376 bezoekers en 17 leden online.
Aardappel, Dja, EProductionz, viezefur, Heaps, JST, Kutjong, listig, Maximus, QUIET BEGGAR, Oib, Puntenslijper, qup-of-T, RaRa, Rikers, Robin, Zorgvlied-Zuid
Aardappel, Dja, EProductionz, viezefur, Heaps, JST, Kutjong, listig, Maximus, QUIET BEGGAR, Oib, Puntenslijper, qup-of-T, RaRa, Rikers, Robin, Zorgvlied-Zuid
Ik ben een geluidsstudent op de Nederlandse Film Academy. Ik ben momenteel bezig met een afstudeer film die over jongens in de graffiti gaat.
Het speelt zig grotendeels af in Rotterdam.
Nu had ik een idee om een mixtape te maken voor deze film en misschien dat er nog wel een paar tracks in de film komen te zitten als achtergrond geluid.
Dus.......
IK zoek gasten / crews uit Rotterdam die het leukt lijkt om op een mixtape te staan die gelinkt is aan onze film.
Niet iedereen die zig aanmeld zal gekozen worden, je moet wel een beetje bij het gevoel van de film passen.
Reageer op dit bericht met een link naar jouw/ jullie muziek of als dat niet lukt kun het me mailen naar : dj24bit@gmail.com
PS: we zijn nu bezig om Delic van opgezwolle te vragen als componist voor de film.
29 Oct ’06 – 18:11
6 Nov ’06 – 01:15
12 Nov ’06 – 12:58
12 Nov ’06 – 22:19
12 Nov ’06 – 22:47
ik zou mezelf wel kunnen lenen voor eventueel hiphop-related sounddesign, voor referenties kan je me mailen.. kratis zal 't natuurlijk niet worden, maar een rib uit je lijf ook niet
Hoi, helaas voor de muziek sounddesign hebben we nu Delic, het gaat dus om een mixtape die gelinkt is aan de film. voorbeeld: er is een setopname met muziek op de achtergrond uit een stereo, dit zou een liedje kunnen zijn van de mixtape. Maar er is ook een plan om een dubbele dvd uit tebrengen met de film en een mixtape. deze dvd word verstuurt over de hele wereld naar film festivals. Dit betekent dus internationale reclame. Mocht je nog steeds intresse hebben laat het me weten. greets 24bit
13 Nov ’06 – 23:49
ahh, kut :lol:ik zou mezelf wel kunnen lenen voor eventueel hiphop-related sounddesign, voor referenties kan je me mailen.. kratis zal 't natuurlijk niet worden, maar een rib uit je lijf ook niet
Hoi, helaas voor de muziek sounddesign hebben we nu Delic,
14 Nov ’06 – 00:05
14 Nov ’06 – 00:18
ok dan, netjes hoor.. goed bezig..
Wel gemotiveerd voor een track 8) , maar toch nog beetje abstract
20 Nov ’06 – 14:08
15 Jan ’07 – 12:55
15 Jan ’07 – 23:37