reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Rik
Rik

Tracklist:
01. Ontpopt
02. Hogere Sferen
03. Perenplan
04. De Terugkomst Van De Hollandsche B-Boy
05. Carnaval In Venray
06. Aangevallen (Skit)
07. Ik Wil Een Meisje ft. Jiggy Djezus
08. Gewoonten
09. Stillevens ft. Unorthadox
10. Aanval (Skit)
11. Wat, Wil Je, Doen!
12. Dikke Bult
13. Zieke Shit
14. Domme Aktie
15. Koeshit
16. Watersproeiermotor/ De Stijl (Skitofzo)
17. Hard Als Steen ft. Cameleon
18. Aanpassen? (Skit)
19. Altijd Zo Geweest
20. Outro

5 Oct ’08 – 21:03
Rik
Rik

Met terugwerkende kracht is dit eigenlijk een heel dope album, denk dat veel mensen slapen op deze. Check die shit.

5 Oct ’08 – 21:03
Jurian
Jurian

Oe ik dacht even een nieuwe van die 2, dat album is idd hard.

Perenplan!

5 Oct ’08 – 21:33
bleek
bleek

die beats liegen er niet om!

De Terugkomst Van De Hollandsche B-Boy

5 Oct ’08 – 21:58
Christov
Christov

stuk of 5 heel toffe tracks, maar meerendeel trek ik niet echt

beats zijn wel in orde

5 Oct ’08 – 23:23
JPK
JPK

Ik kan deze dromen. Vooral op de ski’s in de sneeuw doet ’ie het goed op de iPod. Wintersportplaat nummero Uno.

5 Oct ’08 – 23:39
lorenzo_65
El Matador

Hard Als Steen zou toch een clip van komen?
Nooit meer wat van gehoord, net als het Terilekst solo album.
Maar als zelfs Kohfie Konnect nu dropt komt dat misschien nog wel een keer.

6 Oct ’08 – 00:58
Mip
Mip

die skits doen t em nog steeds bij mij

6 Oct ’08 – 08:53
Tystar
Tystar

haha ja plus de track zieke shit haha! verder vind ik die met dox ook erg gruwelijk

6 Oct ’08 – 09:46
JPK
JPK

haha ja plus de track zieke shit haha! verder vind ik die met dox ook erg gruwelijk

‘Zieke Shit’ is een all time classic! Legendary.

6 Oct ’08 – 09:50
Cope2
Doezoe swagger

inderdaad dikke plaat

6 Oct ’08 – 09:51
Cyrus
Cyrus

toch vind ik het orgineel van ‘ik wil een meisje’ vele malen toffer…

6 Oct ’08 – 11:05
Christov
Christov

dat zeker ja, die beat was stukken beter

6 Oct ’08 – 11:06
Eppo
Eppo

die ouwe beat is zwaar carnaval

zowiezo dope album
kapot gedraaid

6 Oct ’08 – 16:27
Yid
Yid

vond het probleem van die plaat dat bijna alles al bekend was dus die tracks waren eigenlijk al kapot gedraaid voordat het album uitkwam, jammer

6 Oct ’08 – 23:20
Shelter
Shelter

kwestie van netjes wachten totdat album officieel uitkomt…
maar in principe is een echt goed album tijdloos toch?

6 Oct ’08 – 23:22
Loki
Loki

Uhm…
Als het album voor de helft bestaat uit al op internet gereleaste tracks is dat lastig enzo…

6 Oct ’08 – 23:26
warhead
warhead

Ik had dat probleem niet en vond het een dope plaat, die me langer pleziert dan ik verwacht had.

6 Oct ’08 – 23:29
Shelter
Shelter

Uhm…Als het album voor de helft bestaat uit al op internet gereleaste tracks is dat lastig enzo…

internet is meer een vloek dan een info bron blijkt maar weer… je kan oveirgens er ook voor kiezen die dingen gewoon niet te downloaden of luisteren op internet

6 Oct ’08 – 23:32
Nielsonwheels
Nielsonwheels

Een van m’n favorieten! Hoop dat Turrie en Kees nog een keer samen een plaat maken. Skits en beats zijn erg vet op deze cd.

