reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!

« DeBattle

Dit topic is gesloten…

Asteriks
Asteriks
Allemaal leuk en aardig dat programma. Het brengt discussies op gang, maar daar worden gewoon zomaar allemaal feiten en meningen door mekaar gegooit. Gevolg: discussie wordt kut. Check maar eens die laatste aflevering over homo's. Het is leuk om te checken, maar of jongeren er nou ECHT meer wijsheid van krijgen en beter gaan nadenken, ik betwijfel het... :|

21 May ’05 – 20:26
K-NON
K-NON
veel battles zijn ook "in scene gezet" (voorgeschreven,geknipt etc)
ik vind het maar een rare bedoening :|

21 May ’05 – 20:31
Asteriks
Asteriks
Word, tering zeg. Wordt je helemaal niet goed van, dan hebben ze het over 'battles'. En dan hoor je Jerome XL op het eind als Spacekees choked: "dan spitt ik nu ff een freestyle van 8 bars". :| Voorgeschreven shit, BLEGH, fok dat. Zeg dan gewoon: spitt een tekst daarover, ofzo...

21 May ’05 – 20:36
squee
squee
Ik zag een stukje en vond het nogal vreemd dat spacekees voordeed te freestylen terwijl hij gewoon een nummer rapte dat ik al van hem ken. Voor de rest vind ik het wel een goed initiatief en ik denk niet dat het doel is jongeren meer te laten nadenken, eerder om iets van amusement te bieden dat jongeren aanspreekt. Ik vind het wel leuk dat nederlandstalige hiphop op deze manier wat meer aandacht krijgt dan alleen Ali B.

21 May ’05 – 20:38
DrFellatio
dr. fellatio
die shit is veels te nep. Ze moeten niet net gaan doen alsof het een freestyle gebeuren is want dat is het niet. Ze konden het beter zoals lagerhuis doen, 2 partijen tegenover elkaar en dan iedereen een mic en dan discussieren met een beat eronder al rappend :o

En dan moet paul witteman het presenteren in een fubu kostuum want humor hoort overal bij

21 May ’05 – 20:57
Asteriks
Asteriks
Hoppa, Paul Witteman & Underground Hiphop zijn de combinatie. 8)

21 May ’05 – 21:00
K-NON
K-NON
die shit is veels te nep. Ze moeten niet net gaan doen alsof het een freestyle gebeuren is want dat is het niet. Ze konden het beter zoals lagerhuis doen, 2 partijen tegenover elkaar en dan iedereen een mic en dan discussieren met een beat eronder al rappend :o

dat zou ille shit zijn! :lol: de dj spinned en die mic gaat van hand tot hand

21 May ’05 – 21:02
Stickman
Stickman
MC Balkie heeft volgens mij een zieke flow.

21 May ’05 – 21:45
fara
fara
Soms komen der wel vette mc's vind ik zelf en zitten er ook best wel soms dan dope lines in hun teksten of freestyles

21 May ’05 – 21:45
K-NON
K-NON
MC Balkie heeft volgens mij een zieke flow.

als Dj rocked balkie alle spots :lol:

21 May ’05 – 21:50
Yid
Yid
Javlin riptie die Kiddo Cee vorige week zwaar! :god:

21 May ’05 – 21:58
K-NON
K-NON
ik vond kiddo ook netjes komen hoor...als jav een jongen was geweest dan was ze zwaaaar afgemaakt...
cee kwam best on point naar mijn idee

21 May ’05 – 22:05
Mesijs
Mesijs
ik vond kiddo ook netjes komen hoor...als jav een jongen was geweest dan was ze zwaaaar afgemaakt...

Euh, die gast won toch juist van die dame? En dat was dik terecht ook.

Ik vind het wel een leuk programma, alleen ze geven toch ook gewoon toe dat hun shit is ingestudeerd en geen freestyle is. Alleen freestylen ze soms eventjes, sommige delen.

