reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!

« Tv-programma: De Battle

Dit topic is gesloten…

Mesijs
Mesijs
Er is een nieuw tv-programma op Nederland 3, genaamd De Battle, op vrijdag 19:55

Er battlen 2 rappers over maatschappelijke onderwerpen, vandaag ging het over Lonsdale, volgende keer over sex in videoclips. Verder doen er nog wat mensen hun zegje en is er een optreden, deze keer door Yes-R...

Heeft men 't gezien? En wat vond men ervan?

15 Apr ’05 – 20:39
Flo
Flo
ik vond t opzich wel dope, beetje jammer dat ze yes-r vroegen voor een showtje aan het eind, maar ja..het moet wel toegankelijk zijn voor iedereen.

goeie standpunten gehoord ook

15 Apr ’05 – 20:42
Mesijs
Mesijs
ik vond t opzich wel dope, beetje jammer dat ze yes-r vroegen voor een showtje aan het eind, maar ja..het moet wel toegankelijk zijn voor iedereen.

goeie standpunten gehoord ook

Ja ik vond t ook wel cool. Alleen de 3e ronde van die twee gasten was wat zwakjes. Die ene met die gekke staarten met zijn "handjes in de lucht" en "kk kop", dat vond ik nogal triest. Jammer dat hij had gewonnen, vond die andere denk ik iets beter, maar heb de 1e ronde niet gezien. Ik vond die gast met die staarten wel sterk in de tweede ronde, maar ik miste een beetje het spelen met taal zeg maar. Alhoewel het soms toch goed klonk.

15 Apr ’05 – 21:00
The Biz
The Biz
Die kale gozer was wel vet.

"Klompen met een Nike logo".

Goeie poep.

15 Apr ’05 – 21:01
ViciousOne
Vicious One

Goeie poep.

Big2 dus...

Battles waren idd goed. Opposites komen altijd dope als het om die battles gaat, het verbaast me dan ook niets dat zij juist in de 1e aflevering verschenen. Benieuwd wat er volgende week komt..

15 Apr ’05 – 21:24
warhead
warhead
Morgen maar ff checken via uitzending gemist.

15 Apr ’05 – 21:49
Nalden
Nalden
heb me wel vermaakt. Toffe eerste uitzending. Echt fakking grappig dat the Opposites elkaar gingen battelen hahaha ik ging stuk.

15 Apr ’05 – 22:00
Xelazz
Xelazz
Ik ga morgen ff kijken dan, maar hoelang duurt zo'n battle ongeveer

15 Apr ’05 – 22:06
Dr. Jones
Dr. Jones
www.nps.nl/debattle

daar ken je alles terugzien

die gasten zijn van de opposites tog die ook in straatremixes te horen zijn.

16 Apr ’05 – 02:31
Yid
Yid
Ik vond het programma te gehaast in elkaar zitten... hup dit hup dat.. ow effe snel een battle.. owjah Yes R moet ook nog optreden.. shit de battle mcs moeten ook nog effe reageren op de stelling... ow shit het is afgelopen..

erg jammer de opzet vind ik dope.. maar de uitvoering gisteren vond ik echt rommelig.. shit duurde maar iets van 20 minuten he?

16 Apr ’05 – 08:49
renoraines
Reno Raines
Urban.

16 Apr ’05 – 09:20
onrust
RIOT
Ik vond het programma te gehaast in elkaar zitten... hup dit hup dat.. ow effe snel een battle.. owjah Yes R moet ook nog optreden.. shit de battle mcs moeten ook nog effe reageren op de stelling... ow shit het is afgelopen..

erg jammer de opzet vind ik dope.. maar de uitvoering gisteren vond ik echt rommelig.. shit duurde maar iets van 20 minuten he?

dikke woord, die battles waren ook behoorlijk nep allemaal geschreven shit :thdown: echt niet dat het freestyle was allemaal...geen echte battle dus :cry:

16 Apr ’05 – 09:55
Yid
Yid
Een echte battle lijkt me ook lastig aangezien het niet live is.. als er iets gebeurt wat niet hoort.. dan moet het opnieuw worden gedaan.. dus sprake van een echte battle is er niet eigenlijk..

