401 bezoekers en 19 leden online.
AKK, Brigadier, dichter, Inf, Larixk, Lepricon, listig, El Matador, Mypoz, Nappie, Overgewicht, Paars, Proche, Rik, Rikers, Stone A Pig, UrbanSound, Yid, Zorgvlied-Zuid
AKK, Brigadier, dichter, Inf, Larixk, Lepricon, listig, El Matador, Mypoz, Nappie, Overgewicht, Paars, Proche, Rik, Rikers, Stone A Pig, UrbanSound, Yid, Zorgvlied-Zuid
kom maar op met die foto s
er zijn nog veel meer en leipere pics dus kom maar op met die shizzle...
morgen post ik nog een zooi..nu geen zin meer om te uploaden
28 May ’05 – 23:56
28 May ’05 – 23:58
29 May ’05 – 00:37
29 May ’05 – 00:41
29 May ’05 – 02:36
29 May ’05 – 04:48
warhead was wel de king van het zuipfestijn, die man heeft het tenminste begrepen :god::lol: wat een lamlendige foto ook :D Hoe ik thuisgekomen ben weet ik niet (bedankt Nalden voor de lift tot mn fiets) maar toen ik eenmaal thuis was had ik de grootste moite om Fat Jon in te tikken op mn Winamp...
29 May ’05 – 08:06
Ach ja, ik heb gewoon geweldig genoten.
Lag fekking om 1 uur al in mijn bed, dan moet het ernstig geweest zijn. De big king xxl smaakte nog nooit zo goed en ik wacht met smart op de foto van shameless zonder broek (watskeburt ouwes??)
Meer foto's trouwens!
29 May ’05 – 10:23
29 May ’05 – 10:26
Jammer dat ik veel van die 'onder invloed'-shizz heb moeten missen, maar moest naar een feest van m'n skoonmoeder. :gasp: Watskeburt. :lol:
29 May ’05 – 10:52
lol gister in de auto haha, iedere keer zo'n geluidje uit de mond van warhead, blu of blaa, haha dan wij weer ey alles goed? jah jah half :lol::lol: mijn god dat moet te erg zijn geweest :D Waar blijven jouw foto's btw? Zet die pics uit het skatepark er ook ff bij please :)
29 May ’05 – 11:12
29 May ’05 – 11:14
29 May ’05 – 11:31
lol gister in de auto haha, iedere keer zo'n geluidje uit de mond van warhead, blu of blaa, haha dan wij weer ey alles goed? jah jah half :lol::lol: mijn god dat moet te erg zijn geweest :D Waar blijven jouw foto's btw? Zet die pics uit het skatepark er ook ff bij please :)
ed post ze straks dacht ik
29 May ’05 – 11:58
29 May ’05 – 12:23
29 May ’05 – 12:34
29 May ’05 – 12:37
toffe fotos :thup:
jammer dat ik geen fotos meer heb van mijn terug reis gvd dat viel zwaar
tl licht te snel optrekkende treinen geen goed kaartje en da nnog eens met de bus waarje voorover in flikkert
29 May ’05 – 12:42
29 May ’05 – 12:45
ik had het ook zwaar op de terugweg man, ik denk dat je blij mag wezen dat we uitendelijk toch een andere trein moesten nemen :lol:
29 May ’05 – 12:48
29 May ’05 – 12:49
29 May ’05 – 12:55
ik had het ook zwaar op de terugweg man, ik denk dat je blij mag wezen dat we uitendelijk toch een andere trein moesten nemen :lol:
hehehe oss nog gehaald?
ik moest nog laatste stuk met taxi busje pff bus chaffeur doet de deur open ik boem flikker naar binen en blijf liggen en pobeer me kaartje te pakken waarna die gast me maar omhoog hees en in de gordel vast zette
de andere passagiers keken wel vreemd op hehhe
@ illsyce ik ben die neger
29 May ’05 – 12:57
vind het nu al jammer dat ik niet kon! magoed mijn avond was gister ook wel geslaagd... dat dan weer wel! zijn dr nog vids gemaakt? en wie is nou wie?
bij andere topic over gister heb ik er wat namen bij gezet bij wat foto's van mij.
Maar wegens privacy redenen heb ik hier namen achterwegen gelaten :lol:
29 May ’05 – 12:59
@ illsyce ik ben die negerjij wel toss jij wel... ;) negerts weten... nee maar ik ben benieuwd :|
Yid: De punk in je hiphopshits.... zegt:
jij kotste toch nooit?
Bufo | We represent the seeds of discontent zegt:
nou...
...dat is ook wel een paar jaar geleden
maar ik zat in mijn eentje in de trein, en ik had die vage cd van edan in mijn discman gedaan....en dat in combinatie met een schommelende trein en half in slaap dommelen resulteerde in een erg fris ruikende coupe
zoiets dus Toss :lol:
29 May ’05 – 13:00
:lmao:Yid: De punk in je hiphopshits.... zegt:
jij kotste toch nooit?
nou...
...dat is ook wel een paar jaar geleden
maar ik zat in mijn eentje in de trein, en ik had die vage cd van edan in mijn discman gedaan....en dat in combinatie met een schommelende trein en half in slaap dommelen resulteerde in een erg fris ruikende coupe
zoiets dus Toss :lol:
29 May ’05 – 13:01
29 May ’05 – 13:02
29 May ’05 – 13:06