reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!

« Grote Prijs van Zuid-Holland 2004!

Dit topic is gesloten…

Popunie
Popunie
Wie treden er in de voetsporen van Skiggy Rapz en worden de winnaars van de Grote Prijs van Zuid-Holland 2004?

De GPZH is dé kans om je als act of muzikant te presenteren aan een groot publiek en kan een belangrijke stap voor je carrière betekenen. De provincie Zuid-Holland herbergt veel talent, maar nog niet iedere act doet mee aan deze grootste talentenjacht van de provincie, dus schrijf je in en maak kans op een prijzenpakket om je vingers bij af te likken! Naast Pop/Rock Bands zijn wij ook op zoek naar R&B/HipHop groepen, Singer/Songwriters en Dance-acts.

Het prijzenpakket van de GPZH bestaat onder andere uit; studiotijd, workshops, promotie cd's, optredens en € 5000,- aan geldprijzen.

Wacht dus niet langer en stuur je inschrijving op vóór 14 november 2003
Kijk voor meer info op www.popunie.nl

29 Oct ’03 – 19:51
JoCar
JoCar
sjonge zijn jullie nog steeds niet intelligent genoeg om hiphop niet in de r&b categorie te proppen?

29 Oct ’03 – 23:38
Popunie
Popunie
We zouden graag een aparte catagorie Hiphop willen hebben maar dit is helaas niet mogelijk. Teneerste hebben we veel te weinig inschrijvingen voor de catagorie R&B, en zou deze dan komen te vervallen, wat geen optie is. En ten tweede moet de Popunie zich aan de richlijnen houden van de Grote Prijs van Nederland die ook alleen de catagorie R&B/HipHop hanteert.

30 Oct ’03 – 00:25
Atlaz
Atlaz
Goh... wat zou dat vervelend zijn zeg als de catagorie r&b zou vervallen.

30 Oct ’03 – 00:58
illsyce
illsyce
POPunie... :?:

30 Oct ’03 – 01:03
Ed
Ed
:lol:

30 Oct ’03 – 01:14
Erik155
Erik155
:lol:

30 Oct ’03 – 01:22
Nexus19
Nexus19
Sowieso,

heb iemand hier wel eens gehoord van Skiggy Rapz?!?!?
Zal een Grote Prijs zijn :lol:

Haaahahahahaha,
hé, POPunie, misschien wil ons verdomfiguur Strd wel mee doen!
Hahahahah commercieHOEaaaa

:( :???: :| :D :o :lol: :lol: 8)

30 Oct ’03 – 01:44
Ed
Ed
ja.. ga jij maar weer je eigending doen...

wat dat ook mag zijn :|

30 Oct ’03 – 02:00
JoCar
JoCar
als er dus te weinig inschrijvingen voor de R&B categorie zijn lijkt me dit een perfecte reden om deze te laten vervallen. Waarom is dit dan geen optie?

30 Oct ’03 – 02:12
Nexus19
Nexus19
als er dus te weinig inschrijvingen voor de R&B categorie zijn lijkt me dit een perfecte reden om deze te laten vervallen. Waarom is dit dan geen optie?

True-that!!

POPunie :joker: :
Maar we willen iedereen een kans geven.

:fail:

30 Oct ’03 – 03:04
(B)randy
(B)randy
Sowieso,

Skiggy doet wel,zijn vocab is dik , en hij weet waar die klepper hangt*
daar bedoel ik mee , hij spreekt geen gebroken engels met nederlands accent

*danny dio - double dutch

30 Oct ’03 – 03:41
Nalden
Nalden
hehe word @ (B)randy

Skrabz is ill en wie de nederlandse hiphop scene in de gaten houd weet zeker wel WIE Skiggy Rapz is... deze man zit niet stil...! :hijs:

30 Oct ’03 – 05:19
Loki
Loki

Uhm...
Kijk je überhaupt ooit op de rest van deze site, of ben je zo'n muppet die alleen maar komt forummen en te lui is om verder te lezen? Want als je deze site een beetje in de gaten houdt, dan had je echt wel van Skiggy Rapz gehoord. Ga je nu in een hoekje zitten schamen! NU! DIEPER SCHAMEN! :x

30 Oct ’03 – 05:42
Ed
Ed
beter al ga je midden in een piramide zitten :P

30 Oct ’03 – 05:51
Nexus19
Nexus19
Haha, check dan"

@ B(R)andy: thnx, ik vroeg om 'iemand'
@ Nalden : Met andere woorden hou ik de hiphopscene
niet in de gaten, klopt, en dus...?!?
@ Loki : Het feit dat ik niet verder lees, of de nl hiphopscene
niet in de gaten hou is pure desinterresse. En ik ga me
niet schamen omdat jij je daardoor gepasseerd voelt
als schrijver van het 'verdere' !
@ Ed : Hahahaha ;) 8)

Mensééé,
me punt was dat deze commerciele instelling blijkbaar niet
zo goed is in commercieel zijn, anders was die Skiggy wel
een commercieel succes geweest, want volgens jullie heeft'ie
goede skillz. En dan had ik'm waarschijnlijk wel gekend,
want daar ben ik dus wel te lui voor, om 'de commercie' mijden.

