Ali is...

15 May ’06 – 20:24
Trab
Trab
maar even voor de duidelijkheid: hirsi ali zou dus gewoon het land uit kunnen gegooid worden?

15 May ’06 – 20:24
captain retard
captain retard
maar even voor de duidelijkheid: hirsi ali zou dus gewoon het land uit kunnen gegooid worden?

dat gebeurt gewoon zelfs

15 May ’06 – 20:25
Trab
Trab

dat gebeurt gewoon zelfs

ze wordt nu dus het land uit gegooid? sorry dat ik niks ervan weet, t is weekend geweest en dan lees ik de metro en de spits niet

15 May ’06 – 20:26
Larixk
Larixk
zou kunnen, zou normaal gesproken wel verjaard zijn, aangezien ze al sinds 92 in nl is. Maar nu Verdonk zo haar best wil doen recht door zee te lijken weet je het nooit natuurlijk.

Verder is er door Hirsi Ali zelf nooit moeilijk over gedaan, ze had jaren geleden al in meerdere interviews toegegeven dat ze gelogen had om binnen te komen. Door die bosnische(?) die uitgezet is vóór haar examen kwam het weer ter sprake en heeft Hirsi Ali zelf een brief gestuurd naar Verdonk.

15 May ’06 – 20:27
Trab
Trab
zou kunnen, zou normaal gesproken wel verjaard zijn, aangezien ze al sinds 92 in nl is. Maar nu Verdonk zo haar best wil doen recht door zee te lijken weet je het nooit natuurlijk.

Verder is er door Hirsi Ali zelf nooit moeilijk over gedaan, ze had jaren geleden al in meerdere interviews toegegeven dat ze gelogen had om binnen te komen. Door die bosnische(?) die uitgezet is vóór haar examen kwam het weer ter sprake en heeft Hirsi Ali zelf een brief gestuurd naar Verdonk.

ok dan thnaks voor de update

15 May ’06 – 20:28
Larixk
Larixk
ze is trouwens al veel langer van plan om naar de vs te gaan, heeft niks met dat liegen te maken. En ze moet binnenkort haar huis uit omdat de beveiliging overlast levert voor de rest van de straat, daarom wil ze eerder weg.

15 May ’06 – 20:31
Ruys
Ruys
Stond een artikel in NRCnext hierover. Schijnt dat liegen over je identiteit gegronde reden is om paspoort in te vorderen. In wezen heeft ze dus eigenlijk nooit de Nederlandse identiteit gekregen!!

Hoogleraar nationaliteitsrecht De Groot van de universiteit Maastricht zei dit weekend dat een gevolg van een uitspraak van de Hoge Raad in 2005 kan zijn dat ook Hirsi Ali in theorie nog haar Nederlanderschap, dat ze in 1997 verwierf, afgenomen kan worden.

15 May ’06 – 20:32
paulpeters
Paul Peters
och, 't arme brulkweezeltje.

15 May ’06 – 20:46
Schultenbrau
Sven
wat een dievegge is het ook hè, ik wist wel dat er een reden was dat ik rita nooit gehaat heb

15 May ’06 – 20:47
Logical
Logical
Hebben we jaren geïnvesteerd in haar opleiding / integratie en veiligheid en dan schoppen we haar het land uit zodat ze in de V.S. de vruchten kan plukken.

15 May ’06 – 21:07
paulpeters
Paul Peters
niet de eerste keer dat 'we' iets (op)voeden uit Afrika en naar Amerika sturen om daar wat op te bouwen.

15 May ’06 – 21:29
KaRelax
Carlos
Gotverdomme ik wou haar eerst verkrachten nog!

15 May ’06 – 21:31
nox
nox
niet de eerste keer dat 'we' iets (op)voeden uit Afrika en naar Amerika sturen om daar wat op te bouwen.

dat zou betekenen dat brainpower wel degelijk hiphop is, maar dan achtergebleven in eigen land

15 May ’06 – 21:54
nox
nox
hmm die klopt niet helemaal, morgen maar weer ff grappig proberen te doen dan

15 May ’06 – 21:58
paulpeters
Paul Peters
hmm die klopt niet helemaal, morgen maar weer ff grappig proberen te doen dan

daar wacht ik op.

(en ik vind Brainpower weldegelijk hiphop.)

