Meneer van den Broek, Brigadier, DTNR67, D-vide, Monn-E, Larixk, Lepricon, listig, lostsun, Mypoz, Nielsonwheels, RIOT, Overgewicht, Paars, Proche, Rik, Roodbloed, Scraffitio, sonar, Stone A Pig, warhead, ZiekeSais, Zorgvlied-Zuid
Is’t er hier alleen maar kutter en toyer op geworden. Niemand reageert meer alles staat door elkaar, die hele graff section is verneukt.
Dit is echt qua layout het kutste forum die ik ooit heb gezien zelfs
Vraag me niet waarom ik er dan nog kom want dat weet ik ook niet
[i]“Al die graffiti-posts”[/i]
volgens mij houd HIJS forum-technies niet meer van de schrijvers en frontpage technisch gaan ze ook alleen maar voor die Montana gesponsorde shit.
Tis typisch dat ze de headz* weg jagen uit dit ooit zo prachtige forum met die web 2.0 shit en dat die gebannende klootzaken nu roeleren hier.
Kijk als je zo je forum opzet krijg uiteindelijk wel gelijk.
- op een paar na, jullie weten wie je zijn!
en de gebannende klootzaken weten ook wie ze zijn, ik zet meer als mijn moderators leven op de lijn voor jullie.
en frontpage technisch gaan ze ook alleen maar voor die Montana gesponsorde shit.
Maak een stapel dikke foto’s en ik weet zeker dat de redactie er een frontpage Gallery van gaat maken. ![]()
en frontpage technisch gaan ze ook alleen maar voor die Montana gesponsorde shit.Maak een stapel dikke foto’s en ik weet zeker dat de redactie er een frontpage Gallery van gaat maken.
ja jij, en tis je gegunt lieverd.
sorry ik zat wat rotten in mezelf en daar kreeg dit pracht forum wat gal van, respect kupkes en scrafottio, ’t spijt me.