Maar waarom nu ineens die review in 2008???

6 Oct ’08 – 23:36
pee
pee

Uhm…Als het album voor de helft bestaat uit al op internet gereleaste tracks is dat lastig enzo…
internet is meer een vloek dan een info bron blijkt maar weer… je kan oveirgens er ook voor kiezen die dingen gewoon niet te downloaden of luisteren op internet

Een aantal tracks was er al jaren voordat er sprake zou zijn van een album..Ik noem Hogere Sferen, Ik wil een meisje, Zieke shit, Koeshit… Andere tracks als Carnaval in Venray en Perenplan werden ook al lang daarvoor gedaan op shows. Tel daarbij op dat er nog een klein handje vol skits op de cd staat, en de helft van de nummers is dus al bekend.

Dit heeft dus niets met lekken (‘de vloek van het internet’) te maken, maar komt eigenlijk gewoon omdat het album/de albumplannen te lang op de plank hebben gelegen.

8 Oct ’08 – 07:04
JPK
JPK

Azijnpissers. Shit is dope. Klaar.

8 Oct ’08 – 07:50
Yid
Yid

Een aantal tracks was er al jaren voordat er sprake zou zijn van een album..Ik noem Hogere Sferen, Ik wil een meisje, Zieke shit, Koeshit… Andere tracks als Carnaval in Venray en Perenplan werden ook al lang daarvoor gedaan op shows. Tel daarbij op dat er nog een klein handje vol skits op de cd staat, en de helft van de nummers is dus al bekend.Dit heeft dus niets met lekken (‘de vloek van het internet’) te maken, maar komt eigenlijk gewoon omdat het album/de albumplannen te lang op de plank hebben gelegen.

exact!

8 Oct ’08 – 08:38
Shelter
Shelter

o ok… dan is het gewoon een kutcd

8 Oct ’08 – 12:17
JPK
JPK

Een aantal tracks was er al jaren voordat er sprake zou zijn van een album..Ik noem Hogere Sferen, Ik wil een meisje, Zieke shit, Koeshit… Andere tracks als Carnaval in Venray en Perenplan werden ook al lang daarvoor gedaan op shows. Tel daarbij op dat er nog een klein handje vol skits op de cd staat, en de helft van de nummers is dus al bekend.Dit heeft dus niets met lekken (‘de vloek van het internet’) te maken, maar komt eigenlijk gewoon omdat het album/de albumplannen te lang op de plank hebben gelegen.
exact!

Ik ben blij dat die gasten al die tracks gebundeld hebben op een overzichtelijk album. Zo zit er een soort van structuur in en hoef je ook niet al die losse tracks telkens bij elkaar te zoeken. Of vinden jullie het zonde van je geld ofzo? Dat je betaalt voor nummers die je al gedownload had?

8 Oct ’08 – 17:39
Loki
Loki

Of vinden jullie het zonde van je geld ofzo? Dat je betaalt voor nummers die je al gedownload had?

Nee, ze balen eerder dat ze nou 2 keer dezelfde nummers gedownload hebben.

8 Oct ’08 – 18:05
Shelter
Shelter

Of vinden jullie het zonde van je geld ofzo? Dat je betaalt voor nummers die je al gedownload had?

8 Oct ’08 – 18:07
pee
pee

Ik vind niks zonde, ik baal ook nergens van. Ik vind het ook gewoon een dope schijf.

Maar om nou over de vloek van het internet te beginnen, als ze zelf al jarenlang overal die tracks gerockt hebben, dat gaat me wat ver…

9 Oct ’08 – 07:45
Shelter
Shelter

Ik vind niks zonde, ik baal ook nergens van. Ik vind het ook gewoon een dope schijf.Maar om nou over de vloek van het internet te beginnen, als ze zelf al jarenlang overal die tracks gerockt hebben, dat gaat me wat ver…

eej neem alles ff niet zo serieus

9 Oct ’08 – 11:00
smk
buurman

boeie

9 Oct ’08 – 19:22