15 May ’06 – 22:01
Mesijs
Mesijs
Hebben we jaren geïnvesteerd in haar opleiding / integratie en veiligheid en dan schoppen we haar het land uit zodat ze in de V.S. de vruchten kan plukken.

Wel opletten he. Ze wordt helemaal niet het land uitgeschopt. Ze wilde al langer weg, en nu ze wegens geklaag van haar buren niet haar huissie in mag, gaat ze al snel naar de VS. Dat onderzoek naar haar liegen staat er in principe los van, maar misschien heeft dat haar beslissing versneld.

Dus ze wordt niet het land uitgezet.

15 May ’06 – 22:31
Schultenbrau
Sven
heuj ik ben niet ontslagen hoor! ik had zelf al ontslag genomen hooooorrrrrrr

15 May ’06 – 22:51
JPK
JPK
Slimme zet van Hare Hirsi-heid. Eerst je afzetten tegen de Islam, je nestelen in de politiek van een klein, spraakmakend landje om vervolgens te infiltreren in de Wereld Grootmacht Amerika. Als ze daar eenmaal diep in het systeem zit verherbekeerd (vrij naar de Biereco's) ze zich weer tot de islam. Alle intelligence die ze in de tussentijd opdoet speelt ze door naar de fundamentalisten die vervolgens weer een terroristische tik uitdelen...

Anyway. Weg is weg. Ik hoop dat ze gelukkig wordt en dat we nog veel over haar horen. Ben benieuwd of ze in de VS ook de kans krijgt om een Submission Sequel te maken. Met Michael Moore ofzo. Denk ut nie. Ander land, andere mores.

Ik vind overigens wel dat ze heel makkelijk een vrij geleide krijgt uit Nederland. Zou hier niet een strafje wegens oplichting op z'n plaats zijn? Ze heeft best veel (belasting-)geld verdiend voor een illegaal. :idea:

15 May ’06 – 23:20
Bora
Bora
Slimme zet van Hare Hirsi-heid. Eerst je afzetten tegen de Islam, je nestelen in de politiek van een klein, spraakmakend landje om vervolgens te infiltreren in de Wereld Grootmacht Amerika. Als ze daar eenmaal diep in het systeem zit verherbekeerd (vrij naar de Biereco's) ze zich weer tot de islam. Alle intelligence die ze in de tussentijd opdoet speelt ze door naar de fundamentalisten die vervolgens weer een terroristische tik uitdelen...

Anyway. Weg is weg. Ik hoop dat ze gelukkig wordt en dat we nog veel over haar horen. Ben benieuwd of ze in de VS ook de kans krijgt om een Submission Sequel te maken. Met Michael Moore ofzo. Denk ut nie. Ander land, andere mores.

Ik vind overigens wel dat ze heel makkelijk een vrij geleide krijgt uit Nederland. Zou hier niet een strafje wegens oplichting op z'n plaats zijn? Ze heeft best veel (belasting-)geld verdiend voor een illegaal. :idea:

very well said... i agree 100%

what a charles barkley wannabe... make political hype, then piss off...

$$$$$$$$$$ monnneyyyyyy!!!

15 May ’06 – 23:22
Waldie
Waldie
hoe komt een soedanees tegenwoordig aan een greencard dan ?

15 May ’06 – 23:25
Bora
Bora

burgeroorlog?

15 May ’06 – 23:28
KaRelax
Carlos
Ze gaat wel big $$$ verdienen daar :|

Heeft de VS een heel ander buitenlanders beleid dat ze daar wel heen mag??

15 May ’06 – 23:29
Tosshiba
Tosshiba
ik hoop alleen dat verdonk hier nu keihard op haar bek gaat

halle verdonk nog weg

btw reactie gelezen van neelie kroes knetter wat een elite botox slet zeg

15 May ’06 – 23:33
Tosshiba
Tosshiba
Ze gaat wel big $$$ verdienen daar :|

Heeft de VS een heel ander buitenlanders beleid dat ze daar wel heen mag??

he harry

de vs is 1 groot buitenlander land sinds heugenis

plus dat ze idd makkelijk beleid hebben voor de slimmeren ( wat weer slim van hun is)

15 May ’06 – 23:34
Waldie
Waldie

burgeroorlog?

met een nederlands strafblad niet ,ik weet niet of de wet die toelaat maar zou mooi zijn

15 May ’06 – 23:34

« Hirsi Ali flikkert eindelijk op!!

Dit topic is gesloten…