reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!

« Binnenkort te koop

Dit topic is gesloten…

zombified
zombified
* EDIT * ... DE LINK NAAR EBAY : http://search.ebay.nl/_W0QQsassZfoopeyceedeeQQhtZ-1

Ik ga binnenkort zo'n 400 CDs verkopen en vroeg me af wat een beetje redelijke prijs zou zijn ... er zitten CDs bij van Necro, Artifacts, Circle of Tyrants, Main Source, EPMD, MF Doom, Sage Francis, Goretex, Kool Keith enz enz enz ... Ik wil alles kwijt, en alleen CDs overhouden die ik echt goed vind, ik begin gewoon aardig uitgekeken te raken op hip hop ... maar, ik vroeg me dus af wat redelijk zou zijn om te vragen .. binnenkort zet ik alles op ebay, kan even duren omdat ik alles tegelijkertijd op ebay wil zetten, en ik wil alle hoesjes fotograferen zodat iedereen dan kan zien in welke staat de CDs zijn .. dus ...

.. that was my question :)

pz

8 Mar ’07 – 14:10
Christov
Christov
goretex - art of dying wil ik nogsteeds origineel... dus als je die hebt

8 Mar ’07 – 14:13
zombified
zombified
ja die heb ik, maar hoezo origineel ? Zijn er dan andere versies of zo ? ... ik lig er een beetje uit, volg het niet zo meer .. maar ja als je die wil dan .. hoeveel heb je ervoor over ?

8 Mar ’07 – 14:16
zombified
zombified
Als ik alles op ebay gezet heb ( en ik weet niet hoelang dat zal duren want ik zal veel fotos moeten maken ) dan up ik deze thread, en zet alles in een lijst hier of zo ..

8 Mar ’07 – 14:18
Christov
Christov
ja wat wil je ervoor hebben, t schijnt dat je em voor een paar euro bi jde mediamarkt kunt meenemen, maar om daarvoor himmel naar Breda te rijden gaat me wat ver...

met origineel bedoel ik dat ik t met een kopietje moet doen.

8 Mar ’07 – 14:19
zombified
zombified
nou in ieder geval de verzendkosten, en in eerste instantie dacht ik eraan om alles te verkopen voor 5 euro ... lijkt me weinig, maar vandaar deze thread .. ik wil weten wat redelijk is om te vragen ..

8 Mar ’07 – 14:21
Christov
Christov
dat moet geen probleem zijn, als ie in goede staat is enzo natuurlijk

8 Mar ’07 – 14:25
zombified
zombified
ik heb de CD maar een paar keer gedraaid dus ja, in goede staat ... maar ik moet zo naar m'n werk .. maar goed, ik hou die CD wel apart dan :)

8 Mar ’07 – 14:30
bleek
bleek
Ik koop regelmatig via marktplaats cd's en 5 euro lijkt mij een goede vraagprijs. Voor dat geld is het zeker niet nodig om overal losse foto's van te gaan zitten maken.Een overzichtsfoto van je collectie voldoet dan wel.

Nu dus nog Je hele cd-kast in Word zetten en op HIJS plaatsen. Je mag mij ook je lijstje sturen; bleekwonder@hotmail.com

thx alvast

8 Mar ’07 – 21:41
zombified
zombified
ok ... ja mischien is het inderdaad tijdverspilling om dat te doen , zal er over nadenken om dat wel of niet te fotograferen.. ik heb vandaag een beetje uitgezocht welke CDs ik kwijt wil, morgen of in het weekend maak ik er een lijstje van .. dan post ik het hier

thanks

9 Mar ’07 – 00:42
boswottels
boswottels
ik wil alle cd's die je hebt van psychological records

en van sage francis

mail graag naar boswottels@hotmail.com

9 Mar ’07 – 09:52
-Midnight-
-Midnight-
je kunt mij ook een lijst sturen...
fotos maken is echt zonde van je tijd.
het is psies zoals Bleek zegt...

Zet die hele lijst neer voor 5 euro per stuk dan ben je ze zo kwijt..
Hou je dan nog een zootje crap over kun je dat als een pakketje in
een koop verkopen.

stuur in ieder geval een lijst naar mn mail: degerrits@hotmail.com

en ook naar Bleek.

Wij zijn allebei goede afnemers.

9 Mar ’07 – 14:56
zombified
zombified
Hier is alvast een overzichtje van wat ik verkoop op ebay, dit is iets minder als de helft van alle CDs .. morgen probeer ik de rest op ebay te zetten

http://search.ebay.nl/_W0QQsassZfoopeyceedeeQQhtZ-1

10 Mar ’07 – 23:23
boswottels
boswottels
moeten we nog gaan bieden ook..

10 Mar ’07 – 23:30
Christov
Christov
Hier is alvast een overzichtje van wat ik verkoop op ebay, dit is iets minder als de helft van alle CDs .. morgen probeer ik de rest op ebay te zetten

http://search.ebay.nl/_W0QQsassZfoopeyceedeeQQhtZ-1

ik heb geen ebay, maar die company flow + goretex neem ik voor je over voor dat geld!

