Audr-y, alexmarvel, Brigadier, dr. fellatio, D-vide, viezefur, Formantix, geniuz, Genkster, Hengel, JPK, Jurian, Lepricon, El Matador, Macronizm, Paars, Proche, Rik, Rikers, Robin, Scraffitio, Stone A Pig, hiphopvinylforsale, Yid, ZiekeSais

01. Intro (Feat. Jazzy Jeff) 01:18
02. King Of The Decks (Feat. Sean Price, Tash) 03:18
03. The DJ (Feat. KRS-One) 05:37
04. Do Your Thing (Feat. Guilty Simpson, Royce Da 5′9″) 03:06
05. LA D.J. (Feat. Tony G) 00:49
06. Funky Piano 05:10
(Feat. Bishop Lamont, Crooked I, Styliztik Jones)
07. The Big Top (Feat. Special Teams) 04:35
08. Start The Revolution (Feat. Bootclamp Clik) 05:18
09. Scratch Nerds 01:21
10. Invaders From The Planet Sqratch (Feat. DJ QBert) 02:46
11. EY (Feat. Joell Ortiz, Termanology) 03:51
12. Casualties Of Tour (Feat. Rakaa Iriscience) 04:37
13. Damage (Feat. Blaq Poet, Bumpy Knuckles) 03:41
14. Willie Lynch (Feat. Styliztik Jones, KBimean) 03:05
15. The Biggest Up (Feat. DJ Premier) 01:14
16. Blow Da Spot (Feat. Strong Arm Steady) 05:08
17. School (Feat. Planet Asia) 03:19
18. Spit Ridiculous (Feat. Defari) 02:47
19. Pro’s & Con’s (Feat. Evidence) 03:16
20. Calling HAUL 00:33
21. Man Or Machine (Feat. KBimean) 03:09
22. The Set Up (Feat. Sway, King Tech) 02:16
23. The Re-Match (Feat. DJ Spinbad) 05:43
24. Raided R (Feat. DJ Raid) 03:44
Shit is VET! Kijk alleen al naar die tracklist
Upload hem nu, zal zometeen ff een linkje plaatsen
wat een koning deze man! De held van hiphop kemp 2007
Daar was ’ie zekers de King of the Decks in die hangar. ![]()
Erg dope dit, categorie Marco Polo–Port Authority voor mij.Alleen dan met dopere scratches.
En dopere line-up. Ben net begonnen met checken, klinkt erg goed.
voor mij tot nu toe het album van 2008
btw op die track met guilty simpson vind ik royce wel op reks lijken.. ligt et nou aan mij? checkte em eerst zonder tracklist dacht fo real dat het reks was
keihard…. hahahahaha sta je dan met je lil wayne cd en je andere mainstream rapperts…. en maar doen alsof je alles beter weet… NERDS!!!! DIT IS ECHTE HIPHOP! LUISTER EN LEER EN HOU DAARNA JE BEK… Been telling this shit for years…
stelletje trendhoppers…
Iedereen cop deze plaat… the war is on… We nemen die shit over…
keihard…. hahahahaha sta je dan met je lil wayne cd en je andere mainstream rapperts…. en maar doen alsof je alles beter weet… NERDS!!!! DIT IS ECHTE HIPHOP! LUISTER EN LEER EN HOU DAARNA JE BEK… Been telling this shit for years…stelletje trendhoppers…Iedereen cop deze plaat… the war is on… We nemen die shit over…
denk dat je deze reactie op ml moet zetten hehe ik lees hier alleen maar goede reacties op deze release ![]()
Heb daar zojuist al een topic aangemaakt, ook de boombap is niet gespaard…
Mijn boodschap aan alle echte die-hard hiphoppers is koop deze plaat. vraag em aan bij elk feest waar je bent en DISS de DJ als ie em niet heeft… Bel de radio op en vraag em aan… Het is tijd voor REVOLUTIE….
Jesus christ cyrus.. je kan die hele ik-kom-van-de-ouwe-school-waarin-alles-veel-doper-was-attitude van je ook overdrijven hoor.. god damn
verder vind ik het een kankerharde cd hoor nix mis mee
Heb daar zojuist al een topic aangemaakt, ook de boombap is niet gespaard…Mijn boodschap aan alle echte die-hard hiphoppers is koop deze plaat. vraag em aan bij elk feest waar je bent en DISS de DJ als ie em niet heeft… Bel de radio op en vraag em aan… Het is tijd voor REVOLUTIE….
