wat is de reden dat je ze niet MEER mag… ik ga er dan namelijk vanuit dat je ze ooit WEL mocht…
wat is de reden dat je ze niet MEER mag… ik ga er dan namelijk vanuit dat je ze ooit WEL mocht…
Omdat die gasten daar met zn allen mee lopen te liften op het succes van jesic, lekker met zn allen bij jesic in de crew terwijl je pas op je 25e bent begonnen met schrijven en nooit verder bent gekomen dan de hof, en maar met zn allen zeiken op de nieuwe generatie die wel hard bombt.
En natuurlijk als je met zn 30en bent of op internet gevaarlijk gaan doen, ook heeeeel stoer, dat dus.
wat is de reden dat je ze niet MEER mag… ik ga er dan namelijk vanuit dat je ze ooit WEL mocht…Omdat die gasten daar met zn allen mee lopen te liften op het succes van jesic, lekker met zn allen bij jesic in de crew terwijl je pas op je 25e bent begonnen met schrijven en nooit verder bent gekomen dan de hof, en maar met zn allen zeiken op de nieuwe generatie die wel hard bombt.En natuurlijk als je met zn 30en bent of op internet gevaarlijk gaan doen, ook heeeeel stoer, dat dus.
wat een goede omschrijving van jezelf!
zoals bij jou, je vingertje die keer op keer de pc aan mag zetten
wat een divers leven heb jij
zoals bij jou, je vingertje die keer op keer de pc aan mag zettenwat een divers leven heb jij
Een pc is voor melkBOEREN zoals jij. Mac mijn waarde, de macintosh…
de enige reden dat jij een mac hebt is zodat je niet steeds vergeet welke van de 2 muisknoppen je nou moest indrukken
de enige reden dat jij een mac hebt is zodat je niet steeds vergeet welke van de 2 muisknoppen je nou moest indrukken
ach ja een kinderhand is schnell gevuld.
Veel vette shit!Goeie foto’s ook!
danke,
en mensen hierboven moeten ophouden mn mooie topic te bevlekken met hun bijna grappige puberale scheld-ping-pong anders post ik geen mooie plaatjes meer.
Hé? oh!
Meneer heeft ook een keer 8 kutfoto’s gepost, ga lekker een fotolog beginnen als je geen negatief commentaar wil zien.
negatief commentaar heb ik geen problemen mee, alleen dat suffe gebekvecht mag wat mij betreft wel ergens anders