11 Mar ’07 – 01:06
zombified
zombified
Er staan nu 305 CD's op. Ik wilde er meer op zetten maar m'n plaatsingskosten waren overschreden. Die moet ik eerst betalen en dan komen er nog wat bij ( +/- 40 CD's ) ...

11 Mar ’07 – 19:31
Rik
Rik
kan je die lijst niet gewoon hier droppen, is veel makkelijker.

11 Mar ’07 – 20:04
zombified
zombified
Ik heb alleen fotos van de CD hoesjes op het ogenblik ... kan ik wel doen, maar dan zou ik alles uit moeten typen .. en dat wil ik ook wel doen maar 340 CDs uit typen, daar gaat veel tijd in zitten denk ik .. en daar zie ik dus een beetje tegenop lol .. Maar, alles staat nu op ebay en de link is gepost in m'n eerste post ... Sorry maar echt, ik wil gewoon alles graag via ebay verkopen, met biedingen ..

11 Mar ’07 – 23:46
Rik
Rik
dan niet, ik weet zeker dat je via hier bijvoorbeeld sneller hele pakketten kan verkopen. ik ga niet op fucking ebay beetje op iedere cd apart bieden.

12 Mar ’07 – 00:18
-Midnight-
-Midnight-
true indeed Rik,
ben net 10 jaar bezig geweest om op alles te bieden wat ik wil.
bieden-bod bevestigen-terug naar items van verkopen-weer bieden-weer bevestigen...
and so on.
gek wordt je ervan.

@ Zombified >> ik heb je ook een bericht gestuurd via ebay met een lijst die je
zo in kan pakken en versturen als de dough is overgemaakt.
check maar wat je ermee doet.

Gr,
Dennis
ebay: iwondawhy

12 Mar ’07 – 00:36
bleek
bleek
damn Zombified, zit ik op die lijst te wachten drop je hem eerst in ebay. HIER op de hijs zitten de echte liefhebbers. nah ja! Toch maar snel ff naar ebay toe dan maar dit is wel een matige actie.

13 Mar ’07 – 12:29
Christov
Christov
ja als via ebay moet fuck it dan

13 Mar ’07 – 12:33
boswottels
boswottels
* EDIT * ... DE LINK NAAR EBAY : http://search.ebay.nl/_W0QQsassZfoopeyceedeeQQhtZ-1

Ik ga binnenkort zo'n 400 CDs verkopen en vroeg me af wat een beetje redelijke prijs zou zijn ... er zitten CDs bij van Necro, Artifacts, Circle of Tyrants, Main Source, EPMD, MF Doom, Sage Francis, Goretex, Kool Keith enz enz enz ... Ik wil alles kwijt, en alleen CDs overhouden die ik echt goed vind, ik begin gewoon aardig uitgekeken te raken op hip hop ... maar, ik vroeg me dus af wat redelijk zou zijn om te vragen .. binnenkort zet ik alles op ebay, kan even duren omdat ik alles tegelijkertijd op ebay wil zetten, en ik wil alle hoesjes fotograferen zodat iedereen dan kan zien in welke staat de CDs zijn .. dus ...

.. that was my question :)

pz

gaat lekker met die biedingen

20 Mar ’07 – 12:39
iLL BiLL
iLL BiLL
goretex - art of dying wil ik nogsteeds origineel... dus als je die hebt

Die heb ik gesigned en wel :P

Maar om ff ontopic te blijven ik ben ook best geinteresseerd in een aantal cd's maar niet via Ebay ik snap niet waarom je zo nodig alles via Ebay wil verkopen want ik weet zeker dat je ze hier 10 keer sneller kwijt bent

20 Mar ’07 – 17:49
Rik
Rik
zozo, er wordt veel geboden op alles. :lol:

20 Mar ’07 – 20:51
Cyrus
Cyrus
zo dan, ik wilde nog op die show & AG bieden maar die stond al op 26 euro...

21 Mar ’07 – 07:54
boswottels
boswottels
SAGE FRANCIS - KNOWN UNSOLDIER EUR 5,00
NECRO - THE SEXORCIST EUR 6,00
GHOSTFACE KILLAH ( CD COVER DAMAGED ) EUR 1,00

van mij! 8)

21 Mar ’07 – 07:56
-Midnight-
-Midnight-
haha boswottels..op die tour!

-MF DOOM-operation doomsday
-MOOD - DOOM

en nog wat andere....

VAN MIJ !!!

21 Mar ’07 – 13:23
El_Pjee
El_Pjee
tja...
- lu cipha - toxic shock syndrome
- gravediggaz - the pick, sickle and the shovel
- onyx - shut em down
- artifacts - between a rock and a hard place
- raekwon - only build for cuban linx

22 Mar ’07 – 16:31
-Midnight-
-Midnight-
hahaha El_Pjee ,
als ik jou avatar zie ga ik helemaal stuk...
cker distributie van een supermarkt...
heb die shit ook paar keer gehad toen ik op zaterdag nog op de
heftruck zat bij zon bedrijf..
hahaha tering !

23 Mar ’07 – 13:53

« Binnenkort te koop

Dit topic is gesloten…