AKK, Brigadier, dichter, Inf, Larixk, Lepricon, listig, El Matador, Mypoz, Nappie, Overgewicht, Paars, Proche, Rik, Rikers, Stone A Pig, UrbanSound, Yid, Zorgvlied-Zuid
zitten best veel leuke pieces tussen, alleen heb ik het niet zo op dat hele gelikte wildstyle gebeuren.
wat voor lol zouden mensen er aan hebben om zulke strakke perfect afgemeten wildstyle hofpieces te gaan zetten vraag ik me dan af….opdrachten oke
opdrachten zijn voor lutsers en prutsers.
wat een kneuzen opmerking
maar toch goed dat je het zegt.
veel zielige internet toys zoals jij zullen je volgen in je mening en zo blijft er meer werk liggen voor mij
je zegt dingen waar je waarschijnlijk nog nooit eens fatsoenlijk over hebt nagedacht
en dat zal je zo vast en zeker ook in het dagelijks leven doen kneusje
grote kans dat je e.o.a suf gesubsideerd kneuzenbaantje hebt om minkunkels als jij toch nog in de maatschapij mee te kunnen laten draaien
om ze een gevoel te laten geven dat ze er nog enigzins bij horen
blijkbaar helpt het niet echt want je probeerd hier je frustraties enigszins kwijt te raken
dat is schijnbaar een moeilijke opgave met je gefrustreerde gedachtes want keer op keer kom je met je zielige weerwoord als schreeuw om aandacht
denk daar maar is over na kreffitie
ik mag lijden dat je valt als een baksteen
oh van mij mag je zeker lijden. Graag zelfs.
opdrachtjes is een principe zaak
kreffetie beoefenaars (de echte dan) zijn ruige jongens tegen de maatscahppij, rebellen die op kunstzinnige/schadelijke/ludieke wijze tegenstand bieden aan de ’’normale’’ maatschappij. Slapend op yards klimmend op daken. wij zijn als beren.
Maar opdrachtjes spuitend op de zoveelste kinderkamer en rolluik zou je eigenlijk moeten beseffen dat je een teddybeer geworden bent. welterusten.
Frustraties? Hebbik niet en als ik ze zou hebben zou dit forum een te makkelijke schietschijf zijn. Ik Dwaal op meer fora natuurlijk met een andere naam. Zoeckt en gij zult vinden.
Tot zover mijn zielige weerwoord, niet te streng zijn hoor………………………..
Hahaha graffiti beoefenaars zijn ruige jongens tegen de maatschappij hahaha flikker toch op :D
Wat een gelul hier!!!
En jullie kunnen het weten(hoe het in de maatschappij werkt).
Begin dan maar eerst met mensen niet in een hokje te plaatsen.
Mag hopen dat iedereen toch zijn eigen ding doet,zonder zich maar iets aan te trekken van dit soort forum,s op internet.
En kreffetie ik mag hopen dat jij dan een echte bent.
Ik vind het eigenlijk belachenlijk dat ik hier op reageer,maar wou toch nog 1 keer mijn standpunt duidenlijk maken.
Internet(hahahahahahahahahahahahahaha)
Hahaha graffiti beoefenaars zijn ruige jongens tegen de maatschappij hahaha flikker toch op :D
jij bent toy , jij begrijpt het toch al niet.
kreffitie je bent al in geen jaren meer op een yard geweest dus houd aub gewoon je toybek dicht.
Leuk dat bijna elk topid hier op ruzie en schelden uitdraait !
het zal wel bij de beren van de maatschappij horen
Maar opdrachtjes spuitend op de zoveelste kinderkamer en rolluik zou je eigenlijk moeten beseffen dat je een teddybeer geworden bent. welterusten
maar door dit te zeggen merk al weer dat je jezelf aan het indekken bent
we hadden het niet over kinderkamers en rolluiken, dat doe ik om mn zakken te vullen en niets meer dan dat
opdrachtjes is een principe zaak
en zo blijkt uit je posts, heb je waarschijnlijk nog wel meer van die bekrompen principetjes klakkeloos overgenomen van het slag schrijvers waar jij achter aan hobbeld en net zo hard meeschreeuwt of liefst nog harder om niet vergeten of ongehoord te blijven
lekker gratis blikken vangen, laat kreffitie maar bij zn principes blijven, des te meer blijft er voor mij over
oeh dit schot voor open doel is eigenlijk TE makkelijk.
WAT een defensieve en fatale fout die poepoog hier maakt,
tragisch maar tekenent voor zijn gehele korte wannabee carriere.
dan moet je natuurlijk ook even uitleg geven, niet beginnen te bleren over een schot voor open doel en dan de bal er niet intrappen…