16 Apr ’05 – 10:01
*MC Akkie*
*MC Akkie*
www.nps.nl/debattle

daar ken je alles terugzien

die gasten zijn van de opposites tog die ook in straatremixes te horen zijn.

IS de geluidskwaliteit bij iedereen zo slecht. Ik versta er werkelijk niks van. :|

16 Apr ’05 – 10:12
Tystar
Tystar
Ik hoor alles goed

16 Apr ’05 – 10:20
Mip
Mip
ik boycot het bij voorbaat..
georganiseerde battles :fail:

16 Apr ’05 – 10:59
Female
Female
..uhm ja , ik had t gezien, ik zal er denk ik niet vaak naar kijken

16 Apr ’05 – 11:04
16 Apr ’05 – 11:12
illsyce
illsyce

gvd die gast is echt net een varken hahahahaha

16 Apr ’05 – 11:40
warhead
warhead
Ik vond het best ok moet ik zeggen.

16 Apr ’05 – 12:08
arie bana
arie bana
ik hoorde dat paradize 3 keer gechoked had tijdens de opnames...lekker dan een battle in 3 takes :|

16 Apr ’05 – 12:13
The Biz
The Biz
ik hoorde dat paradize 3 keer gechoked had tijdens de opnames...lekker dan een battle in 3 takes :|

Was dat die Urban Pipi Langkous?

Die laatste battle van hem was wel erg treurig BTW. "Gooi je handjes in de lucht" achter elkaar.

Ik heb skippende '12 gehoord met meer variatie dan die dude.

16 Apr ’05 – 12:22
Tystar
Tystar

Was dat die Urban Pipi Langkous?

Die laatste battle van hem was wel erg treurig BTW. "Gooi je handjes in de lucht" achter elkaar.

Ik heb skippende '12 gehoord met meer variatie dan die dude.
nee dat was Willy

16 Apr ’05 – 12:25
b.l0w
b.l0w
niet gezien ik wist dat het zou komen maar niet wanneer volgende keer ff checken :)

16 Apr ’05 – 15:43
JPK
JPK
Dope Lonsdale-shirt dat Andrew rockt. :god:

Edit:

Net besteld! :woot:

Ik vind het wel een dope programma. Heb net die show gecheckt. Meer van dit! :hijs:

16 Apr ’05 – 16:28
Godsson
Godsson
dat programma was zo nep he :cry:
en het publiek hoe onantoushast (hoe je het ook schrijft)

16 Apr ’05 – 17:14
010Bomber
010Bomber
Njaaa die decibel meter vond ik nep :|
Verder ging het natuurlijk weer over lonsdale...
Dat ze het uit de handel moeten halen wat fokking onzin is.. Door de kleding te verbieden haal de die ideen niet uit iemand zn hoofd maar ja

16 Apr ’05 – 17:15
InDoubt
InDoubt
wat zit iedereen weer te zeiken..
Komt er eindelijk is een hiphop related programma met toch een aardige opzet lopen alle "heads" weer te bitche. Ok de uitvoer is misschien niet geweldig de eerste uitzending, maar het is ook bedoelt voor een wat algemener publiek en als je dat in je achterhoofd houd vind ik het behoorlijk vet.

éénigste echte minpuntje was YesR, maar iniedergeval had ie niet z'n grote neef bij zich.

16 Apr ’05 – 18:13
Arose
Arose

Goeie poep.

Vind ik ook, kale had moetuh winnuh :x

16 Apr ’05 – 19:03
Mesijs
Mesijs
wat zit iedereen weer te zeiken..
Komt er eindelijk is een hiphop related programma met toch een aardige opzet lopen alle "heads" weer te bitche. Ok de uitvoer is misschien niet geweldig de eerste uitzending, maar het is ook bedoelt voor een wat algemener publiek en als je dat in je achterhoofd houd vind ik het behoorlijk vet.

éénigste echte minpuntje was YesR, maar iniedergeval had ie niet z'n grote neef bij zich.

Ben het helemaal met je eens. Ik vind het leuk dat ze eindelijk zo'n soort programma hebben. Natuurlijk kan alles beter, maar het lijkt ook nooit goed. Het is beter dan niks in ieder geval.

16 Apr ’05 – 19:50

« Tv-programma: De Battle

Dit topic is gesloten…