Ik heb een paar Event TR8 XL-speakers gekocht bij Thomann in Duitsland. voor 666,–18 juni jongst-leden.
Ik heb er 1 opgesteld staan en deze vult mijn huiskamer van 9x3 met gemak! Om een of andere reden ben ik gewend geraakt om ‘Mono’ te beluisteren. En kan dus af met 1 speaker. Ik doe er 1 weg (ook wegens financiele redenen snik).
Tezamen waren ze 666,–
Prijs 333,–incl. verzendkosten binnen Benelux. Of op te halen in Purmerend-NH
Heb je er nog 1 nodig voor een 5.1 setup oid?. Er staat dus al 1 klaar en verpakt. Uiteraard met garantie bewijs!
Niemand?
Incl. verzending betkent dus dat de verzenkosten al in de prijs inbergepen zit he..
Ik denk eraan om ze beiden wegte doen…
Beiden voor 600, iets meer dan een maand oud en met thoman-garantiebewijs om het te bewijzen!
verzenkosten 15,–(dan neem ik de verzendkosten van 1 speaker voor mijn rekening, zijn 2 losse dozen)
Of opte halen in Purmerend….
easybreeze2121@hotmail.com.
Be quick before I change my mind, want slecht klinken ze niet. De low-end bass is alleen teveel..
hoe kan je gewend raken aan mono
lijkt me weinig met wennen te maken hebben of je d’r wat aan hebt.
Probeer het zou ik zeggen. Ontkoppel 1 box en luister naar muziek op deze manier.
Dan weet je wat je er aan hebt.
575,–dan.
Verzendkosten voor mijn rekening binnen Nederland. Uteraard aangetekend.
Als je ze zelf ophaalt zijn ze 550,–
2 stuks, nieuw met garantie bewijs, gekocht 22 juni jl. bij thomann.de in Duitsland..
Mijn kamerakoestiek werkt niet mee/8" woofers zijn teveel voor mijn woonruimte
uit Niet rokers omgeving.
slotje. Ik maak em nog een keer opnieuw aan, De TT is wat onduidelijk aangezien ik beiden verkoop.