Brasco, Brigadier, DaveHunter, DTNR67, Eppo, Fizzle, Godsson, Heaps, JPK, Jurian, Carlos, killallhippies, Krimi, LastDisciple, Lepricon, listig, Loki, Murph, 013HIPHOP, Overgewicht, Perpet, RaRa, RebelNo1, Rik, Shelter, SpoorlooZ, Tfoe, DJ Tkillah, Tystar, UrbanSound, warhead, zombified
veel vette foto’s waus! maar dat son een snitch is wist ik niet.
Zucht, beter lezen. Dat was hij NIET. Een hardnekkig misverstand dat hem blijft achtervolgen.
Zijn concurrenten destijds hebben dat geroepen en roepen dat nog steeds terwijl het een toy uit hun eigen gelederen was.
Voor de laatste keer: SON = en was geen snitch.
aan dit topic zit een luchtje….en al helemaal overbodig,leuk werk etc etc etc
MAAAARRRR….die man verdient geen eigen topic,voor de laatste keer SON IS EEN SNITCH!!
Ughhh ik heb gesproken,hahaha kreffetie = son, modderfokker~!!
die 103 achter zijn naam staat voor 103 peeps die hij heeft verlinkt,en dat was de real graf dayz so far…dank u
wat de fok op met dat blauwe bij nmgn centraal ?
is dat wel illegaal ? ik hoorde namelijk ook al iets van een "kunstenaar " die een straat blauw ging maken ofzo.
dat is al vaker gedaan hehe, onder het mom van meer blauw op straat, maar wat is er blauw en nijmegen centraal dan??
is Kreffetie son103?
die blauwe muur staat tegenover het roc en er staat een son103 graffiti op
kreffitie is niet meer dan een ouwe zemel die nooit iets heeft bereikt in graff en nu over internet zich als 1 of andere king voordoet, dan zit ie bij de lastplak dan is ie weer son103 volgende week schrijft ie seen.
kreffitie is niet meer dan een ouwe zemel die nooit iets heeft bereikt in graff en nu over internet zich als 1 of andere king voordoet, dan zit ie bij de lastplak dan is ie weer son103 volgende week schrijft ie seen.
damn hij heeft me door…
nu sta je wel een beetje erg voor schut he ,je bent al weetikhoevaak over jezelf begonnen. “goh hoort iemand daar nog wel eens iets van ?” PFFFFFFFFF
nu sta je wel een beetje erg voor schut he ,je bent al weetikhoevaak over jezelf begonnen. “goh hoort iemand daar nog wel eens iets van ?” PFFFFFFFFF
Zit kreffetie bij de PFFF’s?
wat de fok op met dat blauwe bij nmgn centraal ?is dat wel illegaal ? ik hoorde namelijk ook al iets van een "kunstenaar " die een straat blauw ging maken ofzo.
de kunstenaar die de straat blauw ging maken was het werk vd kunstenaar henk hofstra.
Die is pas straat.
uhm gaat het over ikke?
xit niet bij de PFFFFFFFFF wel bij de pffs.
rock it fuck it!!!!!
tis nog al vervreemdend, maar daar schijnen jonge half opgeleide kunstenaars voor te kunnen gaan.