Aardappel, 93blackout, Bora, de koe is dik en wit, Engel, EProductionz, viezefur, GekkeGerda, Jakanus, Loki, MistaSweet, pavlove, ProZak, Puntenslijper, Raynor, Ruys, Yid
Na gisteravond het werk van Listig en Sheep te hebben gezien in Nijmegen, leek het me wel tof om al het artwork dat geexposeerd is op de Back On Track edities hiero te verzamelen. Duss… post hier die plaatjes. Ik zal de JP2K’s eens gaan zoeken.
idd heb wel wat van listig gezien ( erg dope mevrouwtje
) maar de rest ben ik ook benieuwd naar !!
zou dope zijn. nijmegen is wat uit de buurt hier om feestjes te vieren. acht uur met de ns is niety leuk
mail me die pics nog ome jpk van je expo combo met p2ert, want die moet ik nog hebben, je weettoch!
hmm, kan geen foto’s vinden van de allereerste expo, had er wel..
tweede bot was ik niet bij, derde bot heeft jpk zelf de beste foto’s van (kan ik ook geen goede van vinden)
vierde bot (ook niet alles geloof ik)

vijfde bot:

![]()
geen king, geen kong maar KING-KONG dat is nieuw en moeten we erin houden!
waldie de goed engels sprekende tosti king-kong vind ik zelf ook t coolste

Paars dat laatste schilderij die blauwe kan dat kloppen dat ik die op het ROC in arnhem art & design heb gezien?
Paars dat laatste schilderij die blauwe kan dat kloppen dat ik die op het ROC in arnhem art & design heb gezien?
ja dat kan kloppen
waar blijven die nieuwe pics?
kan kloppen ja
Ik vind die dinge tof van listig!
Hoeveel voor die ille kameleom? Inclusief de tak van het valkenhof!