Er battlen 2 rappers over maatschappelijke onderwerpen, vandaag ging het over Lonsdale, volgende keer over sex in videoclips. Verder doen er nog wat mensen hun zegje en is er een optreden, deze keer door Yes-R...
Heeft men 't gezien? En wat vond men ervan?
15 Apr ’05 – 20:39
goeie standpunten gehoord ook
15 Apr ’05 – 20:42
ik vond t opzich wel dope, beetje jammer dat ze yes-r vroegen voor een showtje aan het eind, maar ja..het moet wel toegankelijk zijn voor iedereen.
goeie standpunten gehoord ook
Ja ik vond t ook wel cool. Alleen de 3e ronde van die twee gasten was wat zwakjes. Die ene met die gekke staarten met zijn "handjes in de lucht" en "kk kop", dat vond ik nogal triest. Jammer dat hij had gewonnen, vond die andere denk ik iets beter, maar heb de 1e ronde niet gezien. Ik vond die gast met die staarten wel sterk in de tweede ronde, maar ik miste een beetje het spelen met taal zeg maar. Alhoewel het soms toch goed klonk.
15 Apr ’05 – 21:00
15 Apr ’05 – 21:01
Die kale gozer was wel vet.
"Klompen met een Nike logo".
Goeie poep.
Big2 dus...
Battles waren idd goed. Opposites komen altijd dope als het om die battles gaat, het verbaast me dan ook niets dat zij juist in de 1e aflevering verschenen. Benieuwd wat er volgende week komt..
15 Apr ’05 – 21:24
15 Apr ’05 – 21:49
15 Apr ’05 – 22:00
15 Apr ’05 – 22:06
daar ken je alles terugzien
die gasten zijn van de opposites tog die ook in straatremixes te horen zijn.
16 Apr ’05 – 02:31
erg jammer de opzet vind ik dope.. maar de uitvoering gisteren vond ik echt rommelig.. shit duurde maar iets van 20 minuten he?
16 Apr ’05 – 08:49
16 Apr ’05 – 09:20
Ik vond het programma te gehaast in elkaar zitten... hup dit hup dat.. ow effe snel een battle.. owjah Yes R moet ook nog optreden.. shit de battle mcs moeten ook nog effe reageren op de stelling... ow shit het is afgelopen..
erg jammer de opzet vind ik dope.. maar de uitvoering gisteren vond ik echt rommelig.. shit duurde maar iets van 20 minuten he?
dikke woord, die battles waren ook behoorlijk nep allemaal geschreven shit :thdown: echt niet dat het freestyle was allemaal...geen echte battle dus :cry:
16 Apr ’05 – 09:55
16 Apr ’05 – 10:01
www.nps.nl/debattle
daar ken je alles terugzien
die gasten zijn van de opposites tog die ook in straatremixes te horen zijn.
IS de geluidskwaliteit bij iedereen zo slecht. Ik versta er werkelijk niks van. :|
16 Apr ’05 – 10:12
16 Apr ’05 – 10:20
16 Apr ’05 – 10:59
16 Apr ’05 – 11:04
16 Apr ’05 – 11:12
16 Apr ’05 – 11:40
16 Apr ’05 – 12:08
16 Apr ’05 – 12:13
ik hoorde dat paradize 3 keer gechoked had tijdens de opnames...lekker dan een battle in 3 takes :|
Was dat die Urban Pipi Langkous?
Die laatste battle van hem was wel erg treurig BTW. "Gooi je handjes in de lucht" achter elkaar.
Ik heb skippende '12 gehoord met meer variatie dan die dude.
16 Apr ’05 – 12:22
nee dat was Willyik hoorde dat paradize 3 keer gechoked had tijdens de opnames...lekker dan een battle in 3 takes :|
Was dat die Urban Pipi Langkous?
Die laatste battle van hem was wel erg treurig BTW. "Gooi je handjes in de lucht" achter elkaar.
Ik heb skippende '12 gehoord met meer variatie dan die dude.
16 Apr ’05 – 12:25
16 Apr ’05 – 15:43
Edit:
Net besteld! :woot:
Ik vind het wel een dope programma. Heb net die show gecheckt. Meer van dit! :hijs:
16 Apr ’05 – 16:28
16 Apr ’05 – 17:14
Verder ging het natuurlijk weer over lonsdale...
Dat ze het uit de handel moeten halen wat fokking onzin is.. Door de kleding te verbieden haal de die ideen niet uit iemand zn hoofd maar ja
16 Apr ’05 – 17:15
Komt er eindelijk is een hiphop related programma met toch een aardige opzet lopen alle "heads" weer te bitche. Ok de uitvoer is misschien niet geweldig de eerste uitzending, maar het is ook bedoelt voor een wat algemener publiek en als je dat in je achterhoofd houd vind ik het behoorlijk vet.
éénigste echte minpuntje was YesR, maar iniedergeval had ie niet z'n grote neef bij zich.
16 Apr ’05 – 18:13
Die kale gozer was wel vet.
"Klompen met een Nike logo".
Goeie poep.
Vind ik ook, kale had moetuh winnuh :x
16 Apr ’05 – 19:03
wat zit iedereen weer te zeiken..
Komt er eindelijk is een hiphop related programma met toch een aardige opzet lopen alle "heads" weer te bitche. Ok de uitvoer is misschien niet geweldig de eerste uitzending, maar het is ook bedoelt voor een wat algemener publiek en als je dat in je achterhoofd houd vind ik het behoorlijk vet.
éénigste echte minpuntje was YesR, maar iniedergeval had ie niet z'n grote neef bij zich.
Ben het helemaal met je eens. Ik vind het leuk dat ze eindelijk zo'n soort programma hebben. Natuurlijk kan alles beter, maar het lijkt ook nooit goed. Het is beter dan niks in ieder geval.
16 Apr ’05 – 19:50