As I am sure most of you have heard by now D12 artist Proof was shot and killed along with another man who has yet to be identified earlier this morning on Detroit's NE side at an after hours bar called C3 off of 8 Mile & Hayes.
We Will Have More Information As It Becomes Avaialble.
Thank you in advance for your patience as we await further information regarding this tragedy and please keep Proof and his family in your prayers.
RIP PROOF
11 Apr ’06 – 14:00
11 Apr ’06 – 14:04
11 Apr ’06 – 14:05
Lijkt toch wel serieus.
Hij had trouwens ook een album met dogmatic gemaakt en een aantal solodingen. Waaronder een volledig album een paar maanden geleden.
11 Apr ’06 – 14:06
11 Apr ’06 – 14:40
Proof was wel samen met eminem het dopeste d12 lid.
Lijkt toch wel serieus.
quote]
:lol: daar zzeg je me wat
11 Apr ’06 – 14:41
beter gaat die dikke dood...hij is grappig, maar kan totaaal niet rappen
Hans Teeuwen is toch ook grappig maar kan niet rappen, en die wens je toch ook niet dood? Of misschien is Freek de Jonge een beter voorbeeld, want die doet het nog ook.
11 Apr ’06 – 14:42
Wat mensen ook zeggen, ik vond Proof best dope... jammer dat er weer een artiest op zo'n manier aan z'n einde moet komen...
11 Apr ’06 – 14:45
beter gaat die dikke dood...hij is grappig, maar kan totaaal niet rappen
Hans Teeuwen is toch ook grappig maar kan niet rappen, en die wens je toch ook niet dood? Of misschien is Freek de Jonge een beter voorbeeld, want die doet het nog ook.
ja klopt je heb gelijk maar ja snapt wat ik bedoel of niet?
11 Apr ’06 – 14:57
11 Apr ’06 – 14:57
Dat geeft die clip van Toy Soldiers wel een morbide randje nu dan...
RIP Proof.
11 Apr ’06 – 14:58
Proof, born Deshaun Hotlon, was one of two murders at the CCC club this morning. While the identity of the second man was not known, sources told AllHipHop.com that fellow group member Bizarre may have been the second man murdered.
Both men suffered gunshot wounds to the head and were taken to a local hospital where they were pronounced dead.
One witness was being questioned by the police, who are still seeking suspects.
11 Apr ’06 – 15:08
11 Apr ’06 – 15:13
bizzarre is de tweede....igg daar gaan nu al geruchten van, eerst dat walvissenlijk zien, dan geloven
beetje domme opmerking... :|
11 Apr ’06 – 15:14
bizzarre is de tweede....igg daar gaan nu al geruchten van, eerst dat walvissenlijk zien, dan gelovenhaha idd
11 Apr ’06 – 15:15
11 Apr ’06 – 15:18
bizzarre is de tweede....igg daar gaan nu al geruchten van, eerst dat walvissenlijk zien, dan geloven
beetje domme opmerking... :|
geen joke, er wordt echt al gesproken dat hij het tweede slachtoffer zou zijn
en jij moet je muil houwe over domme opmerkingen want als er iemand patent op heeft dan ben jij het wel
11 Apr ’06 – 15:19
Op muzikaalgebied geen gemis, maar zoiets wens je (bijna) niemand toe..
RIP
11 Apr ’06 – 15:20
11 Apr ’06 – 15:25
sources told AllHipHop.com that fellow group member Bizarre may have been the second man murdered.
alleen nou schijnt die bron toch weer niet echt betrouwbaar was, dus laten we hopen dat het er toch maar 1 was
11 Apr ’06 – 15:25
11 Apr ’06 – 15:34
Er sterven dagelijks mensen aan ziekte, honger of geweld. Of het nu een rapper in de VS is of een kindje in Bangladesh. Mensen liggen er toch niet meer wakker van. Alleen heeft die rapper het misschien wel zelf opgezocht en dat kindje niet.. :idea:
Misschien zijn er ook fanatieke hiphop haters in VS die gewoon gestoord zijn.
Noujah R.I.P.
11 Apr ’06 – 15:39
Er sterven dagelijks mensen aan ziekte, honger of geweld. Of het nu een rapper in de VS is of een kindje in Bangladesh. Mensen liggen er toch niet meer wakker van. Alleen heeft die rapper het misschien wel zelf opgezocht en dat kindje niet.. :idea:
Misschien zijn er ook fanatieke hiphop haters in VS die gewoon gestoord zijn.
En geef ze eens ongelijk... De Amerikanen zijn een ziek volk
11 Apr ’06 – 15:44
bizarre laat een scheet
zon wijf "no the fuck you didnt"
hij "that shit came from my soul girl"
:god:
11 Apr ’06 – 15:57
"kut voor zijn familieleden, vrienden en iedereen die hem een warm hart toedeelden", maar weer.
Echt dit soort topics zijn alleen handig voor wanneer je het ergens nog niet gelezen had of zo, dus ter informatie. Voor de rest is het toch weer het beruikelijke R.I.P. en zo, net als die verjaardagtopics... :|
Maar goed ik ga geen statement hierover maken op een trieste dag als dit :P
11 Apr ’06 – 17:15
11 Apr ’06 – 17:18
het doet me meer dan dat gerard reve overleden is.. :|
:fail:
ja als ik geen fan ben van zijn boeken dan houdt het al snel op hoor.
Proof doet dan nog iets in de hiphop waar ik meer iets mee heb, alhoewel ook niet erg veel maar tenminste iets. Het zijn beide mensen en ze zijn nu beide dood.
11 Apr ’06 – 17:24
Interscope represenatives also confirmed Bizarre was not involved in the incident.
"Contrary to earlier rumors and reports, D-12 member Bizarre was not involved in the incident in Detroit last night," Interscope said. "He was at home in Atlanta, Georgia."
Earlier reports stated that Bizarre had been shot or that police were seeking to question him, after an altercation took place in the club.
Jammer van Proof, hij was idd 1 van de beter D12 leden.
11 Apr ’06 – 17:28
11 Apr ’06 – 17:28
Jullie gaan ook op een gegeven moment dood. Ik zou er maar niet op rekenen dat er iemand een topic voor jullie op een of ander forum opent. De dood is relatief. Leven is iets geweldigs.
alles is relatief ruys, maar leven is relatief mooier dan de dood
11 Apr ’06 – 17:30