Aardappel, Bora, de koe is dik en wit, Christov, Engel, EProductionz, viezefur, GekkeGerda, Heaps, Jakanus, Loki, MistaSweet, pavlove, ProZak, Puntenslijper, RaRa, Raynor, Ruys, Yid
hij woont aan de grens bij belgie (en frankrijk). Hij springt in op de overlast van franse en belgse drugstouristen
haha nee.. filmpje kan beter vindt ik ook
maar als je uit die stad komt, snap je het concept ook beter..blablazaterdagavondikbenchillllllll
hier ook genoeg “drugstoeristen” hoor .
dan is t nog steeds niet stoer om postertjes te plakken met domme word uitgetypte teksten erop , of wel , lekker doen wat je wil verder
de coffeeshop daar is de grootste touristische trekpleister in die hele stad..
maar wie zegt er dat het om de ‘stoerheid’ gaat waldie?
ondanks het fijne deuntje dat er onderstaat
of met meer pekkende slogans, bijvoorbeeld ‘eigen volk eerst’, ‘koopt bewust, koopt klimaateigen’ of ‘hou de patatkoppen en knoflookvreters weg van onze kinderen hun drugs’
haha ze hebben nu serieus ook een ‘Terneuzen-loket’ bij die shop. Zodat je niet op al die fransen en belgen moet wachten.
ontopic: het is allemaal wat simpeltjes indd, maar kon er wel om lachen
haha ze hebben nu serieus ook een ‘Terneuzen-loket’ bij die shop.
hmm, zou een goede zijn voor in Maastricht.
Een Maastricht-loket dan, ik vind niet dat mensen uit Terneuzen enig voorrecht dienen te hebben in Maastricht.
verder een beetje niksige actie.
ze hebben zowiezo alleen maar kutshops in maastricht zijn allemaal ingesteld op het zoveel mogelijk verdienen aan toeristen die alleen maar onkruid en hasj gewend zijn.
zo zijn er inderdaad aardig wat.
Het wordt zo een kwestie van weten wat je waar moet bestellen.
Gelukkig heb ik er vrienden die er een dagtaak van gemaakt hebben om dat een beetje in de gaten te houden.
Ik heb daar alleen maar lowlife vrienden die volgens mij alleen blowen als ik op bezoek kom, maar van hun kan ik het hebben