Aardappel, Bora, Christov, DenzelW, Engel, EProductionz, viezefur, GekkeGerda, Heaps, Jakanus, JST, Loki, MistaSweet, pavlove, ProZak, Puntenslijper, RaRa, Raynor, Rik, Ruys, sonar, UrbanSound, Waldie, Yid
Zoals een aantal van jullie wellicht weten timmer ik hard aan de weg om deel uit te gaan maken van: “De nieuwe journalistieke voorhoede van Nederland” Hierbij kan een online portofolio/weblog natuurlijk niet ontbreken. Dit heeft immidels het levenslicht gezien op www.MrKoek.nl nu laat de styling van dit nu al legendarische blogje nog wat te wensen over, vandaar deze contest de opdracht is simpel: Ontwerp een banner met daarin de volgende tekst: “MrKoek.nl Wat is het toch een frisse jongen!” De banner mag best een beetje onconventioneel zijn. Upload je creaties hieronder.
Voor de beste inzending ligt natuurlijk eeuwige roem in het verschiet + een overheerlijke reep Tony Chocolonly verantwoorde chocolade.
Op weg naar 100% slaafvrije chocolade
Maar hoe dat smaakt kom je pa achter als je wint… aan de tekentafel jij!
Yes, Sir Boss! Ik heb nog wel ergens wat compromiterende (of hoe noem je dat) foto’s liggen die niet zo fris zijn…
brainstorm woord 1: Ko3Khappennote: onze kingbanner maker is weer ‘tijdelijk geschorst’
Jij gaat Pedro in deze makkelijk toppen, lief klein meisje.
Whatabout: Een Ko3kje van eigen deeg, qua brainstorm?
brainstorm woord 1: Ko3Khappennote: onze kingbanner maker is weer ‘tijdelijk geschorst’Jij gaat Pedro in deze makkelijk toppen, lief klein meisje.Whatabout: Een Ko3kje van eigen deeg, qua brainstorm?
goeie storm, JPK, ik weet eigenlijk niet hoe jullie daar brainstormen in de media.
Wat dacht je van we maken een standaard CMS-Blog-New Space WhateverareU site en als je ergens op klikt belt Ko3K zelf aan je deur aan en legt je uit wat er allemaal fantastisch is?
tis wat installatisch en heeft wat IT-ers nodig maar wel hip toch…
zoals de koekoeksklok thuis tikt..
goed goed rara, maar durf verder te denken dan een slogan…
JPK, ik weet eigenlijk niet hoe jullie daar brainstormen in de media.
Wij roepen de hele dag rare dingen naar elkaars hoofd en dan zit er vanzelf wel een keer wat goeds tussen.
Wij, reclame-creatieven, zijn te dom om échte kunst te maken en te slim om zakenmensen te worden.
Of zeiden ze dat nou andersom?
:
JPK, ik weet eigenlijk niet hoe jullie daar brainstormen in de media.Wij roepen de hele dag rare dingen naar elkaars hoofd en dan zit er vanzelf wel een keer wat goeds tussen.Wij, reclame-creatieven, zijn te dom om échte kunst te maken en te slim om zakenmensen te worden.Of zeiden ze dat nou andersom?:
is dat serieus zo, of denken jullie dat van jullie zelf of denken de media-bazen dat van jullie?
Ko3K idee 3: We vliegen twee vliegtuigen van peperkoek in belangerijke gebouwen in de Randstad, ludiek edoch we bakken de Ko3ken hard en Duits hier dus ik denk dat we Rott even ontzien en beide peperkoekvliegtuigen in Amsterdam zelf landen.
wat we nodig hebben: Flyers en flyers.
is dat serieus zo, of denken jullie dat van jullie zelf of denken de media-bazen dat van jullie?Ko3K idee 3: We vliegen twee vliegtuigen van peperkoek in belangerijke gebouwen in de Randstad, ludiek edoch we bakken de Ko3ken hard en Duits hier dus ik denk dat we Rott even ontzien en beide peperkoekvliegtuigen in Amsterdam zelf landen.wat we nodig hebben: Flyers en flyers.JPK, ik weet eigenlijk niet hoe jullie daar brainstormen in de media.Wij roepen de hele dag rare dingen naar elkaars hoofd en dan zit er vanzelf wel een keer wat goeds tussen.Wij, reclame-creatieven, zijn te dom om échte kunst te maken en te slim om zakenmensen te worden.Of zeiden ze dat nou andersom?:
Onze mediabazen zouden in dit geval zeggen: “Ik heb om een freakin’ banner gevraagd ipv een ludieke media-stunt!”
Reclamemakers komen nooit verder dan hooguit ‘toegepaste kunst’, dus wat dat betreft denken we het zelf. Das wel zo realistisch als je ziet aan wat voor belachelijke randvoorwaardes we vaak moeten voldoen. Zakelijk gezien zijn we pummels, maar weten wel net genoeg om mee te kunnen ballen met de suits. En eigenlijke weten we meer, maar dat weten zij dan weer niet. Hunnie denken dat ze ook wel goeie ideetjes kunnen verzinnen en verstand hebben van esthetiek enzo.
