Faka hommies…
check me shit en zeg me ff wat je van vindt dan…
zelf vind ik die shit kkr gruwelijk en dope en shit…..maar ik weet nie wat de hommies ervan vinden tog….
aight
Skill007
Peace…
hey kref. durf je je skills niet onder je echte naam te laten zien
zal ik maar niet doen.
wordt het hier in de roffa te heet onder de voeten door een spoedig bezoek door vrouwe justitia….
ze monitoren al een hele hoop online dus liever niet.
Als je een (played out) grapje wilt maken leg het er dan niet zo dik bovenop dat iedereen meteen doorheeft dat’t een grap is–_–
Als je een (played out) grapje wilt maken leg het er dan niet zo dik bovenop dat iedereen meteen doorheeft dat’t een grap is–_–
van de anderre kant is dat ook wel lastig aangezien de meeste mensen die dit soort topics echt openen ook debielen zijn
Als je een (played out) grapje wilt maken leg het er dan niet zo dik bovenop dat iedereen meteen doorheeft dat’t een grap is–_–van de anderre kant is dat ook wel lastig aangezien de meeste mensen die dit soort topics echt openen ook debielen zijn
getuige degene die bovenstaand commentaar geplaatst heeft.
hey kref. durf je je skills niet onder je echte naam te laten zienzal ik maar niet doen.wordt het hier in de roffa te heet onder de voeten door een spoedig bezoek door vrouwe justitia….ze monitoren al een hele hoop online dus liever niet.
na 7 jaar is alles verjaard dus jij hoeft je geen zorgen te maken
na 7 jaar is alles verjaard dus jij hoeft je geen zorgen te makenhey kref. durf je je skills niet onder je echte naam te laten zienzal ik maar niet doen.wordt het hier in de roffa te heet onder de voeten door een spoedig bezoek door vrouwe justitia….ze monitoren al een hele hoop online dus liever niet.
verjaard een strafbaar feit gepleegd tegen een stilstaande wand na 7 jaar, echt?
Goh ik wis niet dat ik dit ooit zou zeggen maar je hebt me iets geleerd…..
getuige degene die bovenstaand commentaar geplaatst heeft.Als je een (played out) grapje wilt maken leg het er dan niet zo dik bovenop dat iedereen meteen doorheeft dat’t een grap is–_–van de anderre kant is dat ook wel lastig aangezien de meeste mensen die dit soort topics echt openen ook debielen zijn
haha forummongool dat je ook bent , ik hoop echt dat jij gewoon een internet typetje bent.
zo van laat ik eens op een forum beef gaan zoeken zonder enige humor in mn opmerkingen.
als dat t geval is vind ik je eigenlijk ook wel weer een koele gast al is t maar om je toewijding.
fuck jullie allemaal jullie weten van niks kkr haters…….ik ga het maken en als mijn shit in krant staat ga ik jullie uitlaggen stelletje kkr mongolen
skill007 snap mijn idee wel volgens mij
ik kom ook in de krant kk haters net als die papie van die goffertstadion niggaz
ee yo groesbeekterror zullen we anders een keer ophooken in de linde ? bomben we daarna je hele dorp onder yo !
verjaard een strafbaar feit gepleegd tegen een stilstaande wand na 7 jaar, echt?Goh ik wis niet dat ik dit ooit zou zeggen maar je hebt me iets geleerd…..na 7 jaar is alles verjaard dus jij hoeft je geen zorgen te makenhey kref. durf je je skills niet onder je echte naam te laten zienzal ik maar niet doen.wordt het hier in de roffa te heet onder de voeten door een spoedig bezoek door vrouwe justitia….ze monitoren al een hele hoop online dus liever niet.
nee ik geloof dat het 15 jaar is, maar ik denk laat ik ook is gewoon onzin terug lullen
nee ik geloof dat het 15 jaar is, maar ik denk laat ik ook is gewoon onzin terug lullenverjaard een strafbaar feit gepleegd tegen een stilstaande wand na 7 jaar, echt?Goh ik wis niet dat ik dit ooit zou zeggen maar je hebt me iets geleerd…..na 7 jaar is alles verjaard dus jij hoeft je geen zorgen te makenhey kref. durf je je skills niet onder je echte naam te laten zienzal ik maar niet doen.wordt het hier in de roffa te heet onder de voeten door een spoedig bezoek door vrouwe justitia….ze monitoren al een hele hoop online dus liever niet.
ik had t kunnen weten.