93blackout, Borriegineel, D-vide, elastiekje, Jakanus, El Matador, Paars, Rauf, SpoorlooZ, Xwisit
wat een onoverzichtelijke KUT zooi, en wat een SPUUG lelek venster dit, om in te tiepen.. GODVERDOMME
inderdaad, dit is zelfs nog kutter dan zo’n gratis php forumpje wat je kan downloaden.
Het hele forum is gewoon ineens verneukt, en vooral omdat de verschillende secties (o.a. specials, bla bla, audio shit) zo zijn gereduceerd, kanker onoverzichtelijk.
Leuk geprobeerd maar wat een bagger zeg, dan praat ik nog niet eens over de lay out. Die ik op zich dan wel weer oke vind.
Maareehhhh…Ik wordt nog liever gepijpt door nou en (en z’n vriendin) dan dat dit forum zo blijft
heee ehh, sang! wacht maar tot ik je weer ‘ns tegenkom ik de ghetto’s van oudknollendam zuid KLOOTZAK!
Ja net als die ene keer dat we bij een cafe werden weggetrapt omdat we een joint DRAAIDEN!
ja.. wat een homo’s daar zo in dat dorp van je zeg! zijn geeneens wietrokendehangmarokanen gewend….
Ik zag vandaag nog een leuke piece van jebestevriend ergens op een houten muurtje bij een tankstation…
Klote layout, en die agenda is ook geschrapt blijkbaar.. Laat staan dat er geen PMbox meer is, kan ik die PM’s ook niet meer lezen die ik heb gehad toen ik gebanned was.(boehoe) Houdoe, maar bedankt voor de moeite.
ik moet nog eten…
Praten met mijn moeder over computers, met name haar computer is een tijdrovende en vermoeiende bezigheid.
Jungle Bros, gottalikedat maakt wat goed.
hey gunther en jbv,
lekker aan het experimenteren met taal??
hey p2,
ik kan het me voorstellen, oudjes en pcs gaan in het algemeen niet echt samen
hey p2,
ik kan het me voorstellen, oudjes en pcs gaan in het algemeen niet echt samen
mijn moeder gaat best lekker om met de PC maar ze heeft op een gegeven moment een printer/scanner&ensupermultimediagelukkig ding gekocht (voor 69 euro N.B.) en daar liep haar hele Windows98 systeem op stuk. Toen heeft KillaHN.E.R.D-P2’86 een nieuw systeempje voor haar in elkaar gepuzzelt wat nou draaid op ’89 en XP maar die stome printer doet ’t nog niet…
Misschien kan larixk me in deze helpen?
zat er niet een instalatie cdtje bij? anders even op de site kijken van de fabrikant
dat install CD-tje viel van de vrachtwagen directomundo in de sloot, HATERT shit hier in De Benedenstad
gelukkig dan dat die multimediagelukkigdinges niet in de sloot terecht kwam, of is dat soms de oorzaak
gelukkig dan dat die multimediagelukkigdinges niet in de sloot terecht kwam, of is dat soms de oorzaak
gistreren had ik even ‘t idee van ik gooi dat hele Moedertje de sloot in (’t practische geval hier zou De Waal zelf zijn.)
Maar vandaag hebben we ’t nabesproken en allerlei oplossingen verzonnen, mijn Zus is weer in ’t spel.
en Bro krijgt weer overal de schuld van, ik en mijn zus doen allerlei prachtige dingen voor mijn mama maar Bro krijgt de schuld.
Bro heeft ooit Mama volgens de opvoeding de schuld bij haar neer gelegd voor zijn kut leven en daar gaat mama iets aan willen en als mamma iets wilt ben je je vrijheid kweit.
en Bro krijgt weer overal de schuld van, ik en mijn zus doen allerlei prachtige dingen voor mijn mama maar Bro krijgt de schuld.
Bro heeft ooit Mama volgens de opvoeding de schuld bij haar neer gelegd voor zijn kut leven en daar gaat mama iets aan willen en als mamma iets wilt ben je je vrijheid kweit.
Smaken de biertjes?