408 bezoekers en 19 leden online.
AKK, Brigadier, Inf, Larixk, Lepricon, listig, El Matador, lostsun, Mypoz, Nappie, Overgewicht, Paars, Proche, Rik, Rikers, Stone A Pig, UrbanSound, Yid, Zorgvlied-Zuid
AKK, Brigadier, Inf, Larixk, Lepricon, listig, El Matador, lostsun, Mypoz, Nappie, Overgewicht, Paars, Proche, Rik, Rikers, Stone A Pig, UrbanSound, Yid, Zorgvlied-Zuid
Ik ga binnenkort zo'n 400 CDs verkopen en vroeg me af wat een beetje redelijke prijs zou zijn ... er zitten CDs bij van Necro, Artifacts, Circle of Tyrants, Main Source, EPMD, MF Doom, Sage Francis, Goretex, Kool Keith enz enz enz ... Ik wil alles kwijt, en alleen CDs overhouden die ik echt goed vind, ik begin gewoon aardig uitgekeken te raken op hip hop ... maar, ik vroeg me dus af wat redelijk zou zijn om te vragen .. binnenkort zet ik alles op ebay, kan even duren omdat ik alles tegelijkertijd op ebay wil zetten, en ik wil alle hoesjes fotograferen zodat iedereen dan kan zien in welke staat de CDs zijn .. dus ...
.. that was my question :)
pz
8 Mar ’07 – 14:10
8 Mar ’07 – 14:13
8 Mar ’07 – 14:16
8 Mar ’07 – 14:18
met origineel bedoel ik dat ik t met een kopietje moet doen.
8 Mar ’07 – 14:19
8 Mar ’07 – 14:21
8 Mar ’07 – 14:25
8 Mar ’07 – 14:30
Nu dus nog Je hele cd-kast in Word zetten en op HIJS plaatsen. Je mag mij ook je lijstje sturen; bleekwonder@hotmail.com
thx alvast
8 Mar ’07 – 21:41
thanks
9 Mar ’07 – 00:42
en van sage francis
mail graag naar boswottels@hotmail.com
9 Mar ’07 – 09:52
fotos maken is echt zonde van je tijd.
het is psies zoals Bleek zegt...
Zet die hele lijst neer voor 5 euro per stuk dan ben je ze zo kwijt..
Hou je dan nog een zootje crap over kun je dat als een pakketje in
een koop verkopen.
stuur in ieder geval een lijst naar mn mail: degerrits@hotmail.com
en ook naar Bleek.
Wij zijn allebei goede afnemers.
9 Mar ’07 – 14:56
http://search.ebay.nl/_W0QQsassZfoopeyceedeeQQhtZ-1
10 Mar ’07 – 23:23
10 Mar ’07 – 23:30
Hier is alvast een overzichtje van wat ik verkoop op ebay, dit is iets minder als de helft van alle CDs .. morgen probeer ik de rest op ebay te zetten
http://search.ebay.nl/_W0QQsassZfoopeyceedeeQQhtZ-1
ik heb geen ebay, maar die company flow + goretex neem ik voor je over voor dat geld!
11 Mar ’07 – 01:06
11 Mar ’07 – 19:31
11 Mar ’07 – 20:04
11 Mar ’07 – 23:46
12 Mar ’07 – 00:18
ben net 10 jaar bezig geweest om op alles te bieden wat ik wil.
bieden-bod bevestigen-terug naar items van verkopen-weer bieden-weer bevestigen...
and so on.
gek wordt je ervan.
@ Zombified >> ik heb je ook een bericht gestuurd via ebay met een lijst die je
zo in kan pakken en versturen als de dough is overgemaakt.
check maar wat je ermee doet.
Gr,
Dennis
ebay: iwondawhy
12 Mar ’07 – 00:36
13 Mar ’07 – 12:29
13 Mar ’07 – 12:33
* EDIT * ... DE LINK NAAR EBAY : http://search.ebay.nl/_W0QQsassZfoopeyceedeeQQhtZ-1
Ik ga binnenkort zo'n 400 CDs verkopen en vroeg me af wat een beetje redelijke prijs zou zijn ... er zitten CDs bij van Necro, Artifacts, Circle of Tyrants, Main Source, EPMD, MF Doom, Sage Francis, Goretex, Kool Keith enz enz enz ... Ik wil alles kwijt, en alleen CDs overhouden die ik echt goed vind, ik begin gewoon aardig uitgekeken te raken op hip hop ... maar, ik vroeg me dus af wat redelijk zou zijn om te vragen .. binnenkort zet ik alles op ebay, kan even duren omdat ik alles tegelijkertijd op ebay wil zetten, en ik wil alle hoesjes fotograferen zodat iedereen dan kan zien in welke staat de CDs zijn .. dus ...
.. that was my question :)
pz
gaat lekker met die biedingen
20 Mar ’07 – 12:39
goretex - art of dying wil ik nogsteeds origineel... dus als je die hebt
Die heb ik gesigned en wel :P
Maar om ff ontopic te blijven ik ben ook best geinteresseerd in een aantal cd's maar niet via Ebay ik snap niet waarom je zo nodig alles via Ebay wil verkopen want ik weet zeker dat je ze hier 10 keer sneller kwijt bent
20 Mar ’07 – 17:49
20 Mar ’07 – 20:51
21 Mar ’07 – 07:54
NECRO - THE SEXORCIST EUR 6,00
GHOSTFACE KILLAH ( CD COVER DAMAGED ) EUR 1,00
van mij! 8)
21 Mar ’07 – 07:56
-MF DOOM-operation doomsday
-MOOD - DOOM
en nog wat andere....
VAN MIJ !!!
21 Mar ’07 – 13:23
- lu cipha - toxic shock syndrome
- gravediggaz - the pick, sickle and the shovel
- onyx - shut em down
- artifacts - between a rock and a hard place
- raekwon - only build for cuban linx
22 Mar ’07 – 16:31
als ik jou avatar zie ga ik helemaal stuk...
cker distributie van een supermarkt...
heb die shit ook paar keer gehad toen ik op zaterdag nog op de
heftruck zat bij zon bedrijf..
hahaha tering !
23 Mar ’07 – 13:53