2 Feb ’06 – 14:16
beter ga je alleen die dope verkopen zonder beat
2 Feb ’06 – 14:26
2 Feb ’06 – 14:34
2 Feb ’06 – 14:44
is dat geen aanbod?
edit: enne word, syce dropt die shit waar mensen letterlijk om staan te springen
3 Feb ’06 – 14:11
3 Feb ’06 – 14:43
Alleen het mixen en omzetten naar het gewenste formaat kost 300,-
(sorry Sais ;) )
3 Feb ’06 – 16:04
mijn beats zijn gratis!
(sorry Sais ;) )
doe mij 100 beats,hoeft niet ingepakt te worden dan mix ik ze zelf uit... :lol:
3 Feb ’06 – 16:21
9 Apr ’06 – 14:12
asswipes wan gelul hieroooo over beats te koop etc....fokkin snotneuze wa lulle jullie nou? wa nou? YO D, DIE DUDES WETEN NIE WAAR Z T OVER HEBBEN...
waz met jou? :lmao:
9 Apr ’06 – 14:17
12 Apr ’06 – 15:04
asswipes wan gelul hieroooo over beats te koop etc....fokkin snotneuze wa lulle jullie nou? wa nou? YO D, DIE DUDES WETEN NIE WAAR Z T OVER HEBBEN...
yeaahhh riele negerrrrr! GGGG-unit!
14 Apr ’06 – 10:33
Nee men, ik hoor bij: JEMAMAEATSMYDICK-UNIT! ik wou t je alleen nog nie vertellen! Ik hoorde je beats op jouw slaapkamertje thuis! Mocht van je moeder, blame her!
15 Apr ’06 – 13:25
:lol: :lmao:asswipes wan gelul hieroooo over beats te koop etc....fokkin snotneuze wa lulle jullie nou? wa nou? YO D, DIE DUDES WETEN NIE WAAR Z T OVER HEBBEN...
shhhh was da maar waar dat k een G-UNIT lid was, zou k meer kut zien dan je moeder je lief is!!! als je nou s goede beats maakte hoefde je moeder nie te pijpen, ik snap dat je reclame voor dr maakt maar beter ga je vakkevullen kleine BAKRAboy...ps ben geen NEGER ben Joegoslaaf okay U fuck...!!!
15 Apr ’06 – 13:31
mijn beats zijn gratis!
(sorry Sais ;) )
omfg :lmao: :lmao: :lmao:
ga eerst je respect verdienen voor je uberhaupt met zoiets aankomt
17 Apr ’06 – 19:43
18 Apr ’06 – 11:53
mijn beats zijn gratis!Alleen het mixen en omzetten naar het gewenste formaat kost 300,-(sorry Sais ;) )
omfg :lmao: :lmao: :lmao:
ga eerst je respect verdienen voor je uberhaupt met zoiets aankomt
Flo..kerel.. bracht al mixtapes uit, DJ-de en organiseerde al parties toen jij nog aan je moeders tepel hing. Dus kom niet lullen met je respect verdienen.
18 Apr ’06 – 12:20
18 Apr ’06 – 12:51
@ nox, ik geef mn mening
ik vind het gewoon triest dat bepaalde mensen beats moeten verkopen, ga samenwerken met iemand, ga tracks maken, doe iets ipv zomaar beats verkopen aan wildvreemde gasten
zo werkt t gewoon niet
18 Apr ’06 – 13:18
gaat tegenwoordig niet om hoeveel mixtapes je uitbrengt maar wat je erop zet ;)
@ nox, ik geef mn mening
ik vind het gewoon triest dat bepaalde mensen beats moeten verkopen, ga samenwerken met iemand, ga tracks maken, doe iets ipv zomaar beats verkopen aan wildvreemde gasten
zo werkt t gewoon niet
Je weet niet eens wat en wie erop die tapes staat en met wie ik samen heb gewerkt kereltje.. begrijp niet wat je tof loopt te doen hier. Heb nog een favor gedaan voor je, of was je dat alweer vergeten? Als je ergens geen verstand van hebt moet je er niet overmee proberen te praten. Dus ga ergens anders effe poep praten. :|
Edit: genoeg hierover. back onsubject
18 Apr ’06 – 13:24
al was het een favor, dan betekent het nog niet dat ik niet zal zeggen wat ik ervan vind
end of story.
18 Apr ’06 – 13:29
een favor? ik heb je een jaar geleden geboekt voor een show, zo vaak word je niet geboekt ouwe dus wie doet hier wie een favorWat jij wilt kereltje.. :fail:
al was het een favor, dan betekent het nog niet dat ik niet zal zeggen wat ik ervan vind
end of story.
18 Apr ’06 – 13:33
beats verkopen aan wildvreemde gasten
zo werkt t gewoon niet
Werkt voor een aantal mensen prima. Bedrijven hebben ook klanten die geen vrienden zijn...als je produceren op de zakelijke manier benaderd.
18 Apr ’06 – 13:41
18 Apr ’06 – 13:55
18 Apr ’06 – 13:58
ik verkoop ook geen beats :)
maar eh succes en laat me weten of het gelukt is!
tuurlijk is dat gelukt...
18 Apr ’06 – 14:01
18 Apr ’06 – 14:06
18 Apr ’06 – 14:08
Krat bier en een zak wiet bij Inf
een goede fles wijn en een blanco checque bij Nox.
18 Apr ’06 – 14:55
wat kost een beetje beat dan zoal tegenwoordig?!?!?! :gasp:geld ipv skills
dr loopt ook gruwelijk veel aan skills rond hier in NL dat scheelt...
18 Apr ’06 – 14:56