reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Arie_Ribbens007
Meneer van d...

Zijn er weer mensen geband ofzo? wat heb ik gemist dat het in ene zo dood is hier?

3 Dec ’07 – 18:28
JPK
JPK

Ik vind het ook behoorlijk stil afgelopen week, ja.

3 Dec ’07 – 18:30
capi
de koe is di...

het is indd niet echt druk

3 Dec ’07 – 18:41
Scraffitio
Scraffitio

jammer ja, ik heb nog wel zo’n mooi groot topic gemaakt van roosje

3 Dec ’07 – 19:06
Arie_Ribbens007
Meneer van d...

beter maak je is een speciaal van alle illegale nijmegen bende of is daar niet zoveel van te vinden bij jullie?
als ik tijd had had ik hier een monsterspecial neergedondert waar je billen van waren gaan klapperen, maar ik heb geen tijd ghehe.

3 Dec ’07 – 19:09
Scraffitio
Scraffitio

wat een gelul, gewoon 5 minuten elke dag een paar foto’s

3 Dec ’07 – 19:51
JPK
JPK

Volgens mij is iedereen buiten met z’n blikken an het spelen.

3 Dec ’07 – 20:06
Arie_Ribbens007
Meneer van d...

tis al een week kutweer

3 Dec ’07 – 21:30
JPK
JPK

Dan zit iedereen waarschijnlijk keihard te schetsen.

3 Dec ’07 – 22:34
perpetuumm
Perpet

Ik heb in mijn schuurtje een paspop goud gespoten…maar verder ben ik hier sowieso niet zo vaak meer; is al een hele tijd doods (en die nieuwe layout heeft het ook allesbehalve rechtgetrokken)..

3 Dec ’07 – 23:01
JPK
JPK

I(en die nieuwe layout heeft het ook allesbehalve rechtgetrokken)..

Ik zou al bijna niet meer weten hoe die ouwe er uit zag…

3 Dec ’07 – 23:53
kreffetie
KREFFETIE

ik isser nog hoooor…

4 Dec ’07 – 13:47
paulpeters
Paul Peters

Ik had niet eens door dat er wat veranderd was tot dat jullie er over begonnen…

Hoi Kreff, hoe gaat tie nou?

4 Dec ’07 – 14:23
kreffetie
KREFFETIE

ja wel lekker. Wel een beetje frissies hier in rotjeknor. Straks lekker stappen met deeldert.

4 Dec ’07 – 15:16
kreffetie
KREFFETIE

Ik kwam dit net toevallig tegen. http://www.wefresh.nl/?title=103P2 ik wist niet dat jij zo creabea was.
Is dit jij in axie?

4 Dec ’07 – 15:37
paulpeters
Paul Peters

ik onken alles…

4 Dec ’07 – 16:36
Arie_Ribbens007
Meneer van d...

he dit is offtopic niet!

4 Dec ’07 – 16:55
Paars
Paars

Zijn er weer mensen geband ofzo? wat heb ik gemist dat het in ene zo dood is hier?

pedro

4 Dec ’07 – 16:57
Arie_Ribbens007
Meneer van d...

NEE~! voor hoelang?

4 Dec ’07 – 17:04
Paars
Paars

altijd, gast heeft miljoentje aan waarschuwingen gehad en is al 3x eerder gebanned geweest. tis eens genoeg

4 Dec ’07 – 17:06
Arie_Ribbens007
Meneer van d...

GODVERDOMMEEEEE een van de weinige mensen die ik alleen al mag om hoe die op internet is. wat een held

4 Dec ’07 – 17:09
kreffetie
KREFFETIE

GODVERDOMMEEEEE een van de weinige mensen die ik alleen al mag om hoe die op internet is. wat een held

Toch wel zielig hoor dat de enige vriend die je hebt iemand is die je via internet virtueel hebt leren kennen.
ga toch foeballuh man/kind/toy.

4 Dec ’07 – 17:18
Waldie
Waldie

ik was hier en nu ik hier lees dat pedro geband is blijf ik m aar hier .

vote pedro !

4 Dec ’07 – 17:19
paulpeters
Paul Peters

en zijn attitude!

4 Dec ’07 – 17:48
Arie_Ribbens007
Meneer van d...

Toch wel zielig hoor dat de enige vriend die je hebt iemand is die je via internet virtueel hebt leren kennen.ga toch foeballuh man/kind/toy.

HOUD JE KANKERBEK KANKERKAKKERLAK IK HEB EEN HELE BUNNIKZIJDE VOL VRIENDEN DIE ALLEMAAL EEN EVEN ERGE SCHEITHEKEL HEBBEN AAN DAT NAZIBOLWERK WAAR JIJ UIT DE MODDER GETROKKEN BENT.
aah dat lucht op, kusje.
pedro als je dit leest we missen je en ik zal je noooit vergeten

4 Dec ’07 – 18:18
Arie_Ribbens007
Meneer van d...

en waar is jebestevriend aka dienaar der wet nog zo’n mythisch figuur.

4 Dec ’07 – 18:20
kreffetie
KREFFETIE

Toch wel zielig hoor dat de enige vriend die je hebt iemand is die je via internet virtueel hebt leren kennen.ga toch foeballuh man/kind/toy.
HOUD JE KANKERBEK KANKERKAKKERLAK IK HEB EEN HELE BUNNIKZIJDE VOL VRIENDEN DIE ALLEMAAL EEN EVEN ERGE SCHEITHEKEL HEBBEN AAN DAT NAZIBOLWERK WAAR JIJ UIT DE MODDER GETROKKEN BENT.aah dat lucht op, kusje. pedro als je dit leest we missen je en ik zal je noooit vergeten

Toe maar, mij beschuldigen van nazi praktijken. En dan ook nog dreigen met een hele bunnikzijde.
Niet dat ik nu mijn feyenoord bradas ga aanspreken hoor, want als je het niet eens in je eentje durft ben je in mijn ogen een heeeeeel klein mannetje en dat laat je hier weer prachtig zien.

7 Dec ’07 – 20:59
mosss
mosss

zelfs korsleutel aka junk hangt hier zelfs nog rond

9 Dec ’07 – 11:28
Waldie
Waldie

junk snappik maar wat is een korssleutel

9 Dec ’07 – 17:37
Arie_Ribbens007
Meneer van d...

HOUD JE KANKERBEK KANKERKAKKERLAK IK HEB EEN HELE BUNNIKZIJDE VOL VRIENDEN DIE ALLEMAAL EEN EVEN ERGE SCHEITHEKEL HEBBEN AAN DAT NAZIBOLWERK WAAR JIJ UIT DE MODDER GETROKKEN BENT.aah dat lucht op, kusje. pedro als je dit leest we missen je en ik zal je noooit vergeten
Toe maar, mij beschuldigen van nazi praktijken. En dan ook nog dreigen met een hele bunnikzijde.Niet dat ik nu mijn feyenoord bradas ga aanspreken hoor, want als je het niet eens in je eentje durft ben je in mijn ogen een heeeeeel klein mannetje en dat laat je hier weer prachtig zien.

Haha ja ik heb alleen gezegd dat het mijn vrienden zijn en dat je uit een nazibolwerk komt, niet dat je er 1 bent poepsiedoepsie, begrijpend lezen groep 5 basisschool.

10 Dec ’07 – 17:47