reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
elastiekje
elastiekje

ze zijn terug!

12 September–Death Magnetic

1. That Was Just Your Life 07:08
2. The End of the Line 07:52
3. Broken, Beat & Scarred 06:25
4. The Day That Never Comes 07:56
5. All Nightmare Long 07:57
6. Cyanide 06:39
7. The Unforgiven III 07:46
8. The Judas Kiss 08:00
9. Suicide & Redemption 09:57 [instrumental]
10. My Apocalypse 05:02

The Day That Never Comes video: http://nl.youtube.com/watch?v=VYBtn4CwjMc (dope!) / http://www.metallica.com/index.asp?item=601171 (beter kwaliteit)

ik ga er vanuit dat er hier toch wel wat mensen zijn die dit checken. heb em inmiddels een paar keer geluisterd en moet toch zeggen dat metallica terug is. laat je niet afschrikken door st. anger, dit is weer vette shit!

(album is gelekt)

5 Sep ’08 – 16:33
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

Heb pas een paar nummers gehoord, waren wel aardig, maar ik vond ze nog niet bijzonder. Ze hadden net zo goed gewoon om de 2 jaar nog een tour kunnen doen ofzo met hun oude repetoire. St. Anger was sowieso niks, dit nog niet helemaal beluisterd. Maar concerten zijn toch het vetste van hullie, die nieuwe nummers kunnen me weinig bekoren.

5 Sep ’08 – 16:49
Kutjong
Kutjong

Metallica blijft de shit,maakt niet uit wat ze doen

5 Sep ’08 – 16:55
elastiekje
elastiekje

Heb pas een paar nummers gehoord, waren wel aardig, maar ik vond ze nog niet bijzonder. Ze hadden net zo goed gewoon om de 2 jaar nog een tour kunnen doen ofzo met hun oude repetoire. St. Anger was sowieso niks, dit nog niet helemaal beluisterd. Maar concerten zijn toch het vetste van hullie, die nieuwe nummers kunnen me weinig bekoren.

fans willen toch af en toe nieuwe nummers voorgeschoteld krijgen he, anders word het ook zo saai. ook al zijn de oude nummers van metallica echt tijdloos.

ik ben in ieder geval met deze cd, en hij word ook nog steeds beter naarmate ik er meer naar luister. er is gelukkig ook weer veel thrash metal te horen. :D

5 Sep ’08 – 16:58
Mip
Mip

shit is wel ok
na St. Anus kon het alleen maar beter

ook ik zweer bij hun oude nummers
als ik terugdenk aan Pinkpop word ik weer euforisch

5 Sep ’08 – 18:14
Kutjong
Kutjong

als ik terugdenk aan Pinkpop word ik weer euforisch

5 Sep ’08 – 18:23
Cyrus
Cyrus

eh……

6 Sep ’08 – 13:36
elastiekje
elastiekje

eh……

whaddapes yo?

6 Sep ’08 – 19:40
killallhippies
killallhippies

Ik zet de laatste Death Angel en Testament albums maar weer eens op, die snappen tenminste nog wel hoe het moet.

7 Sep ’08 – 23:24