reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
skill007
skill007

Faka hommies…

check me shit en zeg me ff wat je van vindt dan…

zelf vind ik die shit kkr gruwelijk en dope en shit…..maar ik weet nie wat de hommies ervan vinden tog….

aight

Skill007

Peace…

http://img408.imageshack.us/my.php?image=spa210…

http://img242.imageshack.us/my.php?image=spa210…

24 May ’08 – 13:36
Larixk
Larixk

wow homie, ben jij kingshoe?

dubbelacounts zijn zoooooo 2005

24 May ’08 – 13:49
Puntenslijper
Puntenslijper

wow sick ouwe
nooit gedacht dat shoe op dit forum zou komen!
KING

24 May ’08 – 14:01
perpetuumm
Perpet

sommige dingen veranderen nooit

24 May ’08 – 14:40
Scraffitio
Scraffitio

hey kref. durf je je skills niet onder je echte naam te laten zien

24 May ’08 – 15:59
capi
de koe is di...

mooi mn echt mooi

24 May ’08 – 16:42
kreffetie
KREFFETIE

zal ik maar niet doen.
wordt het hier in de roffa te heet onder de voeten door een spoedig bezoek door vrouwe justitia….
ze monitoren al een hele hoop online dus liever niet.

24 May ’08 – 18:51
paulpeters
Paul Peters

hihi

25 May ’08 – 13:17
JEBESTEVRIEND
DEVIEZEMAN

Als je een (played out) grapje wilt maken leg het er dan niet zo dik bovenop dat iedereen meteen doorheeft dat’t een grap is–_–

25 May ’08 – 14:09
Waldie
Waldie

Als je een (played out) grapje wilt maken leg het er dan niet zo dik bovenop dat iedereen meteen doorheeft dat’t een grap is–_–

van de anderre kant is dat ook wel lastig aangezien de meeste mensen die dit soort topics echt openen ook debielen zijn

25 May ’08 – 16:05
kreffetie
KREFFETIE

van de anderre kant is dat ook wel lastig aangezien de meeste mensen die dit soort topics echt openen ook debielen zijn

getuige degene die bovenstaand commentaar geplaatst heeft.

25 May ’08 – 20:18
Arie_Ribbens007
Meneer van d...

zal ik maar niet doen.wordt het hier in de roffa te heet onder de voeten door een spoedig bezoek door vrouwe justitia….ze monitoren al een hele hoop online dus liever niet.

na 7 jaar is alles verjaard dus jij hoeft je geen zorgen te maken

25 May ’08 – 21:19
Paars
Paars

tis geen dubbelaccount van eenzelfde ipadres iig.
wel erg grappig

26 May ’08 – 01:01
kreffetie
KREFFETIE

zal ik maar niet doen.wordt het hier in de roffa te heet onder de voeten door een spoedig bezoek door vrouwe justitia….ze monitoren al een hele hoop online dus liever niet.

verjaard een strafbaar feit gepleegd tegen een stilstaande wand na 7 jaar, echt?
Goh ik wis niet dat ik dit ooit zou zeggen maar je hebt me iets geleerd…..

26 May ’08 – 22:09
rara
RaRa

als je iemand neerschiet tegen een wand duurt het langer toch?

26 May ’08 – 22:56
Waldie
Waldie

getuige degene die bovenstaand commentaar geplaatst heeft.

haha forummongool dat je ook bent , ik hoop echt dat jij gewoon een internet typetje bent.
zo van laat ik eens op een forum beef gaan zoeken zonder enige humor in mn opmerkingen.
als dat t geval is vind ik je eigenlijk ook wel weer een koele gast al is t maar om je toewijding.

27 May ’08 – 00:36
skill007
skill007

fuck jullie allemaal jullie weten van niks kkr haters…….ik ga het maken en als mijn shit in krant staat ga ik jullie uitlaggen stelletje kkr mongolen

29 May ’08 – 16:45
Groesbeekterror
Die Klootzak

skill007 snap mijn idee wel volgens mij
ik kom ook in de krant kk haters net als die papie van die goffertstadion niggaz

29 May ’08 – 16:55
Waldie
Waldie

ee yo groesbeekterror zullen we anders een keer ophooken in de linde ? bomben we daarna je hele dorp onder yo !

29 May ’08 – 17:33
Arie_Ribbens007
Meneer van d...

verjaard een strafbaar feit gepleegd tegen een stilstaande wand na 7 jaar, echt?Goh ik wis niet dat ik dit ooit zou zeggen maar je hebt me iets geleerd…..

nee ik geloof dat het 15 jaar is, maar ik denk laat ik ook is gewoon onzin terug lullen

29 May ’08 – 22:55
kreffetie
KREFFETIE

verjaard een strafbaar feit gepleegd tegen een stilstaande wand na 7 jaar, echt?Goh ik wis niet dat ik dit ooit zou zeggen maar je hebt me iets geleerd…..
nee ik geloof dat het 15 jaar is, maar ik denk laat ik ook is gewoon onzin terug lullen

ik had t kunnen weten.

31 May ’08 – 00:08