Brigadier, Cyrus, Derico, D-vide, EProductionz, Godsson, Heaps, JPK, JST, Kutjong, Larixk, Lepricon, listig, Loki, MGM, NovaChe, Overgewicht, Rik, Samplekit, Scraffitio, Stone A Pig, Tystar, warhead, Zorgvlied-Zuid
Oke dan, ben benieuwd vond zijn vorige album erg sterk.
Zaten paar erg sterke tracks bij als: Oktober 04 gesampled van Counting Crows en dubbeldik.
Die vorige is echt een classic, zwaar ondergewaardeerd naar mijn mening. Ben zeer benieuwd, eerste track meteen klinkt lekkerrrr.
Vind hem zo op de eerste keer beetje tegenvallen, teveel gezang erin. Maarja dat is smaak.
Classics zijn moeilijk te overtreffen hè
ps die track van Alsof daar zit een sample in die Inf vrijgaf voor afhelopen beatbattle…
Ben erg benieuwd, draai een paar tracks van dat vorige album nog regelmatig.. (voor die lekkere beat in Oktober ’04 bijvoorbeeld)
het is exposure, en niet negatief… ik zie het probleem niet.
1. Dat het een slechte opmerking is, wil niet nog zeggen dat het hele artikel slecht is.
2. De schrijver zet die vergelijking neer alsof hij beide rappers persoonlijk kent, terwijl hij afgaat op wat beide rappers zeggen in hun tracks. En aangezien Kempi vaak in een slachtofferrol gaat zitten, lijkt het alsof hij een veel zwaarder leven heeft dan anderen. Missschien heeft Diggy wel veel meer shit meegemaakt dan Kempi, maar loopt ie er niet mee te koop.
Slechte vergelijking dus.
Vind die track met die franse chanson sample erg sterk
Edith Piaf–Non je ne regrette rien
vertaald: Nee, ik heb er geen spijt van
Classics zijn moeilijk te overtreffen hèps die track van Alsof daar zit een sample in die Inf vrijgaf voor afhelopen beatbattle…
Inf ?
pfff dat iemand die sample nog durft te gebruiken na Cutkiller in 1995 is gewoon heiligschennis
Word naar Christov, is dat die shit uit La Haine? Eigenlijk sowieso het gebruiken van die sample, shit is gewoon te klassiek/bekend. Maar goed, vind het wel een lekkere beat hehe. Binnenkort dit album even ergens oppikken denk ik.