31 Oct ’03 – 00:57
Ed
Ed
hmmm
als hij goede skills had zou jij em gekendt hebben? :???:

k denk dat jij zoveel mensen nog niet kend die mega dope skills hebben..

31 Oct ’03 – 01:11
Nalden
Nalden
straks komt Skiggy zeker in de spotlights nadat ie de finale heeft gewonnen ;) hehe. dan ken je em wel

ook komt hij in de show " Raymann is laat " dus hou je tv in de gaten :)

31 Oct ’03 – 01:13
Atlaz
Atlaz
Waarom gelijk weer negatief doen over Popunie. Heb respect voor die organisatie. Ze willen de Nederlandse muziek verder brengen commercieeel of niet dat boeit me weinig als er maar dope dingen uitkomen. Kijk naar de resultaten. We zijn echt gezegend met een crew als Opgezwolle in de scene. Skiggy niet kennen is inderdaad merkwaardig. Heb erg veel respect voor hem. Is gewoon zichzelf gebleven en maakt een relaxe indruk. Maakt zich niet druk om haters of beef. Een distrack uit zijn richting is hetzelfde als Mabel Wisse Smit die maagd blijkt te zijn. Praktisch onmogelijk

31 Oct ’03 – 01:24
Nexus19
Nexus19
hmmm
als hij goede skills had zou jij em gekendt hebben? :???:

k denk dat jij zoveel mensen nog niet kend die mega dope skills hebben..

Shiiiiiit, alsof er iemand bestaat die iedereen kent...
Dat is ook praktisch onmogelijk!
Dus dat denk ik ook Ed, dat er veel peeps zijn, mét goede
skilz, die ik niet ken,WHAK!, ik denk zelfs dat er 'skillz' zijn
die ik nog niet ken.

Vind je dat nou niet een loze opmerking?!?!
Hier nog een:
Onze battle zit in een ander topic hoor!

31 Oct ’03 – 02:14
Ed
Ed
dit is nog geeneens een batlte.. dus moet je nagaan :P

31 Oct ’03 – 02:34
Loki
Loki
Nexus: dus jouw punt is dat wanneer iemand een voorronde wint van GPNL dattie dan meteen bekend moet zijn en ontzettend gehypet moet worden (door de organisaite zelf ook nog, als je je opmerking goed begrijp)? Skiggy heeft tot nu toe alleen de voorronde gewonnen, niet de finale (die moet nog komen). Vaak is het zo dat je pas na je optreden in de finale een beetje landelijke bekendheid krijgt, omdat de meesten je dan pas gezien hebben. Een regiofinale in een andere regio dan de jouwe wordt al nauwelijks in de gaten gehouden, behalve door de freaks. En dat beetje bekendheid wat je na de landelijke finale hebt behouden of zelfs uitbreiden is iets wat je helemaal zelf in de hand hebt, daar heeft de organisatie van GPNL verder niks meer mee te maken.

Verder kom je eerst met een opmerking dat niemand Skiggy zou kennen, gebaseerd op je eigen ervaring. Kennelijk hou jij dus de nl-scene niet in de gaten, moet jij weten. Maar er daarom maar meteen van uitgaan dat de rest van de peeps hier dat ook niet doet en als jij iemand niet kent, dat er verder ook maar weinigen die persoon wel kennen is gewoon dom. En de rest van deze site eens lezen zou ook voor jou misschien wel handig zijn, aangezien er niet alleen maar over nl-hiphop wordt geschreven... :|

31 Oct ’03 – 03:59
Yid
Yid
exact Loki! En de popunie is een goede organisatie word @ Atlaz

kijk eens verder dan je neus lang is Nexus.. :idea:

31 Oct ’03 – 04:06
Nexus19
Nexus19
Wie treden er in de voetsporen van Skiggy Rapz en worden de winnaars van de Grote Prijs van Zuid-Holland 2004?

Haha, ik weet niet hoe het echt zit,
maar hier begrijp ik uit dat Skiggy
de winnaar is van vorig jaar.

Ik ga hier niet meer schriftelijk op in.
Als ik je irl zie hoor je wel hoe ik het WEL bedoelde,
of ga het hele stukje gewoon nog een keer na.

Peace hoor,.. :|

1 Nov ’03 – 19:52
Rule
Rule
haha, skiggy rapz staat dit jaar in de finale en ik denk dat ie hem gaat winnen ook. en al dat gezeik, fok dat, popunie is gewoon een goed initiatief, met of zonder die R&B erbij.

1 Nov ’03 – 23:04
Rauf
Rauf
ben eigenlijk geen fan van al die wedstrijden maar popunie steekt wel moeite in hiphop iets wat je weinig kunt zeggen tegenwoordig en soms ook wel terecht.. rnb is zeker niet mijn ding dus gewoon hopen dat hiphop wint jatoch..

1 Nov ’03 – 23:49

« Grote Prijs van Zuid-Holland 2004!

Dit topic is gesloten…