349 bezoekers en 23 leden online.
Brigadier, Cyrus, D-vide, EProductionz, Godsson, Heaps, JPK, JST, Kutjong, Larixk, Lepricon, listig, Loki, NovaChe, Overgewicht, Rauf, Rik, Samplekit, Scraffitio, Stone A Pig, Tystar, warhead, Zorgvlied-Zuid
Brigadier, Cyrus, D-vide, EProductionz, Godsson, Heaps, JPK, JST, Kutjong, Larixk, Lepricon, listig, Loki, NovaChe, Overgewicht, Rauf, Rik, Samplekit, Scraffitio, Stone A Pig, Tystar, warhead, Zorgvlied-Zuid
1 Sep ’05 – 15:29
1 Sep ’05 – 15:30
1 Sep ’05 – 15:32
1 Sep ’05 – 15:35
1 Sep ’05 – 15:38
tja ik vind het allemaal een beetje overtrokken en paranoide
leg jij met het verschil uit tussen iets vinden in een winkel of een winkel plunderen. hoe dan ook betaal je niet.
1 Sep ’05 – 15:39
1 Sep ’05 – 15:41
1 Sep ’05 – 15:58
Zag ik gisteren ook al ja... een beetje triest die Amerikaanse media. Hetzelfde geval als met die blonde trien die in Aruba was vermist. Uitgemolken in het nieuws, terwijl rond diezelfde periode ook een donker meisje verdween, maar daar horen we niks over.
WORD...eg wel,ziek die Amerikanen!!
1 Sep ’05 – 16:07
http://forums.corvetteforum.com/showthread.php?t=1174992&forum_id=26
ooggetuigeverslag.
Fucking ziek man. Damn, ik zag al aardig wat plunderingen, maar dit slaat echt alles.
En over dat racisme, inderdaad belachelijk. Die reporters gaan echt alleen op huidskleur af als ze zoiets schrijven. Maar het waren ook wel voor 99% negers die het deden, maar dan slaat het nog nergens op als wanneer een blanke het doet, het opeens 'vinden' te noemen.
1 Sep ’05 – 16:10
1 Sep ’05 – 16:10
http://forums.corvetteforum.com/showthread.php?t=1174992&forum_id=26
ooggetuigeverslag.
Fucking ziek man. Damn, ik zag al aardig wat plunderingen, maar dit slaat echt alles.
En over dat racisme, inderdaad belachelijk. Die reporters gaan echt alleen op huidskleur af als ze zoiets schrijven. Maar het waren ook wel voor 99% negers die het deden, maar dan slaat het nog nergens op als wanneer een blanke het doet, het opeens 'vinden' te noemen.
blanken in die buurten zijn ook meestal rijk genoeg om te kunnen wegvluchten voor de storm.. veel mensen hadden niet eens een auto dus moesten wel daar blijven...
GOD BLESS AMERICA!
1 Sep ’05 – 17:23
1 Sep ’05 – 17:24
... even in times of a national crisis, it's good to know that old-fashioned American values, like racism, are still intact to get this country through disaster and divide people for generations to come. And that's why I say -God Bless the Associated Press.
:lol:
van okayplayer.com gehaald
Wel geinig dat deze dingen ineens op het hele internet spawnen.
1 Sep ’05 – 18:06
:lol:... even in times of a national crisis, it's good to know that old-fashioned American values, like racism, are still intact to get this country through disaster and divide people for generations to come. And that's why I say -God Bless the Associated Press.
:lol:
van okayplayer.com gehaald
Wel geinig dat deze dingen ineens op het hele internet spawnen.
Niet dat dit iets nieuws is..maar toch erg.
1 Sep ’05 – 18:17
1 Sep ’05 – 18:40
hoezo alleen amerikaans
lees/kijk eens goed onze eigen media
true maar ziek hoor die media!
BEELDVORMINGKILLERS
1 Sep ’05 – 18:56
1 Sep ’05 – 19:09
1 Sep ’05 – 19:26
1 Sep ’05 – 20:25
hoezo alleen amerikaans
Nederland rijd zoiezo de pik van amerika... dus allemaal een pot nat
1 Sep ’05 – 20:26
hoezo alleen amerikaans
true maar ziek hoor die media!
BEELDVORMINGKILLERS
word
En daarnaast; laat ze maar plunderen. Ze hebben daarop het recht als ze omkomen van de honger.
(dan heb ik het over supermarkten plunderen he. Als je met een winkelwagen vol dvd's de zaak uitrent schreeuwend dat je kinderen honger hebben dan geloof ik je niet)
1 Sep ’05 – 22:22
de eerste foto + onderschrift is van AP
de 2e van AFP (een ander persbureau, voor de sukkeltjes hier).
Wel opletten met wat je zegt he. Ik geef toe dat het nooit geplaatst had mogen worden, maar het is niet intentioneel gebeurt denk ik...
1 Sep ’05 – 22:28
1 Sep ’05 – 23:20
iemand Akira gezien/gelezen?
soortgelijke taferelen
film is meesterlijk ... geeft echt een aantal dingen op een goede manier weer ...
2 Sep ’05 – 01:01
2 Sep ’05 – 01:09
de film akira brengt maar een fractie van het daadwerkelijke verhaal van Katsuhiro Otomo, als je de kans krijgt moet je de stripboeken lezen, dat verhaal gaat velen malen verder en is veel uitgebreider
yea ik weet het man ... heb het niet in zijn geheel gelezen maar een stond een hoop shit in die in de film niet waren .. maar de film is zowieso ook zeer meesterlijk
2 Sep ’05 – 01:11
tja ik vind het allemaal een beetje overtrokken en paranoide
leg jij met het verschil uit tussen iets vinden in een winkel of een winkel plunderen. hoe dan ook betaal je niet.
Ze "lenen" het slechts... :duck:
2 Sep ’05 – 11:04