beter maak je is een speciaal van alle illegale nijmegen bende of is daar niet zoveel van te vinden bij jullie?
als ik tijd had had ik hier een monsterspecial neergedondert waar je billen van waren gaan klapperen, maar ik heb geen tijd ghehe.
Ik heb in mijn schuurtje een paspop goud gespoten…maar verder ben ik hier sowieso niet zo vaak meer; is al een hele tijd doods (en die nieuwe layout heeft het ook allesbehalve rechtgetrokken)..
I(en die nieuwe layout heeft het ook allesbehalve rechtgetrokken)..
Ik zou al bijna niet meer weten hoe die ouwe er uit zag…
Ik had niet eens door dat er wat veranderd was tot dat jullie er over begonnen…
Hoi Kreff, hoe gaat tie nou?
ja wel lekker. Wel een beetje frissies hier in rotjeknor. Straks lekker stappen met deeldert.
Ik kwam dit net toevallig tegen. http://www.wefresh.nl/?title=103P2 ik wist niet dat jij zo creabea was.
Is dit jij in axie?
altijd, gast heeft miljoentje aan waarschuwingen gehad en is al 3x eerder gebanned geweest. tis eens genoeg ![]()
GODVERDOMMEEEEE een van de weinige mensen die ik alleen al mag om hoe die op internet is. wat een held
GODVERDOMMEEEEE een van de weinige mensen die ik alleen al mag om hoe die op internet is. wat een held
Toch wel zielig hoor dat de enige vriend die je hebt iemand is die je via internet virtueel hebt leren kennen.
ga toch foeballuh man/kind/toy.
GODVERDOMMEEEEE een van de weinige mensen die ik alleen al mag om hoe die op internet is. wat een heldToch wel zielig hoor dat de enige vriend die je hebt iemand is die je via internet virtueel hebt leren kennen.ga toch foeballuh man/kind/toy.
HOUD JE KANKERBEK KANKERKAKKERLAK IK HEB EEN HELE BUNNIKZIJDE VOL VRIENDEN DIE ALLEMAAL EEN EVEN ERGE SCHEITHEKEL HEBBEN AAN DAT NAZIBOLWERK WAAR JIJ UIT DE MODDER GETROKKEN BENT.
aah dat lucht op, kusje.
pedro als je dit leest we missen je en ik zal je noooit vergeten
HOUD JE KANKERBEK KANKERKAKKERLAK IK HEB EEN HELE BUNNIKZIJDE VOL VRIENDEN DIE ALLEMAAL EEN EVEN ERGE SCHEITHEKEL HEBBEN AAN DAT NAZIBOLWERK WAAR JIJ UIT DE MODDER GETROKKEN BENT.aah dat lucht op, kusje. pedro als je dit leest we missen je en ik zal je noooit vergetenGODVERDOMMEEEEE een van de weinige mensen die ik alleen al mag om hoe die op internet is. wat een heldToch wel zielig hoor dat de enige vriend die je hebt iemand is die je via internet virtueel hebt leren kennen.ga toch foeballuh man/kind/toy.
Toe maar, mij beschuldigen van nazi praktijken. En dan ook nog dreigen met een hele bunnikzijde.
Niet dat ik nu mijn feyenoord bradas ga aanspreken hoor, want als je het niet eens in je eentje durft ben je in mijn ogen een heeeeeel klein mannetje en dat laat je hier weer prachtig zien.
Toe maar, mij beschuldigen van nazi praktijken. En dan ook nog dreigen met een hele bunnikzijde.Niet dat ik nu mijn feyenoord bradas ga aanspreken hoor, want als je het niet eens in je eentje durft ben je in mijn ogen een heeeeeel klein mannetje en dat laat je hier weer prachtig zien.HOUD JE KANKERBEK KANKERKAKKERLAK IK HEB EEN HELE BUNNIKZIJDE VOL VRIENDEN DIE ALLEMAAL EEN EVEN ERGE SCHEITHEKEL HEBBEN AAN DAT NAZIBOLWERK WAAR JIJ UIT DE MODDER GETROKKEN BENT.aah dat lucht op, kusje. pedro als je dit leest we missen je en ik zal je noooit vergetenGODVERDOMMEEEEE een van de weinige mensen die ik alleen al mag om hoe die op internet is. wat een heldToch wel zielig hoor dat de enige vriend die je hebt iemand is die je via internet virtueel hebt leren kennen.ga toch foeballuh man/kind/toy.
Haha ja ik heb alleen gezegd dat het mijn vrienden zijn en dat je uit een nazibolwerk komt, niet dat je er 1 bent poepsiedoepsie, begrijpend lezen groep 5 basisschool.