21 May ’05 – 22:18
K-NON
K-NON
:idea: preciesssss

21 May ’05 – 22:30
TSP
TSP
Die screentest van Spacekees is ook kei stoned :lol:

22 May ’05 – 00:55
Yid
Yid

Voor zijn doen kwam Kiddo goed ja.. heb hem een paar keer gezien met ECHTE freestyle battles.. wat om te huilen zo slecht..

Javlin kicks ass gewoon.. Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr beter herken je..

22 May ’05 – 01:05
WaterHead
WaterHead
Ik zag een stukje en vond het nogal vreemd dat spacekees voordeed te freestylen terwijl hij gewoon een nummer rapte dat ik al van hem ken.

Nederlandse MC's :lmao:

22 May ’05 – 01:12
DrFellatio
dr. fellatio
spacekees is vet haha dankzij hem is er nog enigzins humor in nedelandse REPSSIEN.

22 May ’05 – 02:02
Waldie
Waldie
ik kan nergens meer speeskees vinden dan autobiografie , wie hookt me op ? :blush: :holy: :grin: :outlaw:

22 May ’05 – 02:23
renoraines
Reno Raines
wanne kankerprogamma, al die stoer kijkende kindertjes, dj wiks hahaha, de ultimate toy, , dat bedoel ik, heeft niks met repperts te maken, urban 100%!!!

22 May ’05 – 09:13
warhead
warhead
Javlin riptie die Kiddo Cee vorige week zwaar! :god:
Maar het was zo ontzettend geschreven dat mn broek er vanaf zakte.

22 May ’05 – 09:30
deluqz
deluqz
slecht concept: zowel journalistieke als hiphoppelijke rommel to the tenth exponent.. of battles organiseren (dan kijk ik) of discussieren (dan kijk ik niet..komt me de strot uit)....niet er tussenin...

en zeg gewoon dat het pre-written is... :duck:

22 May ’05 – 09:34
Asteriks
Asteriks

Voor zijn doen kwam Kiddo goed ja.. heb hem een paar keer gezien met ECHTE freestyle battles.. wat om te huilen zo slecht..

Javlin kicks ass gewoon.. Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr beter herken je..

Word, ik verstond Kiddo Cee voor geen kloot. Tering, dan is het voorgeschreven en dan kan je nog niet articuleren ook. Bagger.

22 May ’05 – 10:11
Flo
Flo
ik vind het wel een leuk programma om naar te kijken. beetje makkelijk om te zeggen dat het urban is, het moet gewoon voor een breed publiek toegankelijk zijn.

22 May ’05 – 11:03
renoraines
Reno Raines
ik vind het wel een leuk programma om naar te kijken. beetje makkelijk om te zeggen dat het urban is, het moet gewoon voor een breed publiek toegankelijk zijn.

urban dus.

22 May ’05 – 11:04
Asteriks
Asteriks

urban dus.
Wat een onzin. Raymzter is niet Urban, maar wel voor een breed publiek toegankelijk.
Om DeBattle als Urban te bestempelen gaat voor mij een beetje ver. Er komen namelijk aardig wat dope Undergroundmc's die wat te zeggen hebben en het gaat ergens over. Alleen die "freestyles" en discussies kloppen voor geen meter.

En daar draait het om. :lol:

22 May ’05 – 11:14
Yid
Yid
Die discussies met het publiek zijn slecht zeg.... wordt er een punt aangesneden worden die gesprekken gewoon afgekapt.. pffffffff ik heb het nou 3 x gezien het is wel oke.. maar als echt discussieprogramma faalt het van alle kanten.. want de ruimte is er namelijk niet

22 May ’05 – 11:30
renoraines
Reno Raines
Alles is urban, zelfs Gert Jan zei dat.

22 May ’05 – 11:35
Stickman
Stickman
Gert Jan is gefrustreerd volgens mij.

22 May ’05 – 11:37
NoGoSo
NoGoSo
Echt een stelletje poep pessimisten.
Zie het als een stap in de goeie richting.

22 May ’05 – 11:39

« DeBattle

Dit topic is gesloten…