reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!

« Screw music Mike Jones

Dit topic is gesloten…

Dr. Jones
Dr. Jones
Wie heeft deshit gecheckt van Mike Jones zijn album heet Who is Mike Jones. Het klinkt allemaal wel apart het heeft wel iets het word screw music genoemd :???:. en je kan Mike Jones bellen op dit nummer 281-330-8004 hij roept t om in bijna elke track wrm weet ik niet maar check zijn tracks zijn wel dope Still Tippin en Back then zijn wel ok

8 Jun ’05 – 21:24
989
989
Shit is wack, en niet zo'n beetje ook.. Alweer zo'n Amerikaanse Blingbling rappertje, doet me helemaal niets..

8 Jun ’05 – 21:28
Dr. Jones
Dr. Jones
maaaaaaar het is wel apart klinkt anders stiekem klinkt het wel strak

8 Jun ’05 – 21:50
Waldie
Waldie
who ?

:lol: :lol: :lol: :lol:

8 Jun ’05 – 21:56
Swenus
Sven.
muziek om op te neuken? of om op te klussen?

8 Jun ’05 – 21:59
8 Jun ’05 – 21:59
paulpeters
Paul Peters
Klussen...

wie hookt me op?

8 Jun ’05 – 22:00
Larixk
Larixk
nog niks van gehoord, maar de reacties zijn niet zo laaiend enthousiast dat ik erg benieuwd ben.

8 Jun ’05 – 22:03
Dr. Jones
Dr. Jones
het is gewoon apart iets nieuws

8 Jun ’05 – 22:34
onrust
RIOT
in de south screwen ze de muziek en dan verkopen ze het op nieuwe of er zit bij het album een screwed & chopped versie.

8 Jun ’05 – 22:35
Dr. Jones
Dr. Jones
in de south screwen ze de muziek en dan verkopen ze het op nieuwe of er zit bij het album een screwed & chopped versie.

wat houdt dat in chef ik nie begrijp

8 Jun ’05 – 22:42
Dr. Jones
Dr. Jones
kan iemand mij nog meer van die screw artiesten noemen

8 Jun ’05 – 23:41
Ap
Ap
mike jones, veel over gelezen nog nooit wat van gehoord. wel uit houston maar geen rap-a-lot dus het boeit me niet zoveel. die chopped en screwed albums zijn kut.

9 Jun ’05 – 00:02
989
989
989

Shit is wack, en niet zo'n beetje ook.. Alweer zo'n Amerikaanse Blingbling rappertje, doet me helemaal niets..

weer een typisch HIJSpikkie die wil praten maar geen recht van spreken heeft. welke tracks/albums/tapes heb je geluisterd van/met Mike Jones?

Peppie, jij bent AF!

Anyways, Screwed & Chopped is een manieer om de vocals te vervormen waardoor ze extra sloom klinken. Schijtn vooral leuk te klinken als je Sirup Gesipped hebt.

Dat hele album, het enige wat ie praktisch doet is de hele tijd zijn nummer roepen.. Maar excuses voor die reactie, heb het niet zo op The Dirty South..

9 Jun ’05 – 08:57
Basic
Basic
Chopped en screwed sucked. Ik hou van down south shit, maar chopped is me toch echt te sloom.

Per ongeluk "the Dude" van Devin in de Swishahouse versie gekocht...foutje.

9 Jun ’05 – 09:58
The Biz
The Biz
who ?

:lol: :lol: :lol: :lol:

Mike Jones! The One and only!

The takeover has begun!!!

9 Jun ’05 – 13:52
Djef
Djef
er bestaan geen screw artiesten in de vorm van rappers. je hebt alleen screw dj's die hip hop 'choppen & screwen', zoals dat heet. het wordt veel gedaan met southern hip hop, vandaar de verwarring. het is daar een behoorlijk hype maar die shit is niet om aan te horen...

10 Jun ’05 – 16:53

« Screw music Mike Jones

Dit topic is gesloten…