Revolutie is prima maar dat je niet bereiken met berichten op een forum dus wat ga je ondernemen dan?
Heb daar zojuist al een topic aangemaakt, ook de boombap is niet gespaard…Mijn boodschap aan alle echte die-hard hiphoppers is koop deze plaat. vraag em aan bij elk feest waar je bent en DISS de DJ als ie em niet heeft… Bel de radio op en vraag em aan… Het is tijd voor REVOLUTIE….
hehehe, je hebt die plaat niet goed geluisterd; scratch nerd!!!
Jesus christ cyrus.. je kan die hele ik-kom-van-de-ouwe-school-waarin-alles-veel-doper-was-attitude van je ook overdrijven hoor.. god damnverder vind ik het een kankerharde cd hoor nix mis mee
Ik-kom-van-de-TRUE-school-waarin-alles-beter-is-zowel-oud-als-nieuw…
Maar is cool als jullie zo gaan doen… dan niet…
kennelijk vinden jullie het wel goed zo met al die wacke kut-top40rappers die zogenaamd de scene uitmaken en zogenaamd hiphop zouden vertegenwoordigen…
kennelijk vinden jullie het wel goed zo met al die wacke kut-top40rappers die zogenaamd de scene uitmaken en zogenaamd hiphop zouden vertegenwoordigen…ben het met je eens maar wie A zegt moet B zeggen dus wat ga je eraan doen behalve klagen op fora?
In de 90’s had je ook een vanilla ice, MC hammer, kriss cross, tag team, marky mark, coolio, en noem de rest van de wacke rappers op. Dat was toen de top 40. Nu lil gay en souljah boy en kanye.. Alleen we missen nu een programma als Yo mtv rap om het kaf van het koren te scheiden.
en DJ’s die niet alleen maar op save draaien tijdens feesten…
moet je niet zoveel in Amsterdam hangen hehe
kennelijk vinden jullie het wel goed zo met al die wacke kut-top40rappers die zogenaamd de scene uitmaken en zogenaamd hiphop zouden vertegenwoordigen…ben het met je eens maar wie A zegt moet B zeggen dus wat ga je eraan doen behalve klagen op fora?Dude, het is dat ik bijna halverwege de dertig zit, een vrouw en twee kinderen heb, een vaste baan en een eigen huis. Zo niet was ik niet gestopt met rappen en dan was ik nu alle feesten aan het bumrushen met een crew net zulke die-hards als mezelf. Het zou niet altijd even vriendelijk zijn ook. Als je wack bent, ben je de lul. We nemen je optreden over en rocken alle elementen…
Luister ik ben al sinds m’n 10e bezig met hiphop en die liefde voor die muziek gaat zooooo fokking diep. En ik erger me gewoon verschrikkelijk aan hoe wack de scene is geworden. Zowel in Nederland als in de States. Kijk, ik ben altijd de nieuwste shit blijven checken, nog steeds. En gelukkig weten we allemaal dat er genoeg dope shit valt te vinden in de underground.
Shit is zo vreselijk uit z’n verband gerukt en echt TE lelijk voor woorden geworden als ik die mainstream shit check.En al die fokking meeloop, zogenaamde new-school URBAN gassies weten het kennelijk allemaal beter. Want ik ben een hater en een backpacker, want de emcees die ik check zijn niet neergeschoten of zitten om de week in de bak voor ignorant bullshit. Vroeger was hiphop een manier om de jeugd dingen te leren. Knowledge. Teksten waar je wat mee kon. Nu is het allemaal dezelfde onzin waar elke racist keihard om lacht. “Hoor/kijk hoe dom die negers doen” En jonge gasten nemen die bullshit manier van gedragen zo over. Het is een groot fokking circus en we (hiphoppers) worden uitgelachen en erop afgerekend. En in plaats van dat we na al die jaren hard werken eens erkening krijgen, shutten ze Yo MTV raps down en wordt er alleen geinversteerd in “commerciele” rappers. Tuurlijk had je die vroeger ook, maar nu zijn het er wel zoveel meer. Geef white Amerikkka maar een zooi van die karikatuurnegers om op neer te kijken en om bang van te worden…
Daarom ben ik blij met dit soort platen, die je de fokking waarheid vertellen en hopelijk wat ogen doen openen in de scene. Maar goed, laten we met z’n allen als echte nederlanders maar niks zeggen en het aan een ander overlaten…
