reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
capi
de koe is di...

hupakeeeeeeeee t was een bietje aan de stille kant hier
met een nieuw offtopic topic wordt er wel weer wa leven in geblazen

6 Apr ’08 – 19:59
Arie_Ribbens007
Volksheld

toys

6 Apr ’08 – 20:13
Scraffitio
Scraffitio

HIEPHOI HIEPHOI

6 Apr ’08 – 20:22
capi
de koe is di...

toys

ik vind jou zo stoer

6 Apr ’08 – 21:02
Arie_Ribbens007
Volksheld

daar doe ik het dan ook voor

6 Apr ’08 – 21:40
capi
de koe is di...

wat doe je daar dan ook voor?

6 Apr ’08 – 21:58
Arie_Ribbens007
Volksheld

dat mensen mijn online persoonlijkheid stoer vinden, in het echt ben ik een heel rustig emo jochie van 1 meter 65 en een vlasbaardje

6 Apr ’08 – 23:15
capi
de koe is di...

o dat had ik nou helemaal niet achter jou gezocht, wat grappig

7 Apr ’08 – 06:37
Arie_Ribbens007
Volksheld

nee is ook een geintje ik ben een antilliaan van 2 meter 15 met dreads tot mn bruine poepgat en een geblondeert ringbaartje, je kunt me herkennen aan mn jaren 90 zonnebril met 1 paars vierkant glas en een geel driehoekig glas.
het liefst rock ik sandalen met een driekwart broek met van die elastiekjes onderaan om ze lekker strak aan je benen te gespen, s’avonds maak ik het mezelf gemakkelijk in zo’n witte doorschijnende semi-hippe broek waar praktisch alle dertigers er wel een van in de kast hebben liggen.

8 Apr ’08 – 20:16
8 Apr ’08 – 20:23
Paars
Paars

geil, daten?

8 Apr ’08 – 20:28
kreffetie
KREFFETIE

was wel gezellie heh in de krabbendans vorige week , ofnie paars?
Ik moest wel helemaal uit de roffa komen om het werk v.e. mattie vamme te zien maar dat issie waard.
Jij trouwens ook……

8 Apr ’08 – 21:28
Paars
Paars

godver ik vind het niet leuk dat jij weet wie ik ben en ik niet weet wie jij bent.

en wij baalden, want kwamen voor werk van een vriendin en dat bleek ergens anders te hangen. gratis wijn was wel goed te doen

8 Apr ’08 – 22:49
kreffetie
KREFFETIE

tot morgen dan maar weer in de TuE. Tijdens de veiling…
Laten we de verassing niet verknallen…. ik maak me toch niet bekend… maaaaarrrr je bent een lekker mokkeltje.
Jammer trouwens dat er geen bier was die avond.

9 Apr ’08 – 00:15
Paars
Paars

ik kan morgen niet, helaaspindakaas.
daar baalde ik ookal van, ik houd helemaal niet van wijn..
was jij die jongeman die met de almachtige p2 meewas?

9 Apr ’08 – 11:11
kreffetie
KREFFETIE

welnee… P2 ken ik niet IRL.

9 Apr ’08 – 13:07
9 Apr ’08 – 13:32
paulpeters
Paul Peters

ik kan morgen niet, helaaspindakaas.daar baalde ik ookal van, ik houd helemaal niet van wijn..was jij die jongeman die met de almachtige p2 meewas?

NeuH, dat was mijn schand-chimeid, maar die mag vanwege haar moslim achtergrond alleen als jongetje verkleed culturele bezichtingen bijwonen …

9 Apr ’08 – 14:37
Waldie
Waldie

kref ik moest bijna een beetje kotsen van je bovenstaande posts , niet voluit op de grond maar een beetje en dat ik t dan door had kunnen slikken , had echt niet veel gescheeld .
en zozo ben jij niet vet oud ofzo ?

9 Apr ’08 – 17:24
Arie_Ribbens007
Volksheld

haha die kref, al jaren geen wijf gehad en op internet begint ie ineens te slijmen

9 Apr ’08 – 17:28
Paars
Paars

ja leuk en aardig, maar zullen we daten stront?
ik vind jou altijd grappiger in discussies met kreff.

9 Apr ’08 – 19:19
Arie_Ribbens007
Volksheld

ja is goed, ik heb alleen gelogen over een paar kleine details, ik loop liever in hotpants of legging geen driekwart en ik ben 2,30 in plaats van 2,15, wil je me nu nog of ben je zo iemand die alleen op uiterlijk vertoon afgaat?
maar ik ben iig geen 32, oowja en mijn ultieme droom is om mijn eerste date met een meisje in de koffieshop te doen, een vrouw die daarmee akkoord gaat moet mijn droomvrouw wel wezen.

9 Apr ’08 – 19:39
Paars
Paars

koffieshop of coffeeshop?
die 15 cm maken in dit geval dan niet zo veel uit, en leuk dat je leggings leuk vindt, kunnen we ruilen!

9 Apr ’08 – 21:05
Arie_Ribbens007
Volksheld

koffie coffee zelfde toch gewoon dat louche zaakje waar ik altijd kom, waar altijd genoeg toys aan de bar hangen om ff mee te ouwehoeren als ik niks te doen heb en waar ik iedere zaterdag mn grammetjes groenvoer haal voor de week

9 Apr ’08 – 21:21
Paars
Paars

prima, waar&wanneer treffen wij elkaar?
herken ik je aan je stront in je oog?

9 Apr ’08 – 22:47
Arie_Ribbens007
Volksheld

ja en mn geblondeerde ringbaard, en om me onderkofferness te houden ken ik natuurlijk niet het adres van mn stamshoppie het www opslingeren, of heb je meer behoefte aan neutraal gebied?

9 Apr ’08 – 22:49
Paars
Paars

neutraal gebied

9 Apr ’08 – 22:56
Arie_Ribbens007
Volksheld

je kunt me herkennen aan mn witte vlag

9 Apr ’08 – 22:57
Paars
Paars

ik zal paars zijn.

oeh ik vind het spannend

9 Apr ’08 – 23:06
Arie_Ribbens007
Volksheld

hou je van rozen of moet je gewoon een tas wiet hebben, of ben je dr zo een met een chocolade fetish. misschien ken ik nog net een paar van die ouwe paashazen bij de voedselbank op de kop tikken.

9 Apr ’08 – 23:16