Audr-y, alexmarvel, Brigadier, Ludo Anders, D-vide, geniuz, Hengel, JPK, Jurian, Lepricon, El Matador, Macronizm, Overgewicht, Paars, Proche, Rik, Robin, Scraffitio, Stone A Pig, hiphopvinylforsale, TRACK01, yakult, Yid, ZiekeSais, Zorgvlied-Zuid
Thanks Scraff, leuk stijltje met al die letters..
dope dingen weer van Poen, Knal en shit…2e Bust is ook wel ok

Dit vind ik dope, omdat het meer skills laat zien dan telkens alleen maar dezelfde letter-combi droppen.
En minstens zo herkenbaar door de eigenheid. Props voor dat.
misschien stuur ik de foto’s wel op, moeten ze maar zien wat ze dr mee doen.
zou tof zijn als ze er iets mee doen in een cdboekje ofzo, maar dat is waarschijnlijk ijdele hoop, maar wie weet
die DUEL & HSV gasten weten ook niet van stoppen.. dope dope..
ik vond en vind doornroosje nog altijd 1 van de mooiste hofjes van Nederland!
sorry maar die Swer ken ik niet…
Swet ken ik wel… oldschool graffiti artiest uit Denemarken. De vorm van alle letters van de “SWER” herken ik uit een fotosessie uit de Stylewars van een paar jaar terug waar een interview met Swet instaat.. in eerste instantie dacht ik: “vet dat Swet bij doornroosje is geweest”…
Het lijkt me dat Swer net begonnen is en inspiratie heeft opgedaan bij een legende SWET! Het is ook goed dat hij gaat oefenen want het is nog niet echt een strakke piece..
Ja ik ken SWET wel, maar wat ik van SWER ken (is toch al wel een tijdje bezig, ook al is het absoluut geen legende) is toch wat anders dan dit piecje…Maargoed kan inderdaad goed dat hij daar wat inspiratie heeft opgedaan..
ohja, thanks voor dat filmpje
outlines niet en blokjes in de fill in niet..
De outlines zijn verschillende diktes en absoluut niet strak gespoten. Het lijkt dan heel dof en niet fris. Iemand die strakke outlines trekt houd zijn bus niet alleen dicht bij de muur maar ook de cap tegen de muur. De temperatuur van de blikken zou ook best verkeerd kunnen zijn als het vrij recent gezet is. In de winter komt verf er minder goed uit. (blikken heb ik in een koeltas bij me) Pieces die ik in Italie heb gezet met Belton Premium waren altijd zo fris.. wanneer ik dat in Nederland deed lukte me het soms niet.. toen heb ik iets met de temperatuur van de bussen geprobeerd en toen kreeg ik het gewenste effect in de outlines… VEEEL STRAKKER..
Ik begrijp dat dit heel persoonlijk is…
je kijkt wel naar de grote versie? want zoals je m hier ziet is hij verkleind en dus vertekend.
outlines niet en blokjes in de fill in niet..De outlines zijn verschillende diktes en absoluut niet strak gespoten. Het lijkt dan heel dof en niet fris. Iemand die strakke outlines trekt houd zijn bus niet alleen dicht bij de muur maar ook de cap tegen de muur. De temperatuur van de blikken zou ook best verkeerd kunnen zijn als het vrij recent gezet is. In de winter komt verf er minder goed uit. (blikken heb ik in een koeltas bij me) Pieces die ik in Italie heb gezet met Belton Premium waren altijd zo fris.. wanneer ik dat in Nederland deed lukte me het soms niet.. toen heb ik iets met de temperatuur van de bussen geprobeerd en toen kreeg ik het gewenste effect in de outlines… VEEEL STRAKKER.. Ik begrijp dat dit heel persoonlijk is…
hahahahaha,
je hebt een beetje gelijk kwa temp. van bussen.
maar dat swer verhaal is uit de grootste duim gezogen!!
groetjes!!
ik vind het geen strakke piece.. begrijp niet hoe dat uit de duim gezogen kan zijn… vertel er nog bij dat het nog heel persoonlijk kan zijn ook.. dus jou reactie… I don’t get it..
kijk een mega piece: http://www.sons.nl/index.php?&topgroupname=phot… zijn strak..
oke duidelijk verhaal
jalous 1 envy
outlines niet en blokjes in de fill in niet..De outlines zijn verschillende diktes en absoluut niet strak gespoten. Het lijkt dan heel dof en niet fris. Iemand die strakke outlines trekt houd zijn bus niet alleen dicht bij de muur maar ook de cap tegen de muur. De temperatuur van de blikken zou ook best verkeerd kunnen zijn als het vrij recent gezet is. In de winter komt verf er minder goed uit. (blikken heb ik in een koeltas bij me) Pieces die ik in Italie heb gezet met Belton Premium waren altijd zo fris.. wanneer ik dat in Nederland deed lukte me het soms niet.. toen heb ik iets met de temperatuur van de bussen geprobeerd en toen kreeg ik het gewenste effect in de outlines… VEEEL STRAKKER.. Ik begrijp dat dit heel persoonlijk is…hahahahaha,je hebt een beetje gelijk kwa temp. van bussen.maar dat swer verhaal is uit de grootste duim gezogen
Hoi vriendje van swer!
baaah baaah
van doornroosje is dus ook niets meer over BOMB uitgezonderd.
daarom bite knal BOMB ook.
verder errug magertjes. Wordt tijd dat ze die hof opdoeken.