Brigadier, Cyrus, Derico, D-vide, EProductionz, Godsson, Heaps, JPK, JST, Kutjong, Larixk, Lepricon, listig, Loki, MGM, NovaChe, Overgewicht, Rik, Samplekit, Scraffitio, Stone A Pig, Tystar, warhead, Zorgvlied-Zuid
Ey ik zocht vette beats voor m’n raps.. Ken het eigenlijk zelf ook wel fixeuh maar het kost tijd..
Ey ik zocht vette beats voor m’n raps.. Ken het eigenlijk zelf ook wel fixeuh maar het kost tijd..
www.myspace.com/iggybiets , altijd beats te koop
jaman, ik zoek ook nog dope beats om op te rappen,
maar heb je ze niet ergens gratiz ofzo?
gewoon om in het begin mee te oefenen,
éé laterrrr, rustigg
IK HAAT BEAT VERKOOP!!!Where’s The Looooove?!!!
Van “love” kun je geen eten en nieuwe apparatuur kopen hoor.
waarom wordt er altijd zo greedy gedaan? als de beats niet naar jou toekomen en je kunt/wilt ze zelf niet maken… dan moet je gewoon lappen of op instrumentals kicken tot iemand zegt van damn..
hoezo, meer dan 3kwart van de beatbakker betalen nieteens voor hun eigen programma’s..
hoe kun je er geld voor vragen terwijl je er zelf niet voor betaald?
Het sample materiaal, de hardware, de tijd die je er in steekt? En daarbij het totaal niet interessant vinden om met talentloze vlegels op het net muziek te maken voor niets?
talentloze vlegels kunnen ook geld hebben
sample materiaal, de helft sampled van mp3 dus is ook niks..
tijd die je erin steekt hoort bij je hobby
alleen op de hardware zou je dan moeten doen, maar dat is soms ook van de vrachtwagen of marktplaats gevallen…
ik zeg niet elke beatbakker, maar het gros wel
Pff dit gaat echt nergens over.. Hoe oud ben je? 12?
Ik vind het echt meer dan logisch om geld te vragen.. Je werkt samen met mensen die je diggt, met name als persoon weetje.. Als je connected bent met elkaar is alles goed.. Maar dit is gewoon een kwestie van vraag en aanbod.. 60 tot 90 euro voor een dikke beat is toch niks?
talentloze vlegels kunnen ook geld hebbensample materiaal, de helft sampled van mp3 dus is ook niks.. tijd die je erin steekt hoort bij je hobbyalleen op de hardware zou je dan moeten doen, maar dat is soms ook van de vrachtwagen of marktplaats gevallen…ik zeg niet elke beatbakker, maar het gros wel
en de helft die hun apparatuur nieuw koopt, vinyl koopt en dat sampled etc. beetje kortzichtig dit
ik doe t gratis, maar alleen voor bekenden die ik tof vind, anders niet
IK HAAT BEAT VERKOOP!!!Where’s The Looooove?!!!Van “love” kun je geen eten en nieuwe apparatuur kopen hoor.
Eh….
Normale mensen hebben gewoon werk,ouwe!!!!
Nee dat is iets waar de maatschappij je tot dwingt maar ik het helemaal niet mee eens ben..
Daarnaast, ben ik liever niet normaal..
zo blijf je dus altijd hobbyist @ soekie… als jij dat wilt prima.. sommige mensen denken dr ook anders over… laat hobbyisten met hobbyisten werken en pro’s met pro’s
Pff dit gaat echt nergens over.. Hoe oud ben je? 12?
huh? haha wtf
60 tot 90 euro voor een dikke beat is toch niks?
hangt ervanaf hoe de beat klinkt
ik heb niks op tegen beat verkoop, ik heb wat tegen gastjes die 5 maanden geleden voor het eerst fruity of reason in zijn gedoken en nu met halfbakken synthjes voor 50 euro per beat vragen..
ik zeg niet dat je slecht bent, ik zeg niet dat je geen geld mag vragen…
ik zeg alleen dat het gros geld vraagt voor niks.. hou t dan bij een hobby, weetje
Word @ Dvide. Kan er agressief van worden als ik onbenullen hoor praten over beats verkopen. Vooral Soundclick zat (of zit) vol met dat soort mennekes. Myspace langzamer hand ook. Lelleke synth beats, simpele loops met alleen een kick en een snare er onder of crappy mp3 samples. Ga eerst goed worden…dan praten we verder ![]()
Ik verkoop zelden beats aan emcee’s in Nederland. Maar uiteraard is muziek voor mij geen bodemloze put waar ik geld in blijf gooien. Met de inkomsten commerciele opdrachten koop ik apparatuur. En daarmee maak ik beats voor emcee’s die ik dope vind. Wel maak ik deals over inkomsten van albums, optredens etc.
Overigens ben ik net als Soekie van de oude stempel. Beats maken voor de fun en de liefde. En ik ben er heilig van overtuigd dat je daar uiteindelijk verder mee komt dan meteen geld vragen voor je shits. Ik ging muziek maken omdat ik het tof vond om te doen, niet omdat ik geld wilde verdienen. Nu is muziek inmiddels een fijne extra bron van inkomsten. Maar de voldoening haal ik nog steeds uit het feit dat ik het dope vind…en niet omdat het wat opbrengt.
wordje nr inf… ik vind dat voor kwaliteit betaald mag worden, als je kak beats maakt moet je niet gelijk willen/kunnen innen.
inf zegt dat hij er ziek van wordt dat onbenullen geld vragen… ik kan er soms ook ziek van worden hoe de cake verdeeld wordt. beatmakers maken bijna niets…. dusdatte.
ik kan er soms ook ziek van worden hoe de cake verdeeld wordt. beatmakers maken bijna niets…. dusdatte.
Ja, qua geld komt de beatcreator bij veel peoples als laatste aan de beurt. En dat terwijl wij verdorie toch voor de jus zorgen! ![]()
Een ander mooi fenomeen is mensen die vragen om een paar gratis ‘test’ beats. Met de belofte dat ze de volgende keer dan wel betalen voor de beats, hahahaha.