576 bezoekers en 11 leden online.
50 Procent Neger - Cyclus, Dja, Ejis, EProductionz, Jurian, lostsun, Paars, RaRa, Roodbloed, Ruys, Stone A Pig
50 Procent Neger - Cyclus, Dja, Ejis, EProductionz, Jurian, lostsun, Paars, RaRa, Roodbloed, Ruys, Stone A Pig
Wat houdt het project Lady Business nou eigenlijk in?
Het project is bedoelt voor vrouwen die steun nodig hebben na geestelijke schade opgelopen te hebben door de oorzaken zoals; verkrachting, misbruik, mishandeling, sexueel misbruik. Etc. We geven die steun door middel van artistieke vrijheid in de muziek en daarom brengen we een album uit met verschillende artiesten die zich uiten en een woordje hebben over dit onderwerp en de verschillende gebeurtenissen die gebeuren hier in Nederland. Er zijn onwijs veel slachtoffers onder dit fenomeen. Respect en gelijkheid speelt hier ook een grote rol in. Dit project is uiteindelijk de bedoeling om steun te geven en tips te geven en ook een plaatsje waar mensen hun ei kwijt kunnen. Deze website (www.keepyaheadup.nl) is namelijk eventueel ook een bron om je informatie of problematiek kwijt te kunnen.
Komt er nog een vervolg op dit project als het een succes wordt?
Jazeker. Het uiteindelijke plan is ook richten op de jeugdzorg en de jongeren. En andere problemen waar sommige jongeren onder kampen waar dus eigenlijk TE weinig aandacht aan wordt besteed. Zoals chronische ziektes. Psychische problemen bij jongeren. (Zoals AD(H)D, OCD, Autisme, PDDNOS in 1) Tehuisen. En eventueele criminaliteit door omstandigheden.
Het doel van dit alles is?
Na wat ik zelf heb gezien en meegemaakt. Want ik ben zelf ook niet door een makkelijke tijd gegaan. Vind ik dat er veel meer aandacht moet besteedt worden voor dit soort MAATSCHAPPELIJKE problemen door de overheid. Dus niet alleen terrorisme en multicultureel problematiek. Maar ook dit soort belangrijke richtingen aankaarten. Want uiteindelijk is het heel Nederland die verder moet kijken dan de neus lang is. Aandacht en succes speelt hier een grote rol voor een uiteindelijke organisatie.
Geschiedenis:
Het Project “Lady Businessâ€. Georganiseerd door Dchesron bijstaand door Brian / Bamrecords.
Het aantal slachtoffers van loverboys neemt de laatste jaren sterk toe. Nederland telt zo'n dertigduizend prostituees, van wie naar schatting 1500 minderjarige meisjes. Bij ruim driekwart is sprake van dwang. In een stad als Zwolle zijn een kleine twintig loverboys actief. Ze hebben naar schatting veertig meisjes slachtoffer gemaakt.
Bron: lover-boy.nl
Jaarlijks komen er bij de Nederlandse politie meer dan 10.000 meldingen binnen van aanranding en verkrachting. Vermoedelijk is dit slechts 10 procent van het werkelijke aantal gevallen van seksueel geweld. Seksueel geweld komt dus veel voor.
Elk mens kan er het slachtoffer van worden: meisje, jongen, vrouw, man, jong en oud. Maar vrouwelijke slachtoffers en mannelijke daders zijn veruit in de meerderheid. Van alle slachtoffers is ruim 90 procent vrouw. Van de plegers is ruim 95 procent man.
Bron: GGZdrenthe.nl
-----------------------------------------------------------
www.ladybusiness.nl
Heb je enige vragen over de website mail dan naar de webmaster:
dementhe@hotmail.com
Heb je andere vragen over het project of over de komende projecten en/of wil je je verhaal kwijt, mail dan naar:
D.Chesron:
lady_business@hotmail.com
Of:
Minister@bamrecords.nl
28 Dec ’05 – 02:02
28 Dec ’05 – 02:04
Ik kan me dat nooit zo goed voorstellen dat die meisjes zich laten dwingen door loverboys. Ik denk altijd dat het toch gemakkelijk moet zijn om ergens je verhaal te doen en hulp te zoeken, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
Dit project is uiteindelijk de bedoeling om steun te geven en tips te geven en ook een plaatsje waar mensen hun ei kwijt kunnen. Deze website (www.keepyaheadup.nl) is namelijk eventueel ook een bron om je informatie of problematiek kwijt te kunnen.
Doel: Vind ik dat er veel meer aandacht moet besteedt worden voor dit soort MAATSCHAPPELIJKE problemen door de overheid.(...) Aandacht en succes speelt hier een grote rol voor een uiteindelijke organisatie.
een begin is altijd goed. Vraag me wel af of de overheid hier brood in ziet momenteel, misschien over een jaartje, als er een nieuw kabinet is.
28 Dec ’05 – 11:08
^ doe niet zo kinderachtig!
Ik kan me dat nooit zo goed voorstellen dat die meisjes zich laten dwingen door loverboys. Ik denk altijd dat het toch gemakkelijk moet zijn om ergens je verhaal te doen en hulp te zoeken, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
Dat idee heb ik ook altijd, nee is nee. Maar ongelooflijk ook hoeveel slachtoffers er zijn. Ongelooflijk hoe naïef sommige meisjes zijn en wat een beetje druk met ze kan doen.
28 Dec ’05 – 11:19