reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!

« Ramadan

Dit topic is gesloten…

SmrildA
Smrilda
4 Oktober begint de Ramadan weer en ik vraag me af wie er van jullie eigenlijk mee doet?

Ik wel.

2 Sep ’05 – 19:54
Swenus
Sven.
Ik niet.

2 Sep ’05 – 19:55
ricktorious
rtorious
noh

2 Sep ’05 – 20:07
LRF
LRF
ik wil wat vermageren dus i'm in!

2 Sep ’05 – 20:09
Trab
Trab
ik niet, ik vind het trouwens een beetje hypocriet want mensen die meedoen doen toch mee uit soladairiteit naar mensen die geen eten hebben, maar 's ochtends en 's avonds eten ze wel gewoon. Of heb ik het mis en is dat niet de reden dat ze aan de ramadan meedoen?

2 Sep ’05 – 20:14
2 Sep ’05 – 20:28
dizzel
dizzel
jammer dan, ik niet

2 Sep ’05 – 20:31
2 Sep ’05 – 20:36
CultuurBarbaar
CultuurBarbaar
nope ik ben al dun genoeg

2 Sep ’05 – 20:43
2DW
2DW
Nope

2 Sep ’05 – 20:44
SiNNeR
SiNNeR
geen zin in vasten

2 Sep ’05 – 21:32
KaRelax
Carlos
Is de kebab zaak dan wel open over dag?

Zonee kanker zooi

2 Sep ’05 – 21:58
Stickman
Stickman
nope ik ben al dun genoeg

Kebabzaken zijn wel open denk ik, bij ons aan school was hij toch steeds open.

2 Sep ’05 – 22:00
LRF
LRF
Is de kebab zaak dan wel open over dag?

Zonee kanker zooi
jup! ze mogen niet eten niet drinken maar natuurlijk wel werken
trouwens niet iedereen is islamiet!

2 Sep ’05 – 22:25
Futurama
Futurama
In oss heb je de RamMeDan en het stuiterfeest, hier is het elk weekend gezellig... :gun:

2 Sep ’05 – 22:42
Cyborg582
Cyborg582
Hoezo 'doe je mee'? Zijn er serieus mensen die niet gelovig zijn, maar wel meedoen? :???:

2 Sep ’05 – 22:46
EizcO
Petter.
Hoezo 'doe je mee'? Zijn er serieus mensen die niet gelovig zijn, maar wel meedoen? :???:

word, je kan alleen meedoen als je moslim bent

3 Sep ’05 – 08:52
onrust
RIOT

word, je kan alleen meedoen als je moslim bent

kinderpraat.

tuurlijk niet

3 Sep ’05 – 09:04
Cyclus
Cyclus
Naja...kijk...als je geen moslim bent is het niet echt Ramadan, dan is meer vasten

3 Sep ’05 – 09:39
SmrildA
Smrilda
ik wil wat vermageren dus i'm in!

Daar moet je't niet voor doen, helpt toch niet.

Naja...kijk...als je geen moslim bent is het niet echt Ramadan, dan is meer vasten

Als je geen christen bent heet het ook niet vasten. Ik ben niet gedoopt.

3 Sep ’05 – 11:42
Mesijs
Mesijs
ik niet, ik vind het trouwens een beetje hypocriet want mensen die meedoen doen toch mee uit soladairiteit naar mensen die geen eten hebben, maar 's ochtends en 's avonds eten ze wel gewoon. Of heb ik het mis en is dat niet de reden dat ze aan de ramadan meedoen?

Inderdaad, het schijnt ook dat mensen dikker worden tijdens de ramadan ipv afvallen, omdat ze zoveel tegelijk eten voor en na zonsondergang.

3 Sep ’05 – 12:51
paulpeters
Paul Peters
wij zijn vooral Westerse Tjappen als we niet doorvreten stort de economie in, weetjewel...

3 Sep ’05 – 13:05
captain retard
captain retard
In oss heb je de RamMeDan en het stuiterfeest, hier is het elk weekend gezellig... :gun:

whoot, vooral bij Astrosoniq Messentrekkersrock :god:

3 Sep ’05 – 13:13
010Bomber
010Bomber
niemand hier volgens mij

3 Sep ’05 – 13:13
LRF
LRF
dan vergeet je ff Rauf, Bora, ...

3 Sep ’05 – 13:16
Yeroen
Yeroen
Neuh, hoeft van mij niet, ik eet wel 4x per dag, en hoe dik dat als ik van stappen terug kom?!

3 Sep ’05 – 13:51
Shameless
Shameless
4 Oktober begint de Ramadan weer en ik vraag me af wie er van jullie eigenlijk mee doet?

Ik wel.

Jaaah leuk, laat ik mezelf gaan uithongeren omdat een fictief persoon uit een boek me dat oplegt!
Laten we omdat een god die niet bestaat via zijn profeet ons te kennen heeft gegeven dat we moeten verhongeren,zodat we anderen begrijpen... Let's televise the whole goddamn thing and make a show out of it... do I hear Talpa???
Ja,dat doen we...
Not! :|
Ramadan is voor hypocrieten die net doen of het ze iets kan schelen zodat ze zichzelf op de borst kunnen slaan. "Hey,maar ik heb wel gevast!"
Leugenaar... 't enige verschil is dat je eet als 't donker is,maar je eet net zo goed....
Ik snap 't punt niet van de ramadan... je lert helemaal niets begrijpen,maar neemt gewoon een ander ritme aan...

3 Sep ’05 – 13:57
nox
nox
shameless weet

dus maak er geen eindeloze discussie van mensen

3 Sep ’05 – 14:02
Cyborg582
Cyborg582
Het is niet echt vasten als je overdag niet meer gaat eten. Ten eerste is het bij gezonder eten belangrijk dat je regelmatig en gelijk eet....het is niet gezond om een tijd gewoon niet te eten en bovendien hou je dat toch niet vol. En ten tweede is dat ´vasten´ ook tijdelijk, dus stel dat je wat gewicht verliest, het komt er daarna toch wel weer bij. Het feit dat je wacht op de ramadan om gedreven te worden om te gaan vasten laat sowieso al je tekort aan discipline zien dat je het nauwelijks zult volhouden. :duck:

3 Sep ’05 – 14:08
KaRelax
Carlos

Ik wel.

Jaaah leuk, laat ik mezelf gaan uithongeren omdat een fictief persoon uit een boek me dat oplegt!
Laten we omdat een god die niet bestaat via zijn profeet ons te kennen heeft gegeven dat we moeten verhongeren,zodat we anderen begrijpen... Let's televise the whole goddamn thing and make a show out of it... do I hear Talpa???
Ja,dat doen we...
Not! :|
Ramadan is voor hypocrieten die net doen of het ze iets kan schelen zodat ze zichzelf op de borst kunnen slaan. "Hey,maar ik heb wel gevast!"
Leugenaar... 't enige verschil is dat je eet als 't donker is,maar je eet net zo goed....
Ik snap 't punt niet van de ramadan... je lert helemaal niets begrijpen,maar neemt gewoon een ander ritme aan...

Beetje respectloos.. laat ze lekker

3 Sep ’05 – 14:20

« Ramadan

Dit topic is gesloten…