365 bezoekers en 24 leden online.
Brigadier, Cyrus, Derico, D-vide, EProductionz, Godsson, Heaps, JPK, JST, Kutjong, Larixk, Lepricon, listig, Loki, MGM, NovaChe, Overgewicht, Rik, Samplekit, Scraffitio, Stone A Pig, Tystar, warhead, Zorgvlied-Zuid
Brigadier, Cyrus, Derico, D-vide, EProductionz, Godsson, Heaps, JPK, JST, Kutjong, Larixk, Lepricon, listig, Loki, MGM, NovaChe, Overgewicht, Rik, Samplekit, Scraffitio, Stone A Pig, Tystar, warhead, Zorgvlied-Zuid
http://www.nu.nl/news.jsp?n=582595&c=22
Onderaan staan nog allerlei berichten met vids en meer gebieden die getroffen zijn etc..
31 Aug ’05 – 21:04
31 Aug ’05 – 21:26
31 Aug ’05 – 21:29
31 Aug ’05 – 21:30
en nu komt de reddingsoperatie maar heel traag op gang, nog altijd van de wereld afgesloten, complete chaos, ...
Amerika is toch een leuk land om in te wonen he?
31 Aug ’05 – 22:50
31 Aug ’05 – 23:06
en dit http://www.nu.nl/news/583131/22/%27Honderden%2C_mogelijk_duizenden_doden_in_New_Orleans%27.html
Ongeveer hetzelfde dodental, vergelijk de media-aandacht die dooie amerikanen meer krijgen dan alweer een stelletje dode geitenneukers.
31 Aug ’05 – 23:26
31 Aug ’05 – 23:59
1 Sep ’05 – 00:08
En sommige mensen zullen wel nooit leren dat het ene hoge dodental zonder media-aandacht de andere gruwelijke gebeurtenis met media-aandacht niet opheft.
ik zeg ook niet dat het niet boeit wat er in new orleans gebeurd is, ik zeg alleen dat het veel mensen niet boeit wat er in bagdad gebeurd is.
1 Sep ’05 – 00:24
1 Sep ’05 – 00:31
1 Sep ’05 – 04:16
Wat ik echt verschrikkelijk vind is dit:
De politie probeert in New Orleans controle te krijgen over gewapende bendes die zich in de getroffen stad bevinden. In de straten zijn volgens getuigen honderden plunderaars bezig. Automobilisten worden gedwongen hun auto af te staan, er vinden gewapende overvallen plaats en er zou zijn geschoten op helikopters die patiënten uit ziekenhuizen evacueren.
1 Sep ’05 – 09:29
1 Sep ’05 – 09:31
1 Sep ’05 – 09:36
beter gaan we rauwen om de overleden goudvis van de buurman.
Die goudvis heeft wel veel zwemwater nu.
whahahaha :lol:
maar natuurlijk wel ernstig wat er allemaal is gebeurd
1 Sep ’05 – 11:45
hmm ja beetje snelle conclusie uit een foto waarop net zo goed agenten kunnen staan die hun gehuurde dvd's terug aant brengen zijn
1 Sep ’05 – 12:30
1 Sep ’05 – 13:24
Funny Ish.
1 Sep ’05 – 13:29
1 Sep ’05 – 15:37
En sommige mensen zullen wel nooit leren dat het ene hoge dodental zonder media-aandacht de andere gruwelijke gebeurtenis met media-aandacht niet opheft.
ik zeg ook niet dat het niet boeit wat er in new orleans gebeurd is, ik zeg alleen dat het veel mensen niet boeit wat er in bagdad gebeurd is.
Overal word achteraf over gezeurt, hoewel ik jullie allebei een woord moet geven.
Mensen die niet serieus kunnen reageren, zoals boswottels kunnen opkenkeren, deze shit is serieus en ik bedoel er kunnen wat misverstanden plaatsvinden, maar dit kan zoals Madd#C zegt ook hier gebeuren, net alsof jij het leuk vind als één of andere Amerikaan zegt dat hij hier wel snel heen wilt om 1 van de winkels te plunden als dat hier gebeurd. :fail: Bitch.
1 Sep ’05 – 15:58
1 Sep ’05 – 17:15
1 Sep ’05 – 18:03
hmm ja beetje snelle conclusie uit een foto waarop net zo goed agenten kunnen staan die hun gehuurde dvd's terug aant brengen zijn
wel apart dat de onderste dan nog in het plastic zit :lol: :P
1 Sep ’05 – 18:37
ik kan uit eigen ervaring vertellen dat dijkdoorbraken teringvet zijn
:lol: Hehehe
Alleen Katrina maakte het daar wat erger, wel jammer maar ach, heel veel mensen die er bleven en dus dood zijn gegaan hebben het denk wel onderschat, want je kan best vertrekken uit die stad, hoe weinig geld je ook hebt...toch? Wel triest verder hoor, voor al die mensen, dat alles kapot is :|
1 Sep ’05 – 18:44
1 Sep ’05 – 18:49
1 Sep ’05 – 18:53
kloteamerika, d'r gebeurt 1 een wat ergere ramp en heel het land staat op z'n kop.En terecht, zou jij ook hebben bij een ramp in Nederland.
1 Sep ’05 – 19:28
net zo triest is de manier waarop de amerikaanse media de donkere helft van het volk belicht.
1 Sep ’05 – 19:37