571 bezoekers en 15 leden online.
Brigadier, broodkorst, de koe is dik en wit, DjD-Incredible, Godsson, Kiesahstadt, RIOT, Proche, Soptimus, Rusp, 0RuSt76, Scraffitio, Shelter, Stone A Pig, yakult
Brigadier, broodkorst, de koe is dik en wit, DjD-Incredible, Godsson, Kiesahstadt, RIOT, Proche, Soptimus, Rusp, 0RuSt76, Scraffitio, Shelter, Stone A Pig, yakult
Een doorbraak in de slepende Kalou-affaire! De internationale en vaderlandse pers duikt er bovenop. Maar de hoofdpersoon van de hele zaak laat weinig los. De verrassende doorbraak wordt pas duidelijk tijdens de wedstrijd Nederland-Duitsland in het Olympia Stadion in Berlijn…
check it.. echt KING! :god: :lol:
5 Apr ’06 – 19:16
5 Apr ’06 – 19:19
5 Apr ’06 – 19:20
5 Apr ’06 – 19:23
5 Apr ’06 – 19:23
5 Apr ’06 – 19:25
5 Apr ’06 – 19:36
hihiIs nog niet afgelopen, maar waarschijnlijk wordt hij geen Nederlander meer voor het WK.
Hoe is dat eigenlijk in het echt verder afgelopen?
5 Apr ’06 – 19:38
hihiIs nog niet afgelopen, maar waarschijnlijk wordt hij geen Nederlander meer voor het WK.
Hoe is dat eigenlijk in het echt verder afgelopen?
gaat ze 'm opsluiten en in de fik steken?
5 Apr ’06 – 19:40
Hehe zag 'm net in De Wereld Draait Door, te grappig
Tjongejonge Lange Frans zit daar ook. Presentator: 'kan je ff een freestyle doen? LF:'aan het einde van de uitzending heb ik er eentje voor je....'
pffff
5 Apr ’06 – 19:40
5 Apr ’06 – 19:44
5 Apr ’06 – 19:57
Ik denk niet dat we deze lang op tv zullen zien...... als we hem daar uberhaupt gaan zien.
haahahahaha doet me denken aan die van Bill Clinton die van de buis is gehaald vond ik wel een coole reclame hahahahahahahha heeft iemand die link :god: :god: :god:
5 Apr ’06 – 19:59
5 Apr ’06 – 20:14
5 Apr ’06 – 20:38
5 Apr ’06 – 21:56
Ik denk niet dat we deze lang op tv zullen zien...... als we hem daar uberhaupt gaan zien.
nu al 3x gezien bij barca benfica
5 Apr ’06 – 22:01
ben ik overigens de enige hier die de drummer van peter pan peedrock herkent als duitse hooligan?
5 Apr ’06 – 22:29
hehehe wel vet ja
ben ik overigens de enige hier die de drummer van peter pan peedrock herkent als duitse hooligan?
dikke dennis toch?!.....k zag m niet in elk geval, maar zou maar zo kunnen ja........
:lol: nice one.......iemand een idee welk bureau die filmpjes van CB maakt?! :god:
5 Apr ’06 – 22:41
5 Apr ’06 – 22:44
5 Apr ’06 – 22:46
Yep, ik ook... grappig. Balkenende had geloof ik een reclame met hem erin van de tv af laten halen.
5 Apr ’06 – 22:57
Top3 is bij mij als volgt:
nr1. een undercoverpolitie agent, die bloemen aan het kopen is. vervolgens krijgt hij een telefoontje dat er een bankoverval is gepleegd. hij houd een auto tegen, maar als hij verder rijd, zie je opeens een shot van een masker dat de overvallers hadden op de achterbank.
nr2. die van die schoonmaaksters, die al het bewijsmateriaal hebben schoongemaakt.
nr3. die van die kroongetuige, dat de man alleen wil getuigen als ie absolute anonimiteit heeft, en dan de 10.000e inwoner blijkt te zijn van zijn nieuwe woonplaats
6 Apr ’06 – 11:35
Yep, ik ook... grappig. Balkenende had geloof ik een reclame met hem erin van de tv af laten halen.
Zal rita (vooral nu) niet doen
Denk dat het beste is als ze er gewoon leuk mee omspringt enzo, als ze het van de buis haalt krijg je 1 groot mediacircus er omheen enzo en dat wilt ze niet hebben (negatieve publiciteit als je verkiesbaar staat etc).
6 Apr ’06 – 12:45
6 Apr ’06 – 14:34
:god: Die Oliver Kahn imiteerd... dat accent is echt meesterlijk: Danke Rita!
6 Apr ’06 – 20:27
6 Apr ’06 – 21:03
6 Apr ’06 – 21:06
die kale met die zonnebril en bakkenbaarden bedoel ik
Ja inderdaad ik zie em nu voor het eerst en het valt mij ook op
6 Apr ’06 – 22:50
6 Apr ’06 – 23:23