reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
dj24bit
dj24bit
Hoi allemaal,

Ik ben een geluidsstudent op de Nederlandse Film Academy. Ik ben momenteel bezig met een afstudeer film die over jongens in de graffiti gaat.
Het speelt zig grotendeels af in Rotterdam.
Nu had ik een idee om een mixtape te maken voor deze film en misschien dat er nog wel een paar tracks in de film komen te zitten als achtergrond geluid.
Dus.......

IK zoek gasten / crews uit Rotterdam die het leukt lijkt om op een mixtape te staan die gelinkt is aan onze film.
Niet iedereen die zig aanmeld zal gekozen worden, je moet wel een beetje bij het gevoel van de film passen.
Reageer op dit bericht met een link naar jouw/ jullie muziek of als dat niet lukt kun het me mailen naar : dj24bit@gmail.com

PS: we zijn nu bezig om Delic van opgezwolle te vragen als componist voor de film.

29 Oct ’06 – 18:11
Dekker
Dekker
coool, ben wel benieuwd, wil wel meer weten, :|

6 Nov ’06 – 01:15
Dekker
Dekker
anders vertel je er wat meer over 8)

12 Nov ’06 – 12:58
Yid
Yid
beter check je maandagavond www.wmdc.nl On Tha Move gratis toegang iedere maandagavond dus daar zijn veel mcs te vinden :idea:

12 Nov ’06 – 22:19
nox
nox
ik zou mezelf wel kunnen lenen voor eventueel hiphop-related sounddesign, voor referenties kan je me mailen.. kratis zal 't natuurlijk niet worden, maar een rib uit je lijf ook niet

12 Nov ’06 – 22:47
dj24bit
dj24bit
ik zou mezelf wel kunnen lenen voor eventueel hiphop-related sounddesign, voor referenties kan je me mailen.. kratis zal 't natuurlijk niet worden, maar een rib uit je lijf ook niet