En dan beginnen ze weer over doelgroepen, bereikcijfers, grp’s, clickratio’s en andere laboratorium-spreuken.
die gaan er vast in als zoete koek! word wel melig van dit onderwerp…
ik denk dat dit keer ’t onderwerp niet de schuld van is.
Onze mediabazen zouden in dit geval zeggen: “Ik heb om een freakin’ banner gevraagd ipv een ludieke media-stunt!”Reclamemakers komen nooit verder dan hooguit ‘toegepaste kunst’, dus wat dat betreft denken we het zelf. Das wel zo realistisch als je ziet aan wat voor belachelijke randvoorwaardes we vaak moeten voldoen. Zakelijk gezien zijn we pummels, maar weten wel net genoeg om mee te kunnen ballen met de suits. En eigenlijke weten we meer, maar dat weten zij dan weer niet. Hunnie denken dat ze ook wel goeie ideetjes kunnen verzinnen en verstand hebben van esthetiek enzo. En dan beginnen ze weer over doelgroepen, bereikcijfers, grp’s, clickratio’s en andere laboratorium-spreuken.is dat serieus zo, of denken jullie dat van jullie zelf of denken de media-bazen dat van jullie?Ko3K idee 3: We vliegen twee vliegtuigen van peperkoek in belangerijke gebouwen in de Randstad, ludiek edoch we bakken de Ko3ken hard en Duits hier dus ik denk dat we Rott even ontzien en beide peperkoekvliegtuigen in Amsterdam zelf landen.wat we nodig hebben: Flyers en flyers.JPK, ik weet eigenlijk niet hoe jullie daar brainstormen in de media.Wij roepen de hele dag rare dingen naar elkaars hoofd en dan zit er vanzelf wel een keer wat goeds tussen.Wij, reclame-creatieven, zijn te dom om échte kunst te maken en te slim om zakenmensen te worden.Of zeiden ze dat nou andersom?:
ja, interessant, we moeten een keer P2P-JK over deze materie babbelen, kom je nog naar de zogenaamde BOT-10?
maar goed Help Ko3K met een banner (zo 1997!) de komende zomer door…
Brainstorm idee 4: maak ’m blauw en laat ’m knipperen (Overtuig Ko3K zelf dat hij zijn website wat minder ziekenhuis grijs maakt.)
Nou vrinden, enorm fijn dat jullie zo mee denken met deze jongen heb ik voor jullie nog wat inkoppertjes:
MoederKoek
Wie de koek krijgt wie de gard,
een Koekje van eigen deeg
en natuurlijk ook de world famous one-liners:
MrKoek altijd op zoek naar meisjes zonder onderbroek
Koek kaapt je boomhut
enzovoorts enzovoorts,
Maar nu weer aan het tekenen jongens, de banner hoeft niet traditioneel te worden dus als je een goed idee hebt, maak het op je computertje en upload het! Anders moet ik noodgedwongen de chocolade zelf op eten, en dat zou een ramp zijn voor sonja, over sonja gesproken ik denk dat ik maar eens even de het Halve-Kilo-In-Een-Kwartier dieeet ga volgen in het kleinste kamertje van mijn nederige studentenonderkomen.
geef ’t nog even wat tijd, kuukske, want we willen uiteraard alleen het beste voor je en daar kan wat tijd in gaan zitten…
brainstorm woord 1: Ko3Khappennote: onze kingbanner maker is weer ‘tijdelijk geschorst’
note2: hier een werkstukje van zijn hand

brainstorm woord 1: Ko3Khappennote: onze kingbanner maker is weer ‘tijdelijk geschorst’note2: hier een werkstukje van zijn hand
Ja! Meesterlijk: ![]()
haha king , je site rockt trouwens ook hard.
ik heb t tegen felatio trouwens mr koek.nl vind ik maar pretentieus, dat Boris van der Ham interview lijkt wel koefnoen joh ![]()
Jongens fijn dat jullie al lekker aan het tekenen zijn geslagen!
Erg tof felatio, en jpk! Al past het nog niet helemaal als huisstijl
Dat doet me deugt, keep posting!

Eigenlijk zou de titel MrKoek er in mijn ontwerp wel met door P2 geflowde letters in moeten staan. Vanuit de basis zoals ‘ie er nu staat (’Mr’ klein boven, KoeK groot ernaast).
Maar dat zou de gage wel verdubbelen. Dan moet er ook zo’n reep naar Nijmegen. En eigenlijk: 1 + 1 = 3,14 dus…
Ik weel niet of zo’n budgetverdriedubbeling wel verantwoord is voor een startende bloggert.