Er gaat bij mij de afgelopen 25 jaar geen dag voorbij zonder hiphop. Ik heb toen ik 8 was graffiti en breakdance ontdekt, heb gerapt, heb de dreadrockfeesten samen met demis gedaan, heb met de nieuwe dreadrock feesten elke week de nieuwste underground tracks en instrumentals voor de rappers gedraaid en pier m’n bek elke dag op die klote forums…
Ik doe wat ik kan en misschien is dat in jouw ogen of die van andere mensen misschien niet genoeg of ben ik triest bezig. Fuck jullie dan maar. Ik drink hiphop, Ik eet hiphop, ik adem hiphop, ik bloed hiphop, ik sta er mee op en ga ermee naar bed. DIT IS MIJN LIEFDE…
Dude, het is dat ik bijna halverwege de dertig zit, een vrouw en twee kinderen heb, een vaste baan en een eigen huis. Zo niet was ik niet gestopt met rappen en dan was ik nu alle feesten aan het bumrushen met een crew net zulke die-hards als mezelf. Het zou niet altijd even vriendelijk zijn ook. Als je wack bent, ben je de lul. We nemen je optreden over en rocken alle elementen…Luister ik ben al sinds m’n 10e bezig met hiphop en die liefde voor die muziek gaat zooooo fokking diep. En ik erger me gewoon verschrikkelijk aan hoe wack de scene is geworden. Zowel in Nederland als in de States. Kijk, ik ben altijd de nieuwste shit blijven checken, nog steeds. En gelukkig weten we allemaal dat er genoeg dope shit valt te vinden in de underground. Shit is zo vreselijk uit z’n verband gerukt en echt TE lelijk voor woorden geworden als ik die mainstream shit check. En al die fokking meeloop, zogenaamde new-school URBAN gassies weten het kennelijk allemaal beter. Want ik ben een hater en een backpacker, want de emcees die ik check zijn niet neergeschoten of zitten om de week in de bak voor ignorant bullshit. Vroeger was hiphop een manier om de jeugd dingen te leren. Knowledge. Teksten waar je wat mee kon. Nu is het allemaal dezelfde onzin waar elke racist keihard om lacht. “Hoor/kijk hoe dom die negers doen” En jonge gasten nemen die bullshit manier van gedragen zo over. Het is een groot fokking circus en we (hiphoppers) worden uitgelachen en erop afgerekend. En in plaats van dat we na al die jaren hard werken eens erkening krijgen, shutten ze Yo MTV raps down en wordt er alleen geinversteerd in “commerciele” rappers. Tuurlijk had je die vroeger ook, maar nu zijn het er wel zoveel meer. Geef white Amerikkka maar een zooi van die karikatuurnegers om op neer te kijken en om bang van te worden…Daarom ben ik blij met dit soort platen, die je de fokking waarheid vertellen en hopelijk wat ogen doen openen in de scene. Maar goed, laten we met z’n allen als echte nederlanders maar niks zeggen en het aan een ander overlaten…Er gaat bij mij de afgelopen 25 jaar geen dag voorbij zonder hiphop. Ik heb toen ik 8 was graffiti en breakdance ontdekt, heb gerapt, heb de dreadrockfeesten samen met demis gedaan, heb met de nieuwe dreadrock feesten elke week de nieuwste underground tracks en instrumentals voor de rappers gedraaid en pier m’n bek elke dag op die klote forums… Ik doe wat ik kan en misschien is dat in jouw ogen of die van andere mensen misschien niet genoeg of ben ik triest bezig. Fuck jullie dan maar. Ik drink hiphop, Ik eet hiphop, ik adem hiphop, ik bloed hiphop, ik sta er mee op en ga ermee naar bed. DIT IS MIJN LIEFDE…kennelijk vinden jullie het wel goed zo met al die wacke kut-top40rappers die zogenaamd de scene uitmaken en zogenaamd hiphop zouden vertegenwoordigen…ben het met je eens maar wie A zegt moet B zeggen dus wat ga je eraan doen behalve klagen op fora?Same here behalve dan het gezinsleven en een paar jaar jonger
Persoonlijk vind ik dat teveel mensen zeuren en niks ondernemen om het te veranderen daar kan ik pas heel moelijk tegen dat is een groot probleem in hiphop. Kas bewoorde het al eens mooi op zijn vorige album waarbij hij de schuld neerlegt bij de gasten uit de jaren 90, die hebben het mede laten gebeuren namelijk. Misschien is het goed om hier een